Sauen Shaun Skrevet 22. august 2015 Forfatter #2381 Del Skrevet 22. august 2015 Morn-morn Ser ut til å bli nok en fin dag dette. Men jeg er redd det ikke blir noe særlig uteliv på meg i dag. Husmora MÅ sparkes i gang. Det er ingen vei utennom. Altså, jeg er invitert i bursdag til bestisens mamma i morgen. Og da bør vel kakebakeren ha med seg noe... Dessuten har jeg en plan om å bake en kake jeg kan putte i fryseren, og ta med meg på tur på torsdag... Men det blir ikke noe baking før kjøkkenet er vasket. Oppvasken har stått og godgjort seg et par dager. Og det begrenset hvor mye kattehår man bør blande i kakene... Ja-ja, en til, så er det bare å komme igang. Takk for i går! Husarbeid ja - ikke snakk... Kan liksom ikke la være å snakke om det... I dag MÅ det gjøres... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 22. august 2015 Forfatter #2382 Del Skrevet 22. august 2015 Og så lenge varte alle gode planer. Magen bestemte seg plutselig for å være skikkelig dust. Så da er det bare å pendle mellom sofaen og do da... Får lese litt og spille HayDay i dag da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 22. august 2015 #2383 Del Skrevet 22. august 2015 Hvordan er magen? Håper formen er stigende... Her var også planen litt husarbeid, men ble visst hagearbeid istedet. Nå er ryggen oppbrukt og jeg må bare lade opp så godt jeg kan før sosialt i kveld. Så heimen er ikke noe renere i dag heller Men ugress er fjernet, hekken klippet og en svær busk på baksiden ytterligere redusert (tok litt i fjor, litt i år og sikkert litt de neste årene). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 22. august 2015 Forfatter #2384 Del Skrevet 22. august 2015 Takk Magen er like dust. Men ikke noe å gjøre med det. Har fått vasket litt klær og støvsugd opp de verste hybelkaninene da. Så det er litt triveligere her. Også har jeg jo selskap av Mr.Lahlum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 23. august 2015 Forfatter #2385 Del Skrevet 23. august 2015 God morgen. Fremdeles dustemage her. Jeg skulle egentlig i bursdag i dag. Men det blir det ikke noe av... Vel-vel, ikke noe å gjøre med det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 23. august 2015 #2386 Del Skrevet 23. august 2015 God bedring til mage og resten av Sauen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 23. august 2015 #2387 Del Skrevet 23. august 2015 Huff, så kjedelig! God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 23. august 2015 Forfatter #2388 Del Skrevet 23. august 2015 Takk-takk, Fuggel'n og Cata Bare jeg er helt frisk til torsdag, så går det bra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 24. august 2015 Forfatter #2389 Del Skrevet 24. august 2015 God morgen. Heldigvis bedre i magen i dag. Men da er det selvsagt drittvær... Vel-vel, jeg har planene klare for dagen jeg. Blir vel lesedag fram til jeg har kontroll hos legen. Og mer lesedag etterpå. I morgen blir det veterinærsjekk på Turbo. Dukket opp to nye sår i helga. Det så ut til at det hele grodde fint av seg selv, men når hun har fått nye sår er det bare å få det sjekket. Visakortet hyler og skriker, men det får nå bare være slik... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 25. august 2015 Forfatter #2390 Del Skrevet 25. august 2015 God morgen. :kaffekopp: Her trengs det etter ei natt med fryktelig lite søvn. Jeg er alvorlig bekymret for lille Turboen min. De sårene hennes ser ikke ille ut. Men kjennes ut som det kan være svulster under dem (verkebyller pleier ikke være så harde som disse kulene). Og dette sammen med de stadige mageproblemene hennes gjør at jeg frykter hun ikke blir med hjem fra veterinæren i dag... Fornuften sier meg at hun er bare to år, og sikkert har mange gode år foran seg. Men magefølelsen sier noe helt annet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 25. august 2015 #2391 Del Skrevet 25. august 2015 Au da. Krysser masse fingre for lille Turbo.😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 25. august 2015 #2392 Del Skrevet 25. august 2015 Åååå, sauen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 25. august 2015 #2393 Del Skrevet 25. august 2015 Ånei! Krysser alt jeg har for skjønne Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 25. august 2015 Forfatter #2394 Del Skrevet 25. august 2015 Vel-vel, magefølelsen var heldigvis feil. Klumpene er verk. Og mageproblemene, tung pust og hudproblemene har visst en grei forklaring. Det er rett og slett allergi... Så da er hun med hjem igjen. Med dråper i pelsen, salve til sårene og krage rundt halsen. Og ny kontroll om noen uker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 25. august 2015 #2395 Del Skrevet 25. august 2015 Så godt at det går bra! Viktigst er at hun ble med hjem igjen Kunne dyrlegen se hva hun er allergisk mot? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 25. august 2015 #2396 Del Skrevet 25. august 2015 Puh! *sukker lettet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 25. august 2015 Forfatter #2397 Del Skrevet 25. august 2015 Det er enten pelsmidd (noe de fleste katter lever problemfritt med hele livet), eller så er det noe i foret. Hun får først behandling mot midd, og deretter blir det å teste ut allergifor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 26. august 2015 Forfatter #2398 Del Skrevet 26. august 2015 God morgen. En bedre start på dagen i dag, enn i går. Har en sur Turbo her, men det lever jeg greit med. Krage må hun bare finne seg i en uke framover... Ellers kan jeg ikke annet enn le. For dyret nærmer seg faretruende seks kilo nå. Hun er stor i utgangspunktet altså. Veldig lang til å være katt. Men jammen har hun blitt tykk rundt magen og brei over baken også... Ikke akkurat særlig elegant. Så når vi bare får orden på allergien, må hun på slankekur... Også var det jo litt morsomt at dyrlegen og assistenten var helt overbevist om at det er noe rasekatt innblandet i genene hennes - av denne rasen. Hadde vært moro å visst hvilken slamp som er faren hennes... Mora er nemlig bittelita, spinkel og langhåret (og alle tre ungene hennes er store, korthårete og stripete). I dag blir en travel dag. Derfor koser jeg meg ekstra lenge med ekstra mye Det må ryddes, vaskes, pakkes og ordnes her hjemme. Det bør jo se greit ut her når folk skal inn her for å stelle pus mens jeg er på tur. Også må jeg en tur i butikken. Og i ettermiddag skal jeg i bursdag hos minstesøster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 27. august 2015 Forfatter #2399 Del Skrevet 27. august 2015 God morgen. :kaffekopp: Det var jammen en sen slutt på dagen i går, og en tidlig start i dag... Tre timers søvn blir litt lite, men Jon Blund nektet å samarbeide med meg i går kveld... Ja-ja, jeg blir hentet om 45 minutter. Og skal bare tømme kaffekoppen, før jeg tar de siste forberedelsene her. Og jeg gleder meg til tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 27. august 2015 #2400 Del Skrevet 27. august 2015 God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå