Sauen Shaun Skrevet 30. januar 2017 Forfatter #3421 Del Skrevet 30. januar 2017 God morgen Kjellermannens ferd til bilen i dag avslørte at det er glatt ute. Så jeg bør nok ta med meg brodder når jeg skal ut om noen timer... Dagens planer er en bytur. Har et par ærend der. Også skal jeg møte ei venninne for å spise middag og gå på kino for å se En gatekatt ved navn Bob. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 30. januar 2017 #3422 Del Skrevet 30. januar 2017 Var litt småglatt enkelte steder her i morges ja, men ikke så helgalt. Heldigvis: Så digg med middag og kino! Også på en mandag Hvor skal dere spise? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 30. januar 2017 Forfatter #3423 Del Skrevet 30. januar 2017 19 minutter siden, Roadrunner skrev: Var litt småglatt enkelte steder her i morges ja, men ikke så helgalt. Heldigvis: Så digg med middag og kino! Også på en mandag Hvor skal dere spise? Jeg vet ikke hvor vi skal spise. Skal bare møtes i byen, og finne oss et sted på vei til kinoen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 30. januar 2017 Forfatter #3424 Del Skrevet 30. januar 2017 Det blir så vi skal spise på Hotell Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 31. januar 2017 #3425 Del Skrevet 31. januar 2017 God morgen! Fin kveld i går? Bra film? Og god mat? Og hvordan går det med formen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 31. januar 2017 #3426 Del Skrevet 31. januar 2017 Var filmen bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 31. januar 2017 Forfatter #3427 Del Skrevet 31. januar 2017 God formiddag Det var en fin ettermiddag og kveld i går. Det var rett og slett medisin for sjelen og komme seg ut en tur. Koselig skravlings med god venninne. Nydelig flyndre til middag. Og en kjempefin film til slutt. I dag er det lite på programmet. Skal på et styremøte i kveld. Men før den tid er det ingenting som er planlagt. Men jeg tror jeg må ha meg en liten luftetur. Rusle litt i sentrum kanskje... 3 timer siden, Roadrunner skrev: God morgen! Fin kveld i går? Bra film? Og god mat? Og hvordan går det med formen? Veldig fin kveld. Smørstekt flyndre på Hotell Norge kan anbefales. Og filmen var bra. Formen er vel så som så... Fremdeles fullstendig energiløs og svimmel. Men nesten ferdig med hostinga nå. Så det går rette veien. Men jeg hører alle som har hatt årets influensa sliter i uker med null energi og svimmelhet. Så det er bare å være tålmodig... 16 minutter siden, Jerle skrev: Var filmen bra? Den var veldig fin. Det var jo en veldig forkortet og forenklet utgave av boka. Men likevel utrolig fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 1. februar 2017 Forfatter #3428 Del Skrevet 1. februar 2017 God morgen Gråvær og en sau som har sovet dårlig. Men det er onsdag og onsdagslunsj. Fiskesuppe på menyen i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 1. februar 2017 #3429 Del Skrevet 1. februar 2017 Håper dagen din har vært fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 3. februar 2017 Forfatter #3430 Del Skrevet 3. februar 2017 God morgen Onsdagen ble fin den. Som alltid veldig koselig på lunsjen. Gårsdagen bød på overraskelser. Jeg orket ikke vaffelkaféen. Men møtte venninne på en annen kafé litt senere på dagen. Dessuten oppdaget jeg at husverten fylte 80 i går. Så da måtte jeg kjøpe en blomst til ham. Og ved levering av den ble jeg invitert på pizza og kake på kvelden. Veldig uventet og veldig hyggelig. I dag startet dagen tidlig. Må jo ha god tid til og frokost før jeg rører på meg. Om en knapp time går ferden til byen. Skal hjelpe til litt på kjøkkenet i foreningen. På 1.2.2017 den 20.51, loffen skrev: Håper dagen din har vært fin! Takk Både onsdagen og torsdagen ble fine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 3. februar 2017 #3431 Del Skrevet 3. februar 2017 God fredag i fjøset! Høres ut som sosiale og fine dager Serverer litt påfyll og ønsker god tur til byen senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 7. februar 2017 Forfatter #3432 Del Skrevet 7. februar 2017 Tiddelibom og tiddeliæsj... Det kom visst vinter til Sørlandet i dag. Jeg skulle vært en tur til byen. Men lurer på om jeg venter til i morgen... På 3.2.2017 den 7.29, Roadrunner skrev: God fredag i fjøset! Høres ut som sosiale og fine dager Serverer litt påfyll og ønsker god tur til byen senere Takk-takk. Det ble en fin dag i byen på fredag. Ja, det er sosialt og kjekt å være meg for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 7. februar 2017 #3433 Del Skrevet 7. februar 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. februar 2017 Forfatter #3434 Del Skrevet 8. februar 2017 God morgen Mer tiddeliæsj her Ble hjemmedag i går på meg. Men i dag nytter ikke det. Jeg må en tur i sentrum her når bokhandelen åpner kl 10. Også skal jeg på et møte i byen i ettermiddag. Har ikke lyst til å dra til byen i dette været. Men samtidig blir det helt sikkert koselig. Vi slår nemlig sammen planleggingsmøtet og spis for 100. 21 timer siden, Roadrunner skrev: Så enig, så enig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 10. februar 2017 Forfatter #3435 Del Skrevet 10. februar 2017 God morgen Fremdeles tiddeliæsj Eneste fordelen med det, er at jeg kan sitte foran tv'n med god samvittighet hele dagen. Det er mye sport i dag. Blir litt veksling mellom alpint og skiskyting på NRK og Femundløpet på TV2. De to siste dagene har det vært byturer på programmet. Klarte jammen å få med meg to gode måltid under årets spis for 100. Onsdag var det nydelig torskemiddag på Sjøhuset, og i går ble det Cannelloni på La Famiglia til lunsj. Ja, også klarte jeg ikke å la være en tiramisu til dessert i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. februar 2017 #3436 Del Skrevet 10. februar 2017 Blir litt tv-sport om dagen, ja - når går det vel nesten i ett med mesterskap fram til mars... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 11. februar 2017 Forfatter #3437 Del Skrevet 11. februar 2017 God ettermiddag Her er jeg på andre dagen i godstolen. Kroppen trenger hvile. Og da er det ikke dumt med mye sport på TV... På 10.2.2017 den 14.43, Daria skrev: Blir litt tv-sport om dagen, ja - når går det vel nesten i ett med mesterskap fram til mars... Ja, nok og følge med på framover... Helt greit for min del... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 17. februar 2017 Forfatter #3438 Del Skrevet 17. februar 2017 God morgen Her har uka bare flydd forbi. Har hatt et par dager med kulde og Og de dagene ble brukt til å gå tur til Piren. Så nå har jeg seks turer dit i år. Bare 94 turer igjen. Ellers har det vært ei ganske sosial uke. Og i tillegg til det har jeg jobbet mye med en tale. Den holdt jeg i går kveld. I dag står det jakt på programmet - hybelkaninjakt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 17. februar 2017 #3439 Del Skrevet 17. februar 2017 4 timer siden, Sauen Shaun skrev: I dag står det jakt på programmet - hybelkaninjakt... Har du jegerprøven? Jeg kan stille med meget godt jaktterreng, men trenger en lisensiert jeger til å felle byttet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 17. februar 2017 #3440 Del Skrevet 17. februar 2017 Godt tenkt, RR - finnes gode jaktmuligheter for dyktig jeger her også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå