Gå til innhold

Nyfjøset.

Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

Sauen Shaun skrev (16 timer siden):

Jeg har hørt noen rykter om at dauing er flaut :fnise:

En motivasjonsfaktor som ikke skal undervurderes :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man gir seg ikke. I dag sto det skautur på programmet. Lite ante jeg på forhånd at det skulle bli motbakke på motbakke… Puh… Resten av dagen blir på sofaen foran TV… :veslejenta:

Daria skrev (6 timer siden):

En motivasjonsfaktor som ikke skal undervurderes :fnise: 

Nope… Å unngå å bli flau er god motivasjon :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gå i ulendt terreng er strålende trening, i følge noen i min nærhet. Denne noen ivrer også for at det er noe jeg burde gjøre mer av (gjett hvem :fnise: )... Men hvis dere hadde like strålende vær som vi har hatt, høres det jo nesten litt deilig ut. :sol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var deilig med tur. :sol: Det er veldig fint der vi var. Og det er greie grusveier å gå på. Så jeg klager ikke. Jeg har ikke vondt av å bli sliten. Men jeg kjenner motbakkene godt i de musklene jeg normalt sitter på. De er ikke vant til å jobbe seg opp mange og tunge bakker lenger. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (7 minutter siden):

De lurer på hva som skjedde med sofaen? :fnise: 

Jepp… :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens planer er husarbeid og pakking til helgens tur. Dagens lyster er tur med kamera og niste… Jeg tror lystene vinner… :sol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo den beste årstiden for tur med kamera og niste! I alle fall i dette været! :sol:

Jeg heier på lystene! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (13 minutter siden):

Er jo den beste årstiden for tur med kamera og niste! I alle fall i dette været! :sol:

Jeg heier på lystene! :hoppe:

Jeg heier også på lystene. :nigo: Men jeg må vente til eselet er klar til å bli med. Han trenger litt luft han også… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyster som involverer uteliv og fint vær prioriterer jeg (nesten) alltid, så sant jeg kan. Det er nok av dager hvor det ikke er et alternativ, og husarbeid går ikke sin vei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble frisk luft i dag. Husarbeid er bortprioritert. Nå må sauen lades før det blir pakking til helgetur :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sauen Shaun skrev (På 17.4.2023 den 19.05):

Jeg har hørt noen rykter om at dauing er flaut :fnise:

Det er det !!! :opplyser:  Særlig når fysisk misfostring er involvert. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er hjemme fra en fantastisk tur, og lurer på når det er forsvarlig å legge seg??? :gjesp: *stuptrøtt, men har ikke lyst til å våkne kl 4 i natt* 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når det er strålende :sol: ute synes jeg det er unødvendig med iskald vind i tillegg :fryse:  *har fått luft, og blir inne resten av dagen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå er det MC direkte :nigo: *esel har mista retten til å styre fjernkontrollen i kveld*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger rundt 20 minutter på etterskudd, men haler innpå for hver reklamepause :ler: Den smakstesten er jo pervers - det eneste  smakstilsetningen popcorn skal ha er salt :regler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...