Sauen Shaun Skrevet 15. oktober 2015 Forfatter #2521 Del Skrevet 15. oktober 2015 God morgen. Trøtt sau i dag og... Det er tydeligvis høst nå... Dagens planer er i grunnen ganske så klare. Det må vaskes litt i Fjøset i dag. Det ventes gjester i kveld. Og da er det greit at hybelkaninene hives ut først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 15. oktober 2015 #2522 Del Skrevet 15. oktober 2015 Mårnings! Det trengs en vask i fugleredet også, men sannelig ikke sikker på når det skal bli gjort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 15. oktober 2015 #2523 Del Skrevet 15. oktober 2015 Ikke snakk om rydding og vasking, jeg har på skylapper hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 15. oktober 2015 Forfatter #2524 Del Skrevet 15. oktober 2015 Her er det rent nok nå. Finnes garantert renere hus, og garantert skitnere hus og. Men jeg kan ihvertfall ta imot besøk uten å være flau i kveld. Hvile litt nå, så må jeg på butikken og handle inn til hjemmelaget pizza. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 16. oktober 2015 Forfatter #2525 Del Skrevet 16. oktober 2015 God morgen. Trøtt sau prøver å få igang skrotten Trodde jeg skulle sove lenge i dag, men sånn ble det ikke. Det er behov for litt ekstra hjelp i kirka i dag. Så da er det bare å prøve å komme i gang... Det ble forøvrig noe sent i går. Kjempekos med to gode venner på besøk. To venner som spredte latter og varme i stua mi. Jeg lever lenge på den kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 16. oktober 2015 #2526 Del Skrevet 16. oktober 2015 God morgen! Lykke til med å få igang skrotten, og så håper jeg det blir en fin fredag når du først kommer i gang Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 16. oktober 2015 Forfatter #2527 Del Skrevet 16. oktober 2015 God morgen! Lykke til med å få igang skrotten, og så håper jeg det blir en fin fredag når du først kommer i gang Kos deg! Takk. Jeg har ihvertfall kommet til bunns i kaffekoppen. Så jeg får vel straks tusle meg ut på badet for å sparkle trynet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 16. oktober 2015 #2528 Del Skrevet 16. oktober 2015 Nydelige blomster jeg fikk bilde av i går Håper du får en strålende fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 17. oktober 2015 Forfatter #2529 Del Skrevet 17. oktober 2015 God morgen. Ser ut til å bli en nydelig høstdag her. Om noen timer blir jeg hentet av ei venninne. Så skal vi innom kjøpesenteret en tur. Og deretter videre på en utflukt i nysjerrighetens tjeneste. Gleder meg til en tur i ukjente trakter. Gårdagen ble av det heftige slaget. Var fryktelig mye å gjøre i kirka i går. Jeg kan ikke huske sist beina mine har forflyttet seg i så høyt tempo over så lang tid... Og etter det ble jeg med på en relativt lang kjøretur. Så det var en kaputt sau som landet i sofaen på ettermiddagen. Og i sofaen ble jeg til jeg forflyttet meg til godstolen og deretter til senga...Men når det er sagt, så var gårdagen en av de virkelig gode dagene. Det var så mye latter i kirka i går, og det gjorde godt for sjel og sinn. Nydelige blomster jeg fikk bilde av i går Håper du får en strålende fredag. Ja, de blomstene var helt nydelige. Problemet er bare at Turbo også er veldig glad i blomster, så jeg tror ikke de lever så lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 17. oktober 2015 #2530 Del Skrevet 17. oktober 2015 Turbo.. Jeg skal også til byen med venninna mi i dag, vi skal drikke kaffe. Håper jeg greier å sitte så lenge. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. oktober 2015 Forfatter #2531 Del Skrevet 18. oktober 2015 God morgen. Det er strålende ute, men jeg har planer om å holde meg inne i dag. Her hostes det og hostes og hostes... Var bittelitt grumsete i stemmen da jeg våknet i går morges. Dro på tur med venninna mi, og ble tettere og tettere i luftveiene utover dagen. Og i går kveld ble det bare host på host på host på host... Og sånn er det fremdeles og... Men-men, det går over. Og jeg føler meg ikke syk utover at jeg hoster og er støl i magen av hostinga... Håper bare at venninna mi ikke fikk med seg noen basiller på vei hjem... Turen i går var forøvrig veldig fin. Biltur på ukjente veier. Vakker natur, frisk luft og trivelig skravlings. En tur innom kjøpesenteret på vei hjem. Spiste god mat der. Handlet litt og lo litt og hadde det veldig ålreit. Turbo.. Jeg skal også til byen med venninna mi i dag, vi skal drikke kaffe. Håper jeg greier å sitte så lenge. Ha en fin dag! Håper du hadde en fin bytur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 18. oktober 2015 #2532 Del Skrevet 18. oktober 2015 God bedring. (Det er muligens en mager trøst at det blir god trim for magemuskler av sånn hosting??? ) Og så kan man kanskje bruke det som påskudd for varm kaffe eller te i bøtter og spann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. oktober 2015 Forfatter #2533 Del Skrevet 18. oktober 2015 God bedring. (Det er muligens en mager trøst at det blir god trim for magemuskler av sånn hosting??? ) Og så kan man kanskje bruke det som påskudd for varm kaffe eller te i bøtter og spann? Takk. Det er en trøst (selv om den er mager) at man oppdager at det finnes muskler bak magefettet... Og her drikkes det både varme og kalde drikker i mengder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 18. oktober 2015 #2534 Del Skrevet 18. oktober 2015 God bedring! Den maten jeg så bide av i går har brent seg fast på netthinnen min. Uff, det så utrolig godt ut. Jeg hadde en fin bytur jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 19. oktober 2015 Forfatter #2535 Del Skrevet 19. oktober 2015 Morn-morn Her er ikke formen det spøtt bedre. Hoster og harker og har vondt i magemusklene og vondt i halsen og vondt i hele skrotten og så ufattelig sliten... Svoger kommer innom for å være med meg og levere noe på bruktbutikken, men jeg tror ikke jeg orker det i dag. Tror han bare skal få kjøre meg til dyrebutikken for å kjøpe mat til Turbo og matbutikken for å kjøpe det mest nødvendige til meg. Utover det skal jeg være hjemme i dag... God bedring! Den maten jeg så bide av i går har brent seg fast på netthinnen min. Uff, det så utrolig godt ut. Jeg hadde en fin bytur jeg også. Takk. Jeg håper jeg blir bedre snart ja... Og den maten du så bilde av var Ishavsrøye. Kjøpt på Egon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 19. oktober 2015 #2536 Del Skrevet 19. oktober 2015 Huff, så kjipt med skikkelig skranten form! Vi får utsette middagen og heller ta det igjen senere når sauen er frisk og rask. Ingen grunn til å slepe skrotten til byen med sånn form. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 19. oktober 2015 Forfatter #2537 Del Skrevet 19. oktober 2015 Huff, så kjipt med skikkelig skranten form! Vi får utsette middagen og heller ta det igjen senere når sauen er frisk og rask. Ingen grunn til å slepe skrotten til byen med sånn form. Takk. Vi må nok bare utsette middagen ja. I dag har jeg ikke sjanse til å komme meg til byen. Jeg kommer til å svime av på bussen nedover... Det går en anelse rundt i topplokket i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 19. oktober 2015 #2538 Del Skrevet 19. oktober 2015 God bedring, Sauen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 19. oktober 2015 #2539 Del Skrevet 19. oktober 2015 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 19. oktober 2015 Forfatter #2540 Del Skrevet 19. oktober 2015 God bedring, Sauen! Takk. God bedring! Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå