Gå til innhold

Nyfjøset.

Fremhevede innlegg

Skrevet

God bedring, kjære Bæææ. :kose:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var da noen skikkelig kranglefantiske 'lusker.

God bedring.:kaffekopp:

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Litt bedre sau i dag - tror jeg... 

Har ihvertfall sovet uavbrutt i natt. Deilig å ikke bli vekt av hostekuler flere ganger iløpet av natta. Kjøpte Bisolvon hostesaft i går, og den hjalp veldig. :bolledeig: 

Så i dag skal jeg ut for å handle litt. Også skal jeg hvile fram til en gruppesamling i kirka i kveld. Satser på at jeg kommer meg på den samlinga. Får dytte innpå litt ekstra hostesaft og ta med meg en stor pakke pastiller... :jepp:

God bedring, kjære Bæææ. :kose:

Takker. :klem:

Det var da noen skikkelig kranglefantiske 'lusker.

God bedring. :kaffekopp:

Takk. :klem: De luskene er ikke av den snille sorten...

Skrevet

Fortsatt god bedring!

Skrevet

Så kom regnet tilbake. :regn: Ja-ja, jeg skal stort sett være inne i dag. Så da får det bare være som det er. 

Jeg hadde egentlig tenkt meg på onsdagslunsj i dag. Men jeg orker rett og slett ikke. Seig den der forkjølelsen... :forkjola: 

Kanskje jeg finner energi til å lage et kort eller to i dag... Vi får se hva dagen bringer... 

Fortsatt god bedring!

Takk. :klem:

Skrevet

Huff, det er kjipt når man får en forkjølelse som slår deg ut. Så ta det med ro, da kanskje de stikker fortere. :klemmer:

Skrevet

Huff, det er kjipt når man får en forkjølelse som slår deg ut. Så ta det med ro, da kanskje de stikker fortere. :klemmer:

Takk. :klemmer: Den har virkelig slått meg ut denne forkjølelsen her ja. Det eneste jeg MÅ gjøre i dag er å ta oppvasken. Og det skal jeg klare. :jepp: Ellers er det bare å sløve og håpe man blir frisk snart. :jepp:

Skrevet

Host-host-host... :forkjola:

Basillene holder stand. :sur:

Nok en sofadag :veslejenta:

*krysser fingrene for at jeg klarer å komme meg i kirka en tur i morgen - trenger å se folk*

Skrevet

Veldig så motstandsdyktige basilisker du har fått på ubedt besøk, da! :kose:

Skrevet
:skratte: Heldigvis har jeg ikke sett noen sånne her..
Skrevet

Ja, takk og pris at ingen sånne har funnet veien hit. Klarer meg lenge med basseluskene som får det til å klø i hals og bryst... 

Men basilisker eller basselusker... Jeg skal ihvertfall i kirka en liten tur i formiddag. Blir heldigvis hentet med bil. Godt å kunne spare på den vesle energien jeg har... 

Skrevet

:kaffekopp:

God bedring, Sauen!

Skrevet

Begynner å dra ut de forkjølelsesgeriene nå Sauen. Selv så sverger jeg til sterk sprit i slike tilfeller, men du har jo nevnt at du ikke er helt der. Du får benytte anledningen til litt egenomsorg.  :hug:

Skulle det være bassilisker du sliter med så er Griffing-sverdet beste medisin.. :)

Skrevet

Jeg må visst ut for å lufte hosten litt i dag og. Jeg må på apoteket for å kjøpe mer hostesaft. Kan ikke ta sjansen på å gå tom på en søndag...

Utover det blir det visst enda en sofadag. :veslejenta:

:kaffekopp:

God bedring, Sauen!

Takk. :) Håper det snart blir bedring her...

Begynner å dra ut de forkjølelsesgeriene nå Sauen. Selv så sverger jeg til sterk sprit i slike tilfeller, men du har jo nevnt at du ikke er helt der. Du får benytte anledningen til litt egenomsorg.  :hug:

Skulle det være bassilisker du sliter med så er Griffing-sverdet beste medisin.. :)

Takk. :hug:

Ja, det er ei uke i dag siden forkjølelsen slo ut i full blomst. :sukk: Og det er i grenseland for at jeg tar turen innom polet for å handle til medisinsk bruk nå... :sukk:

Men egenpleie blir det ihvertfall mye av. Sofa, hostesaft, pastiller, Turbokos, tegneserier, masse tv... Også er det godt å gå nesten hele dagen i pysj... :jepp:

Skrevet (endret)

Forkjølelse herjer her også, men jeg har det i andre enden så å si - dvs. snyteskaftet. :forkjola: Jaja, noen skal jo holde liv i Kleenexproduksjonen også.  :dry:

Endret av Cata
Skrevet

Jeg lurer veldig på om du tok turen innom polet? Hvilke remedie er det som er best der i fra?(sa hun som synes alt over 18% er for sterkt...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...