Gå til innhold

Nyfjøset.

Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God morgen. :kaffekopp:

:regn: innedag i dag. Og det blir kanskje en lesedag...

I går var jeg innom biblioteket og lånte de to første krimbøkene til Lahlum. Han kommer snart med ny bok, og jeg gleder meg sånn til den kommer. Så da får jeg lese de gamle om igjen mens jeg venter... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regnet gikk over til :sol: i går. Og det ble ikke så mye lesing. Puslet med litt forskjellig i huset, var lenge ute med Turbo i bånd og var over til husvertene for å skravle og drikke kaffe. Veldig fin dag. :jepp:

Om en times tid kommer de to store trollungene på besøk. Så da går nok denne dagen også i en fei. :jepp: Det er strålende :sol: så vi blir nok en del ute tenker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sol: ser ut til å bli en nydelig dag i dag også. :strix:

Dagen startet riktignok ikke så altfor godt. Turbo har hatt et lite sår mellom øret og øyet noen dager. Bare en bitteliten prikk. Men i går oppdaget jeg at det så ut som noe eksemlignende greier. Og hun har begynt å miste pels der. Flekken blir større og større og jeg mistenker øremidd. Så da var det bare å ringe veterinær da de åpnet i dag. Siden det ikke ser ut til å plage henne noe (hun klør ikke, og bryr seg ikke om jeg tar på det), så slapp vi akuttime. Så nå har vi time hos dyrlegen om ei uke. 

Vel-vel, en :kaffekopp: til, så får jeg begynne å tenke på dagens gjøremål. Litt husarbeid, kafétur, barnevakt for småtrollene... Joda, dagen kommer til å gå den... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jammen ut til at det blir en nydelig dag i dag og. :sol::strix:

Om en times tid er jeg på farten. I dag starter det veldedige arbeidet i kirka opp igjen. Så da er ihvertfall formiddagen booket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen :kaffekopp:

Ser ut til at det kan bli fint i dag også, ruskeværet skal vel ikke komme før til kvelden.

Håper det blir en fin formiddag i kirka!

Og du? Har ikke vi en aldri så liten bankett-date etterhvert? Ikke noe stress, men vært koselig med en matbit en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visst har vi en bankett i vente. Må bare få litt penger på konto først. Men sånn i slutten av neste uke skulle passe bra for min del. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gårdagen ble veldig fin. I grunnen godt å komme igang med veldedig arbeid igjen. Var en rolig og lett dag der. :) Etterpå dro fire av oss ut for å spise pizza. :)

I dag har jeg en lunsjavtale med ei ferierende venninne. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:regn: :regn: Ja, det bøtter ned... Og det er i grunnen helt greit. Jeg har en viktig avtale med Mr.Lahlum og sofaen i dag... :nigo:

Ellers venter jeg spent og utålmodig på en telefon... En liten langhelg er under planlegging... Men jeg må få snakket med eieren av et hus jeg kanskje kan få låne... :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann og hoppsann! :kaffekopp:

:sol: og vindfullt så langt i dag. Håper sola holder seg utover dagen. :jepp:

Ikke at jeg har noen store planer på noen måte. Blir en rolig dag, tror jeg...

Planene om en langhelg siste helga i august begynner ihvertfall å ta form. Torsdag til mandag i hjembygda mi. :hoppe: Ti måneder siden jeg så Trøndelag sist. Så det blir stas. :hoppe: 

*trykker på den ikkeeksisterende liker knappen*

:ler: Takker og bukker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig! :strix:

Tror finværet har kommet for å bli noen dager nå - yr lover sol store deler av uka etter det jeg kan se.

Men denne vinden? :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så trivelig med ei helg litt lenger nord, da. :)

I dag er jeg svært lite inspirert på jobb, gitt. Litt som Kjell i Lunch i grunnen. Tror jeg skal gå litt tidlig, for er så deilig vær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig slappfiskdag i går, og det er jeg redd det blir i dag og. Har ihvertfall ingen store planer. Har noen ærend jeg skulle ha fikset, men det får vente til i morgen eller torsdag. Trenger litt påfyll av penger først... Mulig jeg lager et kort eller to i dag, men vi får se hva dagen bringer... *lat*

Herlig! :strix:

Tror finværet har kommet for å bli noen dager nå - yr lover sol store deler av uka etter det jeg kan se.

Men denne vinden? :kjefte:

I dag er det nesten vindstille, men da glimrer sola med sitt fravær... :sukk:

Så trivelig med ei helg litt lenger nord, da. :)

I dag er jeg svært lite inspirert på jobb, gitt. Litt som Kjell i Lunch i grunnen. Tror jeg skal gå litt tidlig, for er så deilig vær.

Ja, det skal bli godt med en liten tur nordover. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vindstille? :sjokkert:
Ikke her...

I går reiste det ene flagget fra flaggstanga her ute - fløy bort fra stanga og landet lengre borte. Ser det røsker godt i flaggstang/trær i dag også, så vindstille er det i alle fall ikke her. Og ser ut til å være endel skyer også. Så lenge man må være inne på jobb er det ingen grunn til å klage så veldig da...

Snart lunsj, hvilket betyr at vi er halvveis. :opplyser:

Ingen planer for ettermiddagen, håper på litt husarbeid. Spørs hvor støl skrotten rekker å bli... :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morn-morn. :kaffekopp:

Bare en kjapp tur innom før jeg stikker til byen en tur. :)

Har noen småting og ordne der i dag. :jepp:

Vindstille? :sjokkert:
Ikke her...

I går reiste det ene flagget fra flaggstanga her ute - fløy bort fra stanga og landet lengre borte. Ser det røsker godt i flaggstang/trær i dag også, så vindstille er det i alle fall ikke her. Og ser ut til å være endel skyer også. Så lenge man må være inne på jobb er det ingen grunn til å klage så veldig da...

Snart lunsj, hvilket betyr at vi er halvveis. :opplyser:

Ingen planer for ettermiddagen, håper på litt husarbeid. Spørs hvor støl skrotten rekker å bli... :trene:

NESTEN vindstille skrev jeg vel... Og det var på morgenen. Det gikk fort over til mye vind. Og det er vindfullt i dag også... :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny trøtt dag... :Gjesp: Men noe får man vel fylt denne med også... Vet ikke helt hva enda, men finner vel på noe... Jeg vet hva jeg burde, men akkurat det har jeg ikke lyst til... Jeg burde prøvd å få kjøpt meg noen nye klær. Jeg trenger ny bukse og et par nye topper til jeg skal på tur... Men jeg HATER å shoppe klær... :sukk:

Jeg burde også gjort noe med hybelkaninene, men det har jeg ihvertfall ikke lyst til... :roll:

Ja-ja, jeg hadde ihvertfall en fin bytur i går. Bare ruslet rundt og var turist. Koste meg skikkelig. :jepp: Og på kvelden var jeg i bursdagsselskap hos vertinna. Det var vel den aller siste bursdagen hennes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen ble jeg overrasket med konsertinvitasjon i går. Så alle tanker om både shopping og husarbeid ble kjapt skrinlagt. Skravling, mat og konsert er mye morsommere. :bolledeig:

I dag er det veldedig arbeid og frisørtime som står på programmet. Gleder meg veldig til å bli kvitt rullegardina som henger over brilleglassene... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...