Gå til innhold

Nyfjøset.

Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God formiddag. :kaffekopp:

Holdt sofaen og godstolen med selskap nesten hele dagen i går. Eneste lufteturen var da jeg gikk ut for å hente en pizza til middag. Og jeg tror det var lurt. For jeg er bedre i dag. Fremdeles forkjølt, men mye bedre. :jepp:

Blir en rolig dag i dag også. Ingenting spesielt på programmet. Må riktignok rydde på plass en klesvask og ta oppvasken. Men det skal jeg klare. Jeg har tross alt hele dagen på meg... :fnise:

God bedring! Håper du får en fin uke. :klemmer:

Takk. :klemmer: Ha en fin uke du også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Håper du koser deg og har en fin mandag :jepp:

Fuggel'n har trent litt og ordnet litt ærend, når vurderes det om det skal bakes litt eller kanskje vente til regnet i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Fuggel'n! :vinke:

Jeg koser meg. Litt rusk i halsen, litt snørr i snuten, litt varm i toppen - men ikke verre enn at jeg fikk meg en luftetur i sentrum.

Mammas barndomsvenninne hadde lyst på kaffe og skravling. Så da ble det en tur på kaféen på biblioteket. Lånte med meg et par bøker når jeg først var der. Også ramlet jeg innom garnbutikken (og ja, jeg kjøpte garn)...

Nå er jeg tilbake på sofaen. Og her blir jeg nok resten av dagen. :veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

Forkjølelsen letner litt dag for dag, så jeg er nok snart frisk igjen. :jepp:

Det hjelper med ro og hvile. :jepp:

Dagen i dag er like planløs som gårdagen var. Regner med at det blir litt strikking (det nye garnet må prøves). Også blir det vel litt HayDay :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Også blir det vel litt HayDay :fnise:

:fnise: Jeg har også tatt opp igjen HayDay de siste dagene. Du må gjerne kjøpe maisbrød hos meg....  :engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny grå og våt dag. :sukk: Men-men, man skal da få denne dagen til å gå også. I dag begynner tv-sendingene fra Landsskytterstevnet...  :trampe:

Utover det har jeg sånn smått noen planer om å få bakt en kake. Jeg venter besøk en av de nærmeste dagene. Og da hadde det vært greit å ha noe å servere. Men om det blir bakt i dag er noe usikkert. For se hva det blir...

:fnise: Jeg har også tatt opp igjen HayDay de siste dagene. Du må gjerne kjøpe maisbrød hos meg....  :engel:

Kjekt at du er med igjen. Og jeg har vært innom hos deg og handlet opptil flere ganger allerede. ;)

Hay Day har jeg aldri falt for, jeg har nok med alle andre dølle spill jeg spiller. :fnise:

Håper formen er god i dag! :)

Jeg har kuttet ut de fleste spillene jeg. Men akkurat Hay Day henger jeg med på. :fnise: Det er et spill man kan legge vekk i både dager og uker og måneder uten at det gjør noe. Man tar det opp igjen på akkurat samme sted som sist man spilte... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hippetihopp, kjære Shaun! Tydeligvis veldig kort sommer i år. Lang vår og tidlig høst... Men god temperatur, sitter på verandaen med kaffekopp og lydbok. Men regnet både hunder, katter og elefanter i morges...

TV-sendingene fra LS er et av årets høydepunkt. Men akkurat det var bedre før, sendingene har blitt så korte de siste årene. Og man kan sikkert si mye rart og Kjell Kristian Rike, han var ihvertfall helt overlegen som kommentator for LS-sendingene.

Er på andre arbeidsuke etter ferien. I forrige uke var vi nesten ingen på kontoret og veldig få i kantina. Denne uka, derimot, er det ganske så mange tilbake på kontoret og stappfullt i kantina. Nå gleder jeg meg til de blir ferdige med sommerruter på kollektiven i Oslo, da vil jeg bruke mye kortere tid til og fra jobb. Nå blir det mye venting, gitt, da linjene ikke korresponderer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i går var en merkelig miks av tristhet og glede...

I går fikk jeg bekreftet det jeg har fryktet noen dager. Det har vært veldig stor trafikk i gården her i det siste. Og jeg begynte å ane at noe kanskje ikke var bra med min kreftsyke vertinne. Det stemmer... Det er spredning og bare lindrende behandling nå.  :cry3:

Og noe senere plinget det inn en melding på telefonen. Kompis er på ferie her sør, og lurte på om jeg var hjemme. Joda, det var jeg. Så da ble det trivelig besøk. :bolledeig:

Hippetihopp, kjære Shaun! Tydeligvis veldig kort sommer i år. Lang vår og tidlig høst... Men god temperatur, sitter på verandaen med kaffekopp og lydbok. Men regnet både hunder, katter og elefanter i morges...

TV-sendingene fra LS er et av årets høydepunkt. Men akkurat det var bedre før, sendingene har blitt så korte de siste årene. Og man kan sikkert si mye rart og Kjell Kristian Rike, han var ihvertfall helt overlegen som kommentator for LS-sendingene.

Er på andre arbeidsuke etter ferien. I forrige uke var vi nesten ingen på kontoret og veldig få i kantina. Denne uka, derimot, er det ganske så mange tilbake på kontoret og stappfullt i kantina. Nå gleder jeg meg til de blir ferdige med sommerruter på kollektiven i Oslo, da vil jeg bruke mye kortere tid til og fra jobb. Nå blir det mye venting, gitt, da linjene ikke korresponderer.

Heisann Rosalie. :klem:

Jeg savner også Kjell Kristian Rike under LS. :jepp: 

Det skjer festlige ting i VM i svømming også :opplyser:

Det gjorde det. :jepp: Men jeg fikk det ikke med meg før på sportsnyhetene i går kveld. Jeg fikk besøk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, virkelig en dag med kontraster hos deg i går :klem: Heldigvis ble det en fin avslutning på dagen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av ting jeg ikke ønsker å se kommer rumpa til naboen høyt opp på lista.

*rørleggersprekk er ikke sexy*

:opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av ting jeg ikke ønsker å se kommer rumpa til naboen høyt opp på lista.

*rørleggersprekk er ikke sexy*

:opplyser:

Skjønner godt... Har en kollega som viste ikke bare sprekken men nesten hele rompa... :sjokkert: At han reiser rundt og representerer firmaet vil jeg helst ikke tenke på.... Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva det er med disse karene som absolutt skal ha buksa nedenfor.....alt. Enten får de ha buksene helt på seg eller helt av seg! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sol: Strålende :sol: 

Og jeg aner ikke hva jeg skal finne på i dag. Jeg må ihvertfall ut en tur. I går kjeda jeg meg, og det ligger an til det i dag også. Kjenner det skal bli godt når diverse aktiviteter kommer igang igjen etter sommeren. Skal heldigvis på foreningsmøte i morgen kveld. :jepp:

Skjønner godt... Har en kollega som viste ikke bare sprekken men nesten hele rompa... :sjokkert: At han reiser rundt og representerer firmaet vil jeg helst ikke tenke på....

Det var vel omtrent hele enden som var synlig da jeg gløtta ut for å se hva de lydene fra naboen var. Gubben reparerte bil. Og i det øyeblikket han bøyde seg ned fikk jeg se mye mer enn jeg ønsket å se... :spy:

Og det høres virkelig ikke bra ut med kollega som representerer firmaet med stumpen bar...

Lurer på hva det er med disse karene som absolutt skal ha buksa nedenfor.....alt. Enten får de ha buksene helt på seg eller helt av seg! :lur:

Og gubben i nabohuset ser jeg helst beholder buksa helt på... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, kjede seg er jo ikke bra... 

Håper du får en fin dag i finværet og får kost deg masse ute. Jeg tilbragte et par timer i frisørstolen i går, og resten av ettermiddagen på verandaen med ei bok. Slett ikke verst! 

Nå skal jeg slepe skrotten på treningssenteret :trene: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, kjede seg er jo ikke bra... 

Håper du får en fin dag i finværet og får kost deg masse ute. Jeg tilbragte et par timer i frisørstolen i går, og resten av ettermiddagen på verandaen med ei bok. Slett ikke verst! 

Nå skal jeg slepe skrotten på treningssenteret :trene:

Jeg satt ute det meste av dagen i går jeg også. Det nytter ikke å sitte inne på sånne dager... Så ut skal jeg i dag. Men hva jeg skal finne på aner jeg ikke... Men noe finner jeg sikkert på etterhvert... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det vært noen tunge dager etter at jeg fikk vite at vertinna mi er i siste fase av livet. Jeg har bodd her bare ti måneder, men har rukket å bli veldig glad i de to gamle i nabohuset. Og jeg tror jeg fikk en liten sorgreaksjon da jeg fikk vite at kreften har spredd seg. Det er ingen som vet hvor lenge hun har igjen, men det er kommet så langt at det ikke er mer legene kan gjøre (annet enn lindrende behandling). Det er tungt... :trist:

Men det føles litt bedre nå. Jeg har fått fordøyd tanker og følelser. Og i dag føler jeg meg ganske bra. :jepp:

Var en tur i byen i går kveld. Det var møte i foreningen. Og det gjorde veldig godt. :jepp: Synes i grunnen det er greit at diverse aktiviteter begynner på igjen. Greit å ha noe fast å gå til. :jepp:

I dag tror jeg det blir en rolig dag. Må prøve å spa fram energi til å være husmor. Er forberedt på at jeg kanskje får de to største småtrollene på besøk noen dager denne uka. Minsten begynner i barnehage i morgen (og da må pappa være der i tilvenningsperioden), og mammaen har sin første dag som student i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...