Gå til innhold

Nyfjøset.

Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God morgen. :kaffekopp:

Litt bedre sau i dag - tror jeg... 

Har ihvertfall sovet uavbrutt i natt. Deilig å ikke bli vekt av hostekuler flere ganger iløpet av natta. Kjøpte Bisolvon hostesaft i går, og den hjalp veldig. :bolledeig: 

Så i dag skal jeg ut for å handle litt. Også skal jeg hvile fram til en gruppesamling i kirka i kveld. Satser på at jeg kommer meg på den samlinga. Får dytte innpå litt ekstra hostesaft og ta med meg en stor pakke pastiller... :jepp:

God bedring, kjære Bæææ. :kose:

Takker. :klem:

Det var da noen skikkelig kranglefantiske 'lusker.

God bedring. :kaffekopp:

Takk. :klem: De luskene er ikke av den snille sorten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kom regnet tilbake. :regn: Ja-ja, jeg skal stort sett være inne i dag. Så da får det bare være som det er. 

Jeg hadde egentlig tenkt meg på onsdagslunsj i dag. Men jeg orker rett og slett ikke. Seig den der forkjølelsen... :forkjola: 

Kanskje jeg finner energi til å lage et kort eller to i dag... Vi får se hva dagen bringer... 

Fortsatt god bedring!

Takk. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, det er kjipt når man får en forkjølelse som slår deg ut. Så ta det med ro, da kanskje de stikker fortere. :klemmer:

Takk. :klemmer: Den har virkelig slått meg ut denne forkjølelsen her ja. Det eneste jeg MÅ gjøre i dag er å ta oppvasken. Og det skal jeg klare. :jepp: Ellers er det bare å sløve og håpe man blir frisk snart. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Host-host-host... :forkjola:

Basillene holder stand. :sur:

Nok en sofadag :veslejenta:

*krysser fingrene for at jeg klarer å komme meg i kirka en tur i morgen - trenger å se folk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, takk og pris at ingen sånne har funnet veien hit. Klarer meg lenge med basseluskene som får det til å klø i hals og bryst... 

Men basilisker eller basselusker... Jeg skal ihvertfall i kirka en liten tur i formiddag. Blir heldigvis hentet med bil. Godt å kunne spare på den vesle energien jeg har... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynner å dra ut de forkjølelsesgeriene nå Sauen. Selv så sverger jeg til sterk sprit i slike tilfeller, men du har jo nevnt at du ikke er helt der. Du får benytte anledningen til litt egenomsorg.  :hug:

Skulle det være bassilisker du sliter med så er Griffing-sverdet beste medisin.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må visst ut for å lufte hosten litt i dag og. Jeg må på apoteket for å kjøpe mer hostesaft. Kan ikke ta sjansen på å gå tom på en søndag...

Utover det blir det visst enda en sofadag. :veslejenta:

:kaffekopp:

God bedring, Sauen!

Takk. :) Håper det snart blir bedring her...

Begynner å dra ut de forkjølelsesgeriene nå Sauen. Selv så sverger jeg til sterk sprit i slike tilfeller, men du har jo nevnt at du ikke er helt der. Du får benytte anledningen til litt egenomsorg.  :hug:

Skulle det være bassilisker du sliter med så er Griffing-sverdet beste medisin.. :)

Takk. :hug:

Ja, det er ei uke i dag siden forkjølelsen slo ut i full blomst. :sukk: Og det er i grenseland for at jeg tar turen innom polet for å handle til medisinsk bruk nå... :sukk:

Men egenpleie blir det ihvertfall mye av. Sofa, hostesaft, pastiller, Turbokos, tegneserier, masse tv... Også er det godt å gå nesten hele dagen i pysj... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forkjølelse herjer her også, men jeg har det i andre enden så å si - dvs. snyteskaftet. :forkjola: Jaja, noen skal jo holde liv i Kleenexproduksjonen også.  :dry:

Endret av Cata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer veldig på om du tok turen innom polet? Hvilke remedie er det som er best der i fra?(sa hun som synes alt over 18% er for sterkt...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...