Sauen Shaun Skrevet 29. september 2015 Forfatter #2481 Del Skrevet 29. september 2015 (endret) God morgen. Foreløpig henger tåka tungt over bygda. Men jeg regner med at den snart letner. Og dagen blir sikkert fin, selv om den blir travel. Har en del ærend å gjøre her i sentrum i dag. Også mangler jeg et bursdagskort og ei kake til jeg skal i selskap i ettermiddag. Verdens skjønneste lille niese fyller 6 år i dag. Noe jeg ikke er fullt så fornøyd med, er at jeg kom hjem med en svært hoven ankel i går kveld. Jeg fatter ikke hva som har skjedd med den. Og jeg forlanger at den er bra til jeg skal gå tur blant eksotiske dyr i morgen. Gårdagens tale tror jeg ble ganske bra. Tror ikke jeg gjorde noen store brølere ihvertfall. Om alle de gamle tunghørte damene fikk med seg hva jeg sa er jeg ikke helt sikker på, men jeg snakket så høyt og tydelig jeg bare kunne... Lykke til idag, det blir nok bra! Takk. Jeg overlevde - og det er det viktigste. Jeg jobber på servicekontoret til kirkene i byen vår Masse lykke til i dag Sauen, jeg synes du er tøff!! Takk. Det er ikke så farlig å holde tale. Går av seg selv det, når jeg bare kommer i gang. Endret 29. september 2015 av Sauen Shaun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 29. september 2015 #2482 Del Skrevet 29. september 2015 Håper ankelen din blir bra til i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 30. september 2015 Forfatter #2483 Del Skrevet 30. september 2015 God morgen. Har sovet veldig dårlig i natt. Akkurat det jeg trengte natta før jeg skal i Dyreparken... Vel-vel, en trøtt sau med vond ankel skal nå likevel være med på tur. Det ser ut til å bli fint vær ihvertfall. Håper ankelen din blir bra til i morra! Takk. Den er bedre, men ikke bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 30. september 2015 #2484 Del Skrevet 30. september 2015 Mårnings! Sove kan du heldigvis gjøre en annen dag Og finvær ser det ut til å bli, så blir helt sikkert en helt knall dag! Håper ankelen oppfører seg, og at dere koser dere max. Her blir det litt overtidsjobbing og så trening senere, så dagen kommer til å gå i ett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 30. september 2015 #2485 Del Skrevet 30. september 2015 Håper ankelen oppfører seg bra. Og gratulerer med lille niese! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 1. oktober 2015 Forfatter #2486 Del Skrevet 1. oktober 2015 God morgen. Gårdagen ble knallfin. Fikk en helt herlig dag i Dyreparken. Glade barn og voksne tuslet rundt blant flotte dyr. For aller første gang fikk jeg sett ulvene. De har alltid gjemt seg når jeg har vært der tidligere. Men i går tuslet de rundt langs gjerdene. Og tigerungene var helt skjønne der de løp og lekte seg. Ikke fullt så morsomt at hjemturen tok ganske lang tid, og krevde litt assistanse fra Viking, men vi kom oss hjem... Og i dag er det nok en flott dag, med strålende Har tenkt å holde meg stort sett hjemme i dag (må ut for å kjøpe kattemat). Må få vasket litt klær. Og kanskje gjort litt forskjellig husarbeid... Det trengs... Og utpå ettermiddagen kommer kusine innom en tur. Mårnings! Sove kan du heldigvis gjøre en annen dag Og finvær ser det ut til å bli, så blir helt sikkert en helt knall dag! Håper ankelen oppfører seg, og at dere koser dere max. Her blir det litt overtidsjobbing og så trening senere, så dagen kommer til å gå i ett. Det ble en kjempedag i parken i går. Og ankelen oppførte seg ganske bra mens vi var der. Den var riktignok hoven og vond i går kveld. Men det bryr jeg meg ikke noe om... Håper ankelen oppfører seg bra. Og gratulerer med lille niese! Takk og takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 1. oktober 2015 #2487 Del Skrevet 1. oktober 2015 Ja det var helt nydelige bilder du fikk tatt i går. Kjente jeg virkelig hadde lyst en tur og se på de tigerungene Det blir liksom aldri til at vi reiser til din kant i ferien, så ungene har faktisk ikke vært der. Eller det er litt feil, vi var der en gang når jeg var ganske høygravid og eldstejenta var 2 år. Men jeg husker ikke så mye fra da, for det var den uka jeg ble syk for alvor i siste svangerskap. Jeg kan le litt av det nå, men når vi var der var det ganske kritisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 1. oktober 2015 #2488 Del Skrevet 1. oktober 2015 Enig med Jerle, bildene var helt topp. Så ut som en superfin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 2. oktober 2015 Forfatter #2489 Del Skrevet 2. oktober 2015 Dagen i Dyreparken var helt strålende. Dagen i dag er ikke fullt så bra. Våknet med noen intense magesmerter i natt. Og siden har jeg pendlet mellom senga og badet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 2. oktober 2015 #2490 Del Skrevet 2. oktober 2015 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 2. oktober 2015 #2491 Del Skrevet 2. oktober 2015 Uffa, god bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 2. oktober 2015 Forfatter #2492 Del Skrevet 2. oktober 2015 Tusen takk begge to. Jeg har vel hatt det bedre, men også verre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 2. oktober 2015 #2493 Del Skrevet 2. oktober 2015 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 3. oktober 2015 Forfatter #2494 Del Skrevet 3. oktober 2015 God morgen. Har sovet relativt godt i natt. Magen har oppført seg ganske bra. Så jeg øyner håp om å snart være frisk igjen. Skal ikke bevege meg vekk fra huset i dag heller. Men jeg får ihvertfall i meg litt mat igjen... God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 4. oktober 2015 Forfatter #2495 Del Skrevet 4. oktober 2015 God søndagsmorgen. Sangtimen er hørt, er tømt, frokost er spist... Joda, det er en god start på denne dagen. Bare sløve og kose seg fram til jeg skal i kirka. Har lovet ei venninne å komme dit i dag. Hun skal ha et innlegg, og trenger litt moralsk støtte... Utover det har jeg ingen planer for denne dagen. Den får bli som den blir. Magen er ihvertfall normal igjen. Og den vonde ankelen er bedre. Så det går rette veien med skrapsauen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 5. oktober 2015 Forfatter #2496 Del Skrevet 5. oktober 2015 God morgen. Ble litt forundret da jeg våknet og oppdaget at klokka var 8.30. Jammen ikke ofte jeg sover så lenge om morgenen. Men godt var det. I dag skal jeg bare slappe av i kortmakeriet mitt. Har ikke lagt noen andre planer. Og det kjennes godt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 5. oktober 2015 #2497 Del Skrevet 5. oktober 2015 Håper du har en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 6. oktober 2015 Forfatter #2498 Del Skrevet 6. oktober 2015 God morgen. Gråværsdag i dag. Og det passer godt med planlagte innendørs sysler. Må en liten tur på butikken. Også blir det kortmakerier og baking i dag. Har kommet så godt i siget med kortene mine nå, så jeg gleder meg til å sette meg med det igjen. Men må ut og handle først. Jeg skal lage pizzasnurrer i dag. Skal på et møte i kveld, og har lovet å ta med mat... Håper du har en fin dag! Takk for det, loffen. Gårdagen ble veldig fin den. Koste meg med kortene mine det meste av dagen. Fikk også besøk av ei som ville se hvordan jeg lager de kortene. Så da ble litt og skravlings også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 6. oktober 2015 #2499 Del Skrevet 6. oktober 2015 Høres ut som fine dager i kortmakeriet, med masse inspirasjon og motivasjon. Trivelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 7. oktober 2015 Forfatter #2500 Del Skrevet 7. oktober 2015 Morn-morn :kaffekopp: Altså, A-Sauen har sviktet i dag. våknet plutselig kl 09.25. Vel-vel, ute er det Og inni hodet er det tåke... Dette kan bli en interessant dag... Planen for dagen er å lage en kake. Det er et av de tidkrevende kakeprosjektene mine som står på programmet. Lille niese skal ha barneselskap i ettermiddag, og da må hun få en skikkelig kake... Ellers skal jeg på legesenteret for å ta influensavaksine i ettermiddag. Gårdagen ble forøvrig veldig-veldig fin. Bakverket ble vel de beste pizzabollene jeg noen gang har laget (har heldigvis noen av dem i fryseren). Og samlingen vi hadde i går kveld ble bare så fantastisk trivelig. Høres ut som fine dager i kortmakeriet, med masse inspirasjon og motivasjon. Trivelig! Ja, jeg har noen fine stunder i kortmakeriet mitt for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå