Gå til innhold

Nyfjøset.

Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

God morgen. :kaffekopp:

Trøtt sau i dag :Gjesp: Det ble noen timer med full fart her i går. Og tanta ble sliten. Men-men, sånn blir det noen ganger. Regner med at banden kommer noen timer i dag også. Jeg kan ikke bære flytteesker, men jeg kan passe unger... Og jeg tror det meste kommer på plass i ny bolig i dag. 

Ellers gleder jeg meg til i kveld. Da skal jeg til byen for å spise middag sammen med ei venninne. Det blir kos. :jepp:

Rosalie skrev (På 24.7.2015 den 14.38):

Kos deg med småtrollene. :) Skal Bulkfamilien flytte langt?

Misunnelig på båttur. Skulle ønske mine venner i Oslo kunne skaffe seg båt og invitere meg med på tur... Kan jo kjøpe selv, men når jeg hører på båtfolket på jobb, så virker det som litt vel mye stress. Dessuten er båtplass i Oslo DYRT.

Bulkfamilien flytter vel tre km eller noe sånt. Fra gåavstand den ene veien fra meg, til gåavstand den andre veien... 

Båttur er herlig ja. Men jeg er veldig glad jeg ikke har egen båt. Det styret hadde jeg ikke orket. Jeg synes det er helt topp med sånne turistbåter hvor man bare kan løse billett og bli med på en rundtur. :jepp:

Daria skrev (På 24.7.2015 den 15.21):

Besteforeldrene mine hadde båt noen år (fordi hus med stor hage, hund og hytte ikke var tidkrevende nok...) og mamma og hennes daværende mann overtok den. De solgte etter et par år - det var mer stress enn hygge. Ta heller en utflukt til Hovedøya - mye enklere ;)

Har hørt om flere som har byttet ut egen båt med betalte rundturer på turistbåter, rett og slett for å slippe unna alt styret som følger med som båteier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elsker å være på sjøen! :smilbla:

Jeg håper å snike meg med på en tur med broderns båt på Hvaler i løpet av sommeren.

Men venter og håper på at det skal bli litt bedre vær enn 14 grader, regn og kuling. :glare:

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en veldig fin kveld i byen i går. :strix: Masse skravling og latter sammen med ei god venninne. God middag først. Og deretter en god spasertur langs kaiene. Mange flotte seilskip å se. Var også ombord i et skip fra Brasil. Det strømmet herlige sambatoner ut fra båten, så vi måtte bare ombord for å se. Det var vel duskregn mer eller mindre hele tiden, men det gjorde liksom ingenting. 

I dag er planen å spa fram nok energi til å bake litt. Må bare ha litt påfyll :kaffekopp: først.

loffen skrev (På 25.7.2015 den 11.57):

Elsker å være på sjøen! :smilbla:

Jeg håper å snike meg med på en tur med broderns båt på Hvaler i løpet av sommeren.

Men venter og håper på at det skal bli litt bedre vær enn 14 grader, regn og kuling. :glare:

Ja, litt sol og varme hadde gjort seg... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp: unnagjort her også. Sola har tittet fram etter noen dagers fravær, så spørs om det ikke blir rusletur.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frokosten er unnagjort. Bare siste kaffeskvetten igjen nå. Så skal jeg stikke ut på butikken for å kjøpe ferskt brød. For i formiddag kommer Lillesøster (hun som bor i Trøndelag) og trollungene på besøk. Gleder meg veldig til å se henne igjen. Har ikke sett henne siden jeg flytta i oktober...

Også håper jeg at jeg rekker å vaske kjapt over gulvene her før de kommer...

I går ble det TdF og baking som fikk oppmerksomheten min. Suksessterte og pizzasnurrer er på plass i kjøleskap og fryser. :sikle:

Cata skrev (På 26.7.2015 den 8.01):

:kaffekopp: unnagjort her også. Sola har tittet fram etter noen dagers fravær, så spørs om det ikke blir rusletur.

Håper du fikk en fin rusletur med masse fint å se på. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble en fin dag i går. Kos å se igjen Lillesøster. :strix:

I dag blir det en lang dag på farten. Dyreparken står på programmet. :bolledeig:

Supramundane skrev (På 27.7.2015 den 7.30):

Så koselig med besøk fra Trøndelag!! Kos deg masse!

Jeg storkoser meg. :bolledeig:

Spiralis skrev (På 27.7.2015 den 7.55):

Kos deg med besøk og seilskuter :)

Seilskutene gjorde jeg unna på lørdag. Er ikke den store interessen for dem i resten av familien. Men jeg koser meg veldig med besøk. :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere koser dere storveis i Dyreparken og har en knall dag :hoppe:

Ble ikke så mye seilskuter som jeg kanskje hadde ønsket, men har fått parkett på plass i gjesterommet så er møe fornøyd :bolledeig: Og hadde fin dag til byen på søndag og fikk sett på livet.

:kaffekopp: til sliten sau etter lang dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:regn: :regn: :regn: Hvem har åpnet alle sluser iløpet av natta? :kjefte:

Altså, vi skulle ha slektstreff i dag. Det er utsatt til i morgen... :sukk:

Hva annet enn regn denne dagen har å by på vet jeg ikke enda. Venter på beskjed fra resten av gjengen. Men enkelte av dem sover nok mye lenger enn meg. Så jeg får bare sløve og vente og se hva dagen bringer...

Gårdagen ble veldig fin, selv om det var kaldt. Fordelen med at det var gråvær, var at dyrene var mer aktive enn når det er strålende sol og varmt. :jepp:

Jerle skrev (På 28.7.2015 den 6.15):

Kos deg med utflukt og med besøk. :klem:

Takk. :klem: Jeg koser meg. Det er stas å se igjen Lillesøster. 

Roadrunner skrev (På 28.7.2015 den 12.11):

Håper dere koser dere storveis i Dyreparken og har en knall dag :hoppe:

Ble ikke så mye seilskuter som jeg kanskje hadde ønsket, men har fått parkett på plass i gjesterommet så er møe fornøyd :bolledeig: Og hadde fin dag til byen på søndag og fikk sett på livet.

:kaffekopp: til sliten sau etter lang dag...

Takk, den :kaffekopp: smakte godt når jeg kom inn i varmen i går. :jepp:

Det ble en kald, men fin dag. :jepp:

Og gratulerer med ny parkett. Det så veldig bra ut på bildet. Og jeg gleder meg til å se det i virkeligheten. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morn-morn. :kaffekopp:

Endelig er det litt :sol: igjen. Håper det varer hele dagen...

I dag blir det forhåpentligvis noe av slektstreffet. :jepp:

Gårdagen ble i grunnen veldig fin. Vi dro en tur på det store kjøpesenteret. Egentlig et sted jeg ikke trives så veldig godt. Men det går greit å være der når jeg drar sammen med noen. Å dra dit alene er ikke noe kjekt, for da føler jeg meg bare hjelpeløs og bortkommen...

Etterpå stoppet vi i byen, og spiste middag der. :sikle: Og deretter ble det trivsel hjemme hos familien Bulk. En lang og fin dag. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er en times tid siden jeg sto opp, men har ikke kommet meg inn hit med kaffekoppen før nå. Er i grunnen ganske trøtt og treg i dag. Ble litt sent i går kveld. :Gjesp:

Det ble en trivelig ettermiddag og kveld sammen med slekta, til tross for at sommerens heftigste tordenvær kom midt under slektstreffet.  :bolledeig:

Hva dagen i dag byr på er noe uklart enda. Det eneste jeg vet er at det er siste dagen lillesøster er her sør. 

Jerle skrev (På 30.7.2015 den 10.40):

Håper det er slektstreff på gang :) Ha en fin dag!

Takk. :) Det ble slektstreff. Og det var koselig. :jepp:

MarianneE skrev (På 31.7.2015 den 7.29):

:kaffekopp:

GOD MORGEN!

God morgen. Og takk for :kaffekopp: Den smakte godt. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  Roadrunner skrev (På 31.7.2015 den 8.26):

God morgen! :kaffekopp:

God morgen, Fuggel'n :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morn-morn. :kaffekopp:

Endelig en dag jeg klarte å sove lenge. :hoppendeglad:

Og i dag har jeg ingen planer. Regner med at svoger kommer innom for å låne pc'n min. De har ikke fått nett i nye leiligheten enda. Men ellers blir det bare sløving. :jepp:

Lillesøster reiste hjem til Trøndelag igjen i dag tidlig. :(

I går ble en herlig dag. Da dro vi på biltur til Lillesand. Koste oss med å være turister. Spiste is og deilig middag. Og på veg hjem igjen stoppet vi et sted det er flott for ungene å leke. :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...