Gå til innhold

Nyfjøset.

Fremhevede innlegg

Skrevet
Cata skrev (1 time siden):

Jeg skal snart slutte å heie på noen som helst. De ryker ut hele bunten. :sur: 

Jeg og… Mine favoritter ryker en etter en… Kanskje jeg skal begynne å heie på Harry??? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sauen Shaun skrev (4 timer siden):

Jeg og… Mine favoritter ryker en etter en… Kanskje jeg skal begynne å heie på Harry??? 

🤣

Skrevet

Kiss of death :fnise: 

Men jeg elsker jo at Julie, bestemor og en av programmets eldste deltakere, annonserer at hva som skjer på en date night hjemme hos henne har høyere aldersgrense enn programmet -Just dip me in chocolate! :ler: 

Skrevet

For noen dager siden gledet jeg meg til en lang og god hjemmepåske. Nå skulle jeg ønske den varte ei uke til. Jeg vil ha flere gode påskedager… 🐣🐥🐣

Skrevet

Fordi påsken har vært så vellykket, eller fordi du ikke har fått gjort alt du hadde tenkt?

Skrevet
Sauen Shaun skrev (11 minutter siden):

For noen dager siden gledet jeg meg til en lang og god hjemmepåske. Nå skulle jeg ønske den varte ei uke til. Jeg vil ha flere gode påskedager… 🐣🐥🐣

Hjemmepåske er topp! *nesten uthvilt *

Skrevet
Daria skrev (15 minutter siden):

Fordi påsken har vært så vellykket, eller fordi du ikke har fått gjort alt du hadde tenkt?

Begge deler…

Cata skrev (11 minutter siden):

Hjemmepåske er topp! *nesten uthvilt *

Jepp, hjemmepåske er topp :jepp:

Skrevet

God morgen :regn:

Så var det hverdager igjen. I dag busstur til indre strøk for å ta blodprøver. Vurderer å kontakte mors barndomsvenninne og høre om hun vil være med på kafé. Lette litt dårlig samvittighet for at jeg ikke har vært sørlig flink til å besøke henne det siste året… 

Skrevet

God morgen! :regn:

Lykke til med prøvene i dag, og kos deg på tur! 
Kafésleng høres ikke dumt ut :jepp:

Skrevet

Kafé er jo ikke det verste man gjør på en regnværsdag...

Skrevet

Det ble dobbel dose kafé i dag :fnise: Først i bygda og deretter i byen. Så det er kanskje greit at det er trening i morgen. Noe må forbrennes :sjenert: 

Skrevet

Jepp :ler: 

Skrevet

Trening unnagjort. Og man føler seg litt sprekere etterpå. Dusj og lunsj er også unnagjort. Så da får man fortsette det harde livet med å dra på kafé :nigo: Må bare huske at dagens tall på badevekta tilråder te og ikke cappuccino eller kakao i dag :sjenert:

Skrevet

I dag er en av de dagene jeg nyter å ha privatsjåfør. :regn:  Veldig greit å bli kjørt når man først må på posten og apoteket (de er i samme bygg), og deretter tenker det er lurt å benytte anledningen når Rema har halv pris på frukt og grønt. 

Skrevet

Praktisk.  Det hender jeg ønsker meg det - men ikke nok til å vurdere å holde en på fulltid :fnise: 

Skrevet
Daria skrev (3 timer siden):

Praktisk.  Det hender jeg ønsker meg det - men ikke nok til å vurdere å holde en på fulltid :fnise: 

:fnise:

Andre løser det med sertifikat og egen bil :opplyser:

Skrevet

Mye kan løses med hjemlevering også - og en snill far i ny og ne...

Skrevet

:gjesp: :kaffekopp: Ikke helt klar for to timers trening ute i skogen… Men blir nok greit når jeg bare kommer dit. :jepp:

Skrevet

To timer? :dåne: Det er ganske heftig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...