Gå til innhold

Nyfjøset.

Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

God morgen. :kaffekopp:

Radio, :kaffekopp: , frokost for en, pc, stillhet og ro... For en deilig morgenstund dette har vært. :bolledeig:

Snart må jeg gjøre meg klar til dagens første planlagte aktivitet. Turbo skal til kontroll hos veterinæren. Hun vet det ikke selv, og sover i skjønneste ro i godstolen... :hjerte:

Ellers blir det en hviledag fram til jeg skal i kaffeselskap i kveld. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Regnværsdag uten planer. Blir mye sofa og HayDay i dag, tenker jeg... :nigo:

Gårdagen ble noe travlere enn planlagt. Gikk etter planen helt til dyrlegebesøket var unnagjort. Det gikk forøvrig veldig greit hos dyrlegen. Turbo oppførte seg helt eksemplarisk, og har nå fått det hun skal ha av kurer foreløpig. Så da er det bare å håpe at hun holder seg frisk framover. :catmilk: 

Men etterpå skulle svoger en tur på det store kjøpesenteret for å kjøpe bursdagsgave til lille niese. Vel, jeg hadde også noen ærend på kjøpesenteret, så da ble jeg med. Og plutselig hadde det meste av dagen gått... Så jeg rakk bare en liten hvil før jeg skulle avgårde i kaffeslaberas. Og da var det nesten midnatt før jeg var hjemme igjen... 

Så i dag SKAL jeg være hjemme :opplyser:

Bra du overlevde besøket :)

Ja, jeg er veldig glad for det. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på butikken. Fikk akutt lyst til å være kanibal i dag. :nigo: Så da blir det fårikål til middag i dag. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grått både ute og inne i dag. :Gjesp:

Skjønner virkelig ikke vitsen i å våkne kl 6 når jeg er stuptrøtt og kan sove lenge... :roll:

Men-men, denne dagen går nok den og. Om noen timer skal jeg hente skoleungene. De skal være hos meg noen timer. Men greit å ha de to da. Ikke mye jobb med dem. Store unger som klarer seg godt selv. :jepp:

Og i kveld skal jeg en liten tur til en kusine. Det blir koselig. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kaffekopp:

Mårnings!

Jeg tror du våkner såpass tidlig i sympati med oss andre som MÅ opp på den tida... :lur:

Helt klart... :engel:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sov litt lenger i dag. Og det var godt. Jeg skal ikke påstå at jeg er uthvilt, men det er jeg strengt tatt nesten aldri, så til meg å være er formen ganske bra i dag. :jepp:

Ute er det :regn: i dag også. Så det er bare å ta fram paraplyen når jeg skal ut for å møte ei venninne. Blir vel lunsj sammen med henne om et par timer. :jepp:

Ellers burde jeg bruke dagen til å skrive på en tale jeg skal holde i foreningen på mandag. Men kjenner jeg meg selv rett blir den talen skrevet mandag... :roll: *tom i hodet*

:vinke:

:vinke: Hyggelig å se deg her igjen. :klem: Lenge siden sist. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... det er en stund siden sist. Har lest litt nå og da, men har liksom ikke hatt så mye å meddele resten av verden.

Verken i min eller andres bok.

Lykke til med taleskriving.

Veldig glad det ikke er jeg som må vrenge hjernen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det fint vær, helt til vi luftet dynene vår ute på terrassen, da begynte det selvfølgelig å hølje ned. :ler:

Ordet vannseng fikk en ny og våtere mening??? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag skal jeg relativt tidlig avgårde til byen. Har lovet å hjelpe til litt på kjøkkenet under et arrangement i foreningen. Så da får jeg nok dagen til å gå. :jepp:

Ja... det er en stund siden sist. Har lest litt nå og da, men har liksom ikke hatt så mye å meddele resten av verden.
Verken i min eller andres bok.

Lykke til med taleskriving.
Veldig glad det ikke er jeg som må vrenge hjernen.

Jeg kom ikke i gang med talen i går... :ler:

Egentlig er det gøy både å skrive og å holde taler, men jeg kommer aldri i gang med det før i siste liten. Skriver best under litt tidspress...

Her var det fint vær, helt til vi luftet dynene vår ute på terrassen, da begynte det selvfølgelig å hølje ned. :ler:

:ler: Det er jo helt typisk...

Ordet vannseng fikk en ny og våtere mening??? :fnise:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God søndagsmorgen. :kaffekopp:

:sol: Relativt våken og fornøyd sau i dag. :jepp:

Var på en helt fantastisk konsert i går kveld. :strix: Og svever vel litt på den enda... 

I dag har jeg planer om en trimtur i finværet. Også må jeg få ferdig talen jeg skal holde i morgen. Foreløpig har jeg to sider med stikkord og løse tanker som spriker i alle retninger. Tror jeg må få samlet det litt. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å... er ikke det fint, når en positiv opplevelse fra dagen før blir sittende i kroppen?

Lykke til med skriblerier, jeg har en bunke brev som har ligget og ropt på meg lenge.

De burde virkelig besvares så fort som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har nok vært våken en stund, men ikke kommet meg inn hit før nå. Det ser ut til å bli en fin dag i dag også. :sol: Ikke at jeg ser for meg at det blir så mye turgåing på meg i dag. Jeg gikk en lang (5 km er langt for meg) tur i går. Helt herlig. :jepp:

I dag er jeg i møtemodus. Skal holde talen min i ettermiddag. Litt nervøs kjenner jeg... :redd: Det er første skikkelige talen jeg skal holde her sør... Men jeg vet det kommer til å gå bra, jeg vet at det ikke er farlig... Har bare litt sommerfugler i magen... :sjenert:

Å... er ikke det fint, når en positiv opplevelse fra dagen før blir sittende i kroppen?

Lykke til med skriblerier, jeg har en bunke brev som har ligget og ropt på meg lenge.
De burde virkelig besvares så fort som mulig.

Jo, det er fint. :jepp: Jeg lever lenge på en god konsert... 

Skribleriene er unnagjort. Blir kanskje litt finpuss iløpet av dagen. Men jeg tror jeg har fått noe vettugt ned på papiret. :jepp:

Lykke til med talen! :tommelopp:

:helen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...