Gå til innhold

Nyfjøset.

Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fortsatt god bedring, Sauen! :klem: 

Håper formen er smått stigende, og at du får ordnet nødvendige ærend. Og ellers bare slapper av og lar skrotten gjøre jobben med å bli frisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring :klem: Det er det aller kjipeste med å bo alene - når man er syk og likevel har ærend som MÅ gjøres. jeg sa til en kollega at da jeg var på det dårligste i høst var det en utfordring å komme seg i butikken og han svarte muntert at da sparte du jo de pengene! Han ble litt svar skyldig da jeg påpekte behovet for mat - han er jo gift, ergo er det mat i huset selv om han ikke får handlet selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, håper du blir bedre snart Sauen! :klemmer:

4 timer siden, Daria skrev:

God bedring :klem: Det er det aller kjipeste med å bo alene - når man er syk og likevel har ærend som MÅ gjøres. jeg sa til en kollega at da jeg var på det dårligste i høst var det en utfordring å komme seg i butikken og han svarte muntert at da sparte du jo de pengene! Han ble litt svar skyldig da jeg påpekte behovet for mat - han er jo gift, ergo er det mat i huset selv om han ikke får handlet selv...

Hva? Hjelpe meg så mye teit folk sier. Jeg hadde blitt så sinna! Tror jeg hadde kalt ham ett eller annet.. for et kålhue! Sånt irriterer meg!  :sur: 

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte er virkelig litt kålhuer...

Han kunne jo heller tilbudt seg å handle for deg for eksempel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo på ingen måte vondt ment - vi har en fleipete tone oss imellom som også inkluderer mine urbane forbruksvaner - jeg tror bare at problemstillingen overhodet ikke hadde streifet ham. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig en dag med framgang. :bolledeig:  Jeg sier ikke at jeg er frisk, men jeg er mye bedre. I dag var første dagen på ei drøy uke at halsen ikke var gjengrodd av gørr da jeg våknet. Tenk noe så fantastisk å kunne puste normalt når man våkner. :bolledeig:  Ja, jeg har til og med vært ute på en liten rusletur. Og jeg har skiftet på senga. :bolledeig:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :kaffekopp: 

Bedre og bedre dag for dag... Ja, sakte, men sikkert, går det framover. Og da skal man ikke klage... I dag skal jeg prøve meg på en liten bytur også. Det skal være nyttårsfest i foreningen. :bolledeig:  Og før den tid har jeg et kort jeg må få laget. :jepp:  Også skal jeg sikkert se litt sport på TV. :jepp:  Men aller først skal jeg ha en :kaffekopp: til... 

På 20.1.2017 den 20.18, Cata skrev:

Pusting er lurt! Bra fremskritt.

Ja, det er veldig greit å puste... :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kaldt ute nå, og det ser ut til å bli en strålende dag. :sol:  Og det vil si at jeg må ut på en liten tur. Jeg tviler på at jeg kommer meg til piren, men kanskje halve turen. Jeg kan nok klare å komme meg til stranda, og mate endene der. :jepp:  Ellers har jeg en liten tale å jobbe med, og to bursdagskort som skulle vært laget. 

Endret av Sauen Shaun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gårsdagen ble i grunnen ganske så fin. En deilig rusletur ned til stranda. Veldig koselig å mate endene. :jepp:  Og jeg ble ikke verre av den turen. Så det blir nok ikke så lenge til jeg kommer meg avgårde på årets femte tur til piren. Men det blir ikke i dag. I dag må jeg skrive talen jeg skal ha i morgen. Også skal jeg på et foreningsmøte i kveld. Ja, også må jeg nok ha en liten rusletur i :sol: i dag også... 

9 timer siden, loffen skrev:

Godt å lese at du er litt bedre! :klemmer:

Takk-takk :klemmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er dagens knekkebrød spist, kjellermannen har reist på jobb (han har bilen rett utenfor vinduet mitt for tiden, så jeg har full kontroll på når han kommer og går :fnise: ), jeg har talen til onsdagslunsjen klar og snart kommer ei venninne innom for en liten :kaffekopp: . I grunnen en fin start på dagen. :jepp:   Og kanskje får jeg narret med noen av lunsjdamene på kino snart. Har så lyst til å se gatekatten Bob på kino... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sau som sliter litt med og våkne i dag. Hadde visst et snev av lakenskrekk i går. Og det betyr ikke at jeg sover lenge dagen derpå... :fnise:  Men-men, jeg hadde en fin dag i går. Talen gikk veldig greit. Og lunsjen var god. Trivelige folk å prate med, hadde jeg også. Dessuten ble jeg invitert ut på pizza på ettermiddagen. Så jeg slapp å lage middag også. :jepp:  Og alt ligger til rette for en fin dag i dag og. :jepp:  Torsdag er vaffeldag. :sikle:  

18 timer siden, loffen skrev:

Ha en fin onsdag! :klemmer:

Takk-takk :klemmer:  Håper du også hadde en fin onsdag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morn-morn :kaffekopp: 

Foreløpig er det mørkt ute, kjellermannen har ikke dratt på jobb enda, og Turbo ser ingen grunn til å stå opp enda. Men jeg har radio, pc og :kaffekopp:  Og jeg har en følelse av at dette kan bli en fin dag. :jepp:  Planen er først å labbe en tur bort til kirka, for å hilse på dugnadsgjengen der. Deretter tror jeg det blir en kjapp bytur. Har et par ting jeg skulle ordnet der. Og hvis det er krefter igjen etterpå, så bør jeg få gjort litt :husarbeid:  :flau:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God lørdagsmorgen :kaffekopp: 

Ble ikke gjort stort i går gitt... Var bortom kirka, og skravlet med dugnadsgjengen. Deretter tuslet jeg og ei venninne på kafé, og der satt vi et par timer. Så gikk jeg hjem. Orket ikke bytur. Og orket ikke husarbeid. Har liksom følelsen av at denne influensaen aldri slipper taket. Svimmelhet, litt hoste og null energi henger i... :sukk: 

Vel-vel, det er bare å ta det med ro. I dag skal jeg ingenting før til kvelden (hvis ikke jeg får et anfall av behov for frisk luft). Da er jeg invitert bort på kurdisk middag. :spise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Influensa henger i. Det er selve definisjonen. "En måned!" pleier min gamle mor å si. 

Eh...det var kanskje ikke noen trøst, når jeg tenker etter? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiddelibom - tiddeliæsj... :sno:  I dag blir det innedag hele dagen... 

Men-men, jeg skal ikke klage. Jeg hadde en kjempefin kveld i går. :bolledeig: Fikk servert god kurdisk mat. Skravlet og ledd masse.  Og mer trenger ikke jeg for å kose meg en lørdagskveld. :bolledeig: 

Planen i dag er å gjøre minst mulig fram til håndballkampen...

21 timer siden, Cata skrev:

Influensa henger i. Det er selve definisjonen. "En måned!" pleier min gamle mor å si. 

Eh...det var kanskje ikke noen trøst, når jeg tenker etter? :klo:

Det var ingen trøst, nei... :snurt:   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...