Roadrunner Skrevet 14. juli 2015 #2281 Del Skrevet 14. juli 2015 (endret) Det er jo nyyyyyydelig Og det kalles SOMMER, Supra Endret 14. juli 2015 av Roadrunner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 14. juli 2015 #2282 Del Skrevet 14. juli 2015 Jeg dauuuuuer! Vestlendinger er ikke vant til sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 14. juli 2015 Forfatter #2283 Del Skrevet 14. juli 2015 Trøndersauen elsker dette været. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 15. juli 2015 Forfatter #2284 Del Skrevet 15. juli 2015 (endret) God morgen. Gårdagen gikk helt etter planen. Fem kilometers rusletur på formiddagen. Ja, jeg vasset i går også. Langs stranda ruslet jeg i vannet. Deilig. Og ettermiddagen ble tilbragt i godstolen foran tv'n... Dagen i dag kommer vel til å se ut omtrent som gårdagen. To dager på rad med trim merkes allerede på humøret. Blir så mye lettere til sinns etter litt trim i frisk luft. Endret 15. juli 2015 av Sauen Shaun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 15. juli 2015 #2285 Del Skrevet 15. juli 2015 Det er utrolig hva litt frisk luft og sol kan gjøre for sjelen altså. Vassing også! Godt å høre at du koser deg! Du trives og savner ikke Trøndelag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 16. juli 2015 Forfatter #2286 Del Skrevet 16. juli 2015 God morgen. og vind i dag også. Og jeg skal nok ut på tur i dag igjen. Bortsett fra turen består dagens gjøremål av å ta oppvasken, rydde litt, dosere medisiner, kjøpe kattemat, se TdF og dra i bursdagsselskap. Så denne dagen kommer til å gå greit den. Gårdagens tur ble litt kortere og mer sosial enn planlagt, og det er helt greit. Bare koselig å møte kjentfolk på turen. Det medførte en times skravling på en benk. Veldig kjekt. Det er utrolig hva litt frisk luft og sol kan gjøre for sjelen altså. Vassing også! Godt å høre at du koser deg! Du trives og savner ikke Trøndelag? Ja, jeg trives her sør. Ikke minst når jeg ser været her, og ser sommerbilder fra Trøndelag... Jeg trenger de ekstra sommerdagene sårt. Men selvsagt savner jeg venner og familien der nord. Jeg skulle gjerne tatt hele buketten og flyttet dem hit... Men jeg angrer så langt ikke på at jeg flyttet. Jeg har det veldig godt her. Ikke minst er det godt å bli skikkelig kjent med småtrollene her. Det var ikke noe godt å være tanta de ikke kjente igjen hver gang hun kom på besøk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 16. juli 2015 #2287 Del Skrevet 16. juli 2015 Da var jeg oppdatert i første dagbok etter ferien, helt greit med rolige dager på jobb. Håper alt er bra fine sauen, jeg kjenner jeg er en smule misunnelig på været dere har, selv om jeg bare har vært hjemme noen få dager... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 16. juli 2015 #2288 Del Skrevet 16. juli 2015 Koselig å se deg innom her igjen, Jerle! Har du hatt en fin ferie? Jeg begynner ferie til helga - og er langt over middels klar Men halvannen dag igjen på jobb først... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 16. juli 2015 #2289 Del Skrevet 16. juli 2015 Koselig å se deg innom her igjen, Jerle! Har du hatt en fin ferie? Jeg begynner ferie til helga - og er langt over middels klar Men halvannen dag igjen på jobb først... Huff, jeg har ikke ferie før i oktober jeg nå. Men jeg unner deg ferie altså, jeg er bare generelt litt gretten første uka tilbake på jobb. Ferien var var veldig fin! Skulle ønske jeg hadde 3 uker til, men jeg vet at jeg ikke har noen grunn til å klage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 17. juli 2015 Forfatter #2290 Del Skrevet 17. juli 2015 God morgen. i dag og. Det betyr at jeg må ut. Men hva ut betyr er litt usikkert... Skal jeg dra til byen en tur? Skal jeg rusle den vanlige turen min? Eller skal jeg kjøpe planter, og ta en tur på kirkegården? Eller... Jeg er rastløs og litt humørsyk, så noe må jeg finne på... Gårdagen forsvant bare på merkelig vis. Når sendingen fra TdF begynner kl 11, er det ikke mye igjen av dagen... Men jeg var ihvertfall ute og kjøpte mat til Turbo. Så hun sulter ikke selv om det er mye TdF på tv for tiden. Også var jeg i bursdag i går kveld. Et koselig lite selskap hos ei dame som fylte 83. En av de invitasjonene man ikke kan si nei til - selv om jeg aller aller helst skulle vært med Fuggel'n på konsert... Da var jeg oppdatert i første dagbok etter ferien, helt greit med rolige dager på jobb. Håper alt er bra fine sauen, jeg kjenner jeg er en smule misunnelig på været dere har, selv om jeg bare har vært hjemme noen få dager... Heisann Jerle. Så koselig å se deg her. Det er vel stort sett bra med Sauen. Litt humørsyk for tiden (mistenker noen hormoner for å ha skylda). Men jeg har absolutt ingen grunn til å klage... Jeg har det veldig bra. Jeg begynner ferie til helga - og er langt over middels klar Men halvannen dag igjen på jobb først... Fuggel'n klar for ferie Nei, det tror jeg ikke noe på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 17. juli 2015 #2291 Del Skrevet 17. juli 2015 Mårnings! Deilig med finvær i dag også Håper hormonene holder seg litt i sjakk, og at Sauen finner på noe som gjør godt for skrott og psyke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 17. juli 2015 Forfatter #2292 Del Skrevet 17. juli 2015 Mårnings! Deilig med finvær i dag også Håper hormonene holder seg litt i sjakk, og at Sauen finner på noe som gjør godt for skrott og psyke. Ja, været hjelper godt på humøret det Og noe finner jeg nok på. Har bare ikke bestemt meg for hva enda. Jeg skal ihvertfall ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 17. juli 2015 Forfatter #2293 Del Skrevet 17. juli 2015 Det blir rekesmørbrød, Munkholm og konsert i Kilden i dag. Og i dag har jeg sjekket programmet. Så jeg blir ikke overrasket av buddhistisk meditasjonssang i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 17. juli 2015 #2294 Del Skrevet 17. juli 2015 Høres ut som en bra plan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 17. juli 2015 #2295 Del Skrevet 17. juli 2015 Du sliter fortsatt med meditasjonstraumer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. juli 2015 Forfatter #2296 Del Skrevet 18. juli 2015 God morgen. Har vel sovet bedre enn i natt, men jeg har helt klart sovet dårligere også. Så jeg får bare ta en ekstra Dagen i går ble ganske fin den. Fikk meg en fin tur til byen. Det ble riktignok ikke rekesmørbrød, som jeg egentlig hadde tenkt, for dagens lunsj i Kilden var torsk i karrisaus. Og det var godt det. Konserten var fin. Jeg har nok ingen planer om å kjøpe noen plate av jenta som sang. Men det var behagelig å høre på. Høres ut som en bra plan Det var en god plan. Det hjalp godt på et elendig humør. Du sliter fortsatt med meditasjonstraumer? Oh yes... Tar tid å bearbeide de traumene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 18. juli 2015 #2297 Del Skrevet 18. juli 2015 God morgen morgenfugl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 18. juli 2015 #2298 Del Skrevet 18. juli 2015 Mornings Her kan man endelig sove utpå en morgen og så våkner jeg søren sprette meg kl 6? Er det rettferdighet i sånt da? På den annen side sitter jeg nå godt benket med kaffekoppen og vaskemaskinen surrer med sengetøy i, så da blir det å legge seg i rent sengetøy i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. juli 2015 Forfatter #2299 Del Skrevet 18. juli 2015 God morgen morgenfugl! Morgenfugl og morgenfugl... Passe trøtt i trynet jeg og. Men hjelper... Mornings Her kan man endelig sove utpå en morgen og så våkner jeg søren sprette meg kl 6? Er det rettferdighet i sånt da? På den annen side sitter jeg nå godt benket med kaffekoppen og vaskemaskinen surrer med sengetøy i, så da blir det å legge seg i rent sengetøy i kveld. Det må være noe som går... Fuggel'n skulle sove lenge, og våknet kl 6. Jeg skulle sove lenge og våknet kl 6.10. Og du gjorde det samme... Men altså, å få igang vaskemaskina så tidlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 19. juli 2015 Forfatter #2300 Del Skrevet 19. juli 2015 I ettermiddag håper jeg Pizzabakeren har kapasitet til å levere middag til meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå