Gå til innhold

Nyfjøset.

Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God morgen. :kaffekopp:

Jeg er hjemme i sør igjen. Det ble en lang biltur nordover. Et vanvittig regnvær gjorde at vi brukte svært lang tid på den første etappen (når man må kjøre i 60 i 110-sonen går det tregt). Men etter en lunsjpause på Østlandet la vi i vei på resten av turen. Da endte vi opp på en strekning med vanvittig mye veiarbeid. Så da ble det omkjøring på omkjøring på omkjøring... Men vi kom oss da dit vi skulle etter maaaange timer.

Og jeg har hatt noen helt herlige dager i hjembygda. :strix: Jeg har kost meg i verdens koseligste gamle tømmerhus. :strix: Det har vært noen veldig sosiale dager. Jeg har skravlet. Jeg har drukket uanstendige mengder kaffe. Jeg har spist god mat. Jeg har klappet fine dyr. Jeg har fylt lungene med frisk fjelluft. Ja, det har vært en herlig ferie. :strix:

Sent i går kveld var jeg tilbake hos lille Turbo. Det var godt det og. I dag har hun fått av kragen. Så nå ligger hus i godstolen. Travelt opptatt med å vaske seg. Mye pelsstell å ta igjen etter en uke med lampeskjerm rundt hodet... Lille vennen til matmor. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen hjem! :strix:

:kaffekopp:

Er lange etapper med sånne turer, men godt å se at du er vel hjemme igjen etter fine dager på tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vått i dag. :regn:

Gårdagen var også våt. Men bortsett fra en liten handletur, var det bare innedag for meg. Så det gjorde ikke så mye. Snille vertinna mi døde mens jeg var på tur, så jeg måtte ut og kjøpe blomst til mannen. :trist:

I dag er det onsdagslunsj. Det gleder jeg meg veldig til. God mat og skravling og foredrag. Det blir en fin dag. :bolledeig:

Velkommen hjem! :strix:

Er lange etapper med sånne turer, men godt å se at du er vel hjemme igjen etter fine dager på tur.

Takk-takk. :klem: Det ble en lang tur. Men jeg har virkelig hatt det fint. :strix:

Og jeg kommer nok til å spørre om å få låne det huset ei uke til sommeren og. Det er virkelig ferie å være der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å høre om vertinna :klem:

Håper det blir en bra onsdagslunsj tross ruskevær. Koselig å ha deg tilbake rett fylke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å høre om vertinna :klem:

Håper det blir en bra onsdagslunsj tross ruskevær. Koselig å ha deg tilbake rett fylke.

Takk. :klem: 

Og lunsjen blir bra den. Været har ikke stort å si for den. Jeg har skyss til og fra. Samt at vi skal sitte inne og spise. Så jeg har store planer om å kose meg. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:regn: :regn: :regn: I dag blir jeg inne. :opplyser:

Egentlig hadde jeg planer om å ta en tur i kirka. Men i dette været gidder jeg ikke. Jeg blir hjemme...

Og jeg lurer på om jeg skal få igang kortmakeriet igjen i dag. Lenge siden jeg har laget kort...

Så trist å høre om vertinnen din. :klemmer:

Men fint å lese om og se snap av deilige dager der nord.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært oppe en times tid nå. Og allerede har det skiftet mellom :sol: og :regn: flere ganger. Dette kan bli en interesssant dag. :ler:

Gårdagen endte i kortmakeriet. Årets julekortproduksjon er i gang. Fikk laget tre kort i går. Og det var gøy å være i gang igjen. :jepp: Ikke fullt så fornøyd med at jeg fikk besøk. Jeg elsker besøk, men akkurat hun som var her i går er en person som alltid klarer å få meg i dårlig humør. Jeg blir aldri glad når hun står på trappa, men er ikke bare-bare å be henne gå heller... :sukk: Men-men, det er nå som det er... Jeg koste meg ihvertfall med kortene mine. :jepp:

I dag er det tid for noe veldedig arbeid i kirka igjen. :jepp: Og da ender gjerne jeg og ei venninne på kafé etterpå... Og i kveld er det foreningsmøte. Får se om jeg orker å dra dit... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

:skratte: Vart dokk skræmt no?

I såfall kan dere ta det helt med ro. Det blir ikke mer juleprat her på en stund. :opplyser: Som Jerle har jeg begynt å kjøpe julegaver, samt å lage kort, men utover det er det ikke noe som minner om jul her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen er det :sol: i dag. :strix: Så da må jeg nok ut og rusle en tur i dag. :jepp:

Ellers blir det kanskje litt tid i kortmakeriet... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...