loffen Skrevet 7. oktober 2015 #2501 Del Skrevet 7. oktober 2015 Den kaka var imponerende flott altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. oktober 2015 Forfatter #2502 Del Skrevet 8. oktober 2015 God morgen. Treg start i dag også. Det har visst plutselig blitt godt å sove litt ekstra om morgenen. Og det gjør ingenting... I dag skal jeg ihvertfall ikke bake noe. Jeg er støl i armene i dag, etter gårdagens kakebaking. Altså, jeg banner ikke, men var fryktelig nær i går. Den fondanten jeg skulle trekke kaka med var slett ikke samarbeidsvillig. Den var for tørr, og kjevlet mitt er for dårlig og muskelkraften min for svak... Jeg kjevla og svetta og kjevla og svetta... Og når den omsider var stor nok til å dekke kaka, så sprakk den på flere steder... Men-men, jeg fikk den på. Og dekket over alle hullene og skavankene med blomsterpynt. Så kaka ble ganske bra til slutt (selv om den ble helt annerledes enn planlagt). Og tilbakemeldingene tyder på at bursdagsbarnet var strålende fornøyd. I dag har jeg ingen planer bortsett fra at det skal hentes unger på skolen om noen timer. Også vurderer jeg en kulturell utflukt til byen i kveld. Men jeg får se om jeg orker. Er litt sliten for tiden... Den kaka var imponerende flott altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 9. oktober 2015 Forfatter #2503 Del Skrevet 9. oktober 2015 God morgen. Vått i dag og... Og jeg er fryktelig trøtt Men jeg har da kommet meg ut av senga I dag er det veldedig arbeid i kirka. Og i ettermiddag får jeg besøk av ei venninne fra byen. :kaffekopp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 9. oktober 2015 #2504 Del Skrevet 9. oktober 2015 Håper du får en fin helg Sauen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 10. oktober 2015 Forfatter #2505 Del Skrevet 10. oktober 2015 Morn-morn Ny dag, nye umuligheter... Ikke helt umuligheter da... Jeg skal vel klare å finne muligheter i dag også... Men jeg har lyst til å gå i pysjen i hele dag... Angrer på at jeg har lovet å komme innom ei venninne som driver med noe veldedig arbeid i dag... Håper du får en fin helg Sauen! Takk for det. Håper du også har ei fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 10. oktober 2015 #2506 Del Skrevet 10. oktober 2015 Litt umuligheter her også. Har sovnet på sofaen etter jobb 3 av 5 dager denne uka. Kjenner at piffen ikke er på topp. Litt nærmere "poff" i grunnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 10. oktober 2015 #2507 Del Skrevet 10. oktober 2015 Her ble det bysleng i dag, med venninneskravling og kafébesøk. Koselig! Resten av dagen blir rolig sofaslenging - lader opp til langtur i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 11. oktober 2015 Forfatter #2508 Del Skrevet 11. oktober 2015 God morgen. Det ble alt annet enn å tusle rundt i pysjen i går. En liten tur bort til venninna mi som jobbet med veldedighet. Men jeg kunne ikke bli lenge der. For minstesøster trengte plutselig barnevakt et par timer. Så da ble det kos med de to minste trollungene hjemme hos meg. Men da de var hentet kræsjlandet jeg i godstolen, og ble der fram til sengetid... I dag kan jeg tusle rundt i pysjen til godt utpå ettermiddagen. Skal på et arrangement i kirka kl 18. Og det gleder jeg meg skikkelig til. Litt umuligheter her også. Har sovnet på sofaen etter jobb 3 av 5 dager denne uka. Kjenner at piffen ikke er på topp. Litt nærmere "poff" i grunnen. Piff og poff ja... Er nok poff som bor hos meg... Her ble det bysleng i dag, med venninneskravling og kafébesøk. Koselig! Resten av dagen blir rolig sofaslenging - lader opp til langtur i morgen Bysleng og kafé ja... Vi har vel en aldri så liten bankett til gode vi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 11. oktober 2015 #2509 Del Skrevet 11. oktober 2015 Stemmer det! Vi har jo en bankett som venter Det hadde jeg husket helt bort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 12. oktober 2015 #2510 Del Skrevet 12. oktober 2015 Oppdaterer meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 12. oktober 2015 Forfatter #2511 Del Skrevet 12. oktober 2015 God formiddag. Sauen er usedvanlig trøtt om morgenen for tiden. Men stort sett gjør det jo ingenting om jeg sover et par timer lenger enn jeg pleier. Er ikke så ofte jeg MÅ opp tidlig... Og jeg brukte litt tid på å sovne i går kveld. For det kirkearrangementet jeg var på i går kveld satte spor. Jeg hadde mye å tenke på da jeg kom hjem. Jeg liker artister som deler raust om livet, tro og tvil... En godt voksen boyband-stjerne gjorde kvelden til en høydare. I dag blir det bare hjemmekos, fram til jeg skal avgårde for å passe trollungene noen timer i kveld. Tenker det blir litt kos i kortmakeriet. Fikk laget fire julekort i går. Og kanskje får jeg laget noen i dag også. Stemmer det! Vi har jo en bankett som venter Det hadde jeg husket helt bort Ja, travle Fuggel'n får se om hun har tid til en bankett snart. Kanskje en gang i neste uke eller uka etter det? Oppdaterer meg Velkommen hjem igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 12. oktober 2015 #2512 Del Skrevet 12. oktober 2015 Jeg har tid! Denne uka har jeg feks fredag, lørdag og søndag. Neste uke er litt travlere (reise med jobb, besøk og diverse), men mandagen er åpen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 12. oktober 2015 Forfatter #2513 Del Skrevet 12. oktober 2015 Mandag er lønningsdag, så det skulle passe veldig bra. Før det tror jeg ikke lommeboka vil være med på bankett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 12. oktober 2015 #2514 Del Skrevet 12. oktober 2015 Da holder vi en knapp på mandagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 13. oktober 2015 Forfatter #2515 Del Skrevet 13. oktober 2015 God morgen. I dag skal jeg hjelpe venninne med noe veldedig arbeid et par timer midt på dagen. Ikke noen storjobb. Blir vel mest å holde henne med selskap mens hun har vakt et sted. Og være vakt hvis hun må ta et kjøreoppdrag mens jeg er der. Godt å kunne være til litt nytte selv når skrotten er svært lite samarbeidsvillig. Og i kveld skal jeg på et gruppelederkurs i kirka. Nei, jeg skal ikke være gruppeleder. Men jeg har sagt ja til å være nestleder for ei nystarta bibelgruppe. Så da får jeg være med på kveldens kurs. Kjekt det. Gårdagen forsvant i kortmakeriet. Samt et par timer som barnevakt på kvelden. En veldig fin dag, med andre ord. Da holder vi en knapp på mandagen Den er grei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 14. oktober 2015 Forfatter #2516 Del Skrevet 14. oktober 2015 God morgen. Dette ser ut til å bli en knall dag. Planen er å være med på onsdagslunsjen. Har blitt veldig få ganger på den i høst. Har gjerne vært onsdager jeg har måttet være barnevakt, hatt legetimer og vært i begravelse... Alt har havnet på onsdager... Gårdagen ble forøvrig veldig fin. Kjempekoselige timer med veldedig arbeid, og enda finere timer på kurs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 14. oktober 2015 #2517 Del Skrevet 14. oktober 2015 Jeg må bare huske å si; jeg synes det kortet med svart på var veldig fint!!! Sånn da har jeg husket det Ha en strålende dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 14. oktober 2015 Forfatter #2518 Del Skrevet 14. oktober 2015 Takk Jerle. Dagen har vært helt strålende. God lunsj sammen med trivelige folk. Deretter en kjapp bytur sammen med ei venninne. Så litt veldedig arbeid. Og til slutt litt med slarv på kafé. Ikke fullt så fornøyd med at jeg ikke finner ut hvordan jeg skifter passord på bank id... Noen ganger skulle jeg ønske jeg var litt bedre utstyrt i topplokket... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 14. oktober 2015 #2519 Del Skrevet 14. oktober 2015 Jeg må bare huske å si; jeg synes det kortet med svart på var veldig fint!!! Sånn da har jeg husket det Ha en strålende dag. Ja, det syntes jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 14. oktober 2015 Forfatter #2520 Del Skrevet 14. oktober 2015 Godt at dere liker det kortet. Selv er jeg ikke helt fornøyd med det. Det er liksom ikke helt jul for meg... Og ellers kan jeg bare si takk til en god venn, som tipset meg om hvordan jeg kunne få skiftet det passordet som har irritert meg i flere timer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå