Gå til innhold

Nyfjøset.

Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

God morgen. :kaffekopp:

:regn: Innedag, scrappedag, lesedag, sløvedag... Tiden får vise hva dagen bringer. Også blir det vel å følge valgsendingene på tv utover kvelden. Spent på resultatene... :hoppe::bond:

Gårdagen forsvant visst bare. Jeg fikk laget et kort. Også fikk jeg overført bilder fra telefonen til pc'n. Det var ingen liten jobb. Altfor lenge siden sist. Og å sortere bildene i mapper på telefonen er oppskrytt. Så da satt jeg plutselig med 1000 bilder som måtte sorteres... *lærer aldri*

:vinke:

Lite aktivitet fra denne kanten i helga, men nå håper jeg at jeg snart hodet over vann igjen. Det lille gjesterommet oppe begynner i alle fall virkelig å ta form :strix:

Men innevær ja - det kan vi skrive under på. Det bøtter ned! :regn:

Ut fra bildene du har sendt, så ser rommet knallfint ut. :klappe:

Gleder meg til å få se det irl. :jepp:

Fant ut i går at jeg har vært i din bygd både fredag og lørdag ;)
Aldri vært der før så det var vel på tide :ler:

I min bygd to dager på rad? Og det uten å ringe på døra i det vesle hvite huset? :trist:

Men ja, hvis du aldri har vært her før, så var det absolutt på tide. :jepp:

Og jeg som trodde Vimse var på Oslotur - jeg så en Tesla med rosa panser og en stor Hello Kitty-figur... :fnise:

:fnise:

:vinke:
God morgen, Sauen!

Ny regntung dag i distriktet, så det blir kanskje koselig innedag i dag også? Hatt en fin helg?

God morgen, Fuggel'n. :vinke:

Ligger an til innedag i dag ja. :jepp: Når man ikke har noe spesielt man må ut etter, så er det greit å gjemme seg inne på sånne dager. :regn:

Helga var fin den. Lørdag var jeg ute og så lille niese delta i sitt første idrettsarrangement på formiddagen, og på besøk hos familien Bulk på ettermiddagen. Og i går surret jeg inne hele dagen. Klager ikke på den helga. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

@ Daria :ler:

Jeg kom faktisk ikke på det før jeg så noe du hadde lagt ut på face, men jeg må si det var en trivelig plass!!

Spørs om Turbo hadde satt pris på besøk av Spetakkelet.. :hoho:

Vi var på hundekurs ser du 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bøtter visst ned i dag også... :regn: :regn:

Men det får ikke hjelpe. Jeg må en tur på butikken likevel. Det må handles inn til betasuppe. Skal på et arrangement i kveld, og har lovet å ha med meg suppe. :)

Gårdagen medførte litt tid i kortmakeriet. Og det tenker jeg det blir i dag også. :jepp:

@ Daria :ler:

Jeg kom faktisk ikke på det før jeg så noe du hadde lagt ut på face, men jeg må si det var en trivelig plass!!
Spørs om Turbo hadde satt pris på besøk av Spetakkelet.. :hoho:
Vi var på hundekurs ser du

Jeg tror ikke Turbo hadde satt særlig pris på å møte Spetakkelet nei :hoho: Men nå er Turbo ganske grei på den måten at hun, uten protester, stenges inne på badet hvis det er skumle gjester her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Hvordan går det med deg, loffen?

Takk, det går fint! :smilbla:

Jeg har ruslet en bitteliten tur i dag også, og i morra skal jeg ta stingene!

Gjett om jeg gleder meg til en laaang dusj og en skikkelig hårvask. :danser:

Smått og sakte går det fremover, gleder meg til et liv med mindre smerter. :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God formiddag. :kaffekopp:

I dag har jeg sovet lenge. Men det er likevel såpass lenge siden jeg sto opp, så jeg velger å ikke si god morgen nå... :fnise:

Ute er det vått i dag også. Så jeg tenker jeg tar en innedag i dag og jeg. :jepp: Og jeg har mer enn nok å gjøre. Har en plan om å begynne prosjekt rent hus i dag. Fredag får jeg besøk. Og da er det ikke noe kjekt med hybelkaniner og rot. Første post blir å rydde opp i alt scrapperotet mitt. Etter noen dager med kortlaging er soverommet et kaos av papir og bling og annet stæsj... :daane:

Også er jeg veldig fornøyd med suppa jeg kokte i går. Gjengen jeg tilbragte kvelden med spiste flere porsjoner hver, og enda har jeg nok til middag både i dag og i morgen. Hjemmelaget betasuppe er i grunnen veldig godt. :sikle:

Takk, det går fint! :smilbla:

Jeg har ruslet en bitteliten tur i dag også, og i morra skal jeg ta stingene!

Gjett om jeg gleder meg til en laaang dusj og en skikkelig hårvask. :danser:

Smått og sakte går det fremover, gleder meg til et liv med mindre smerter. :tommelopp:

Det høres veldig bra ut. :klemmer: Blir så glad når jeg får snap fra loff ute på tur. Håper operasjonen gir deg et bedre liv. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God formiddag :jepp:

Her blir det farting i kveldinga, men ellers en tur hjemom i ettermiddag for rydding og middag. Trengs... Tenk så ryddig det var på mandag, og nå må det ryddes igjen :sukk: Men heldigvis ikke så mye, var genialt trekk med papptallerkner og plastglass *lat*

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en våt dag. Det er egentlig deilig å legge seg om kvelden, og lytte til regnet som slår mot ruta. Men det er ikke noe stas å våkne til en ekstremt våt dag. Vel-vel, jeg har da mer enn nok å gjøre inne jeg. 

I går fikk jeg ryddet sammen alt scrapperotet mitt, vasket soverommet skikkelig, tatt ut alle bøkene fra bokhylla, vasket hylla og ryddet bøkene på plass igjen. Ikke så verst jobb det. :nigo: I dag er det bare å fortsette prosjekt rent hus... :husarbeid:

Også håper jeg været letner litt utover ettermiddagen. Jeg har et stort behov for å fylle opp matskapene litt... 

God formiddag :jepp:

Her blir det farting i kveldinga, men ellers en tur hjemom i ettermiddag for rydding og middag. Trengs... Tenk så ryddig det var på mandag, og nå må det ryddes igjen :sukk: Men heldigvis ikke så mye, var genialt trekk med papptallerkner og plastglass *lat*

Papp og plast er genialt i enkelte tilfeller. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helsefarlig å vaske :opplyser:

Først skal man flytte på godstolen (som er veldig tung), den lander på uforklarlig vis på stortåa mi. Selvfølgelig på den tåa som mangler negl. :grine: Deretter skal man skynde seg for å prøve å berge en pyntefigur Turbo begynte å leke med. Det endte med at ei tå på den andre foten sparkes inn i dørkarmen :grine: Og pyntefiguren ligger i søpla :sukk:

Får vel kjøpe ny pynt da. Lenge siden jeg har gjort det. Det skal bli gøy. :jepp:

Dessuten er det gøy å ha nyvasket hus. :bolledeig:

Endret av Sauen Shaun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til tross for to ømme tær er det godt å stå opp til nyvasket hus. :bolledeig:

Og ute ser det ut til at Petra har gitt seg, så det er faktisk oppholdsvær. :bolledeig:

Om en times tid er på veg til flyplassen for å hente helgegjesten min. Det skal bli kos med besøk, selv om jeg har relativt høye skuldre. Ei hel helg med Frk.Fjern i hus kan bli noe slitsomt... Men samtidig er hun jo bare god... Tror ikke jeg kjenner noen som er så tvers gjennom snill og god... :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mårnings!

Godt du har 8 tær til... Og rent hus! :hoppe:

God helg - håper den blir trivelig, selv om den kanskje også blir noe slitsom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrapsau er innom en liten tur. :Gjesp:

Men tross elendig form, så nyter jeg en stille stund alene på kjøkkenet mens jeg venter på at gjesten min skal våkne. I grunnen håper jeg hun sover en stund enda. Stillhet er godt... *har gnagsår i ørene etter første dag*

Men når det er sagt, så har første dag med besøk gått veldig bra. :jepp: Mye bedre enn både fryktet og ventet. Så da er det bare å håpe at resten av helga fortsetter på samme måten. :jepp:

Mårnings!

Godt du har 8 tær til... Og rent hus! :hoppe:

God helg - håper den blir trivelig, selv om den kanskje også blir noe slitsom.

Ja, det er godt med flere tær. Og rent hus er alltid en nytelse... :hoppe:

Lykke til med fjernt besøk! :klemmer:
:smilbla:

:klemmer: Det går bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skrapsau i dag også... :Gjesp:

Det gikk greit med besøket i går også. Men jeg er sliten - fryktelig sliten... :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Besøket ble levert på flyplassen for halvannen time siden. :hoppendeglad:

Jeg har dårlig samvittighet som jubler over å være alene igjen. Gjesten kan jo ikke for at hun er som hun er. Og jeg har veldig vondt av de som strever med livet på den måten. Men jeg kjenner veldig på mine egne begrensninger når jeg må ta vare på vedkommende over flere dager... Det blir så fryktelig intenst... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...