Gå til innhold

Nyfjøset.

Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

God morgen. :kaffekopp:

Hadde ikke andre planer enn å se TdF i dag jeg. Formiddagen var åpen. Men det er den ikke lenger. Facebook avslørte at en butikk i byen har halv pris på noe hobbyutstyr jeg bruker til kortene mine. Så da må jeg en liten tur til byen for å se hva de har å by på. :jepp: 

Egentlig skulle jeg laget tre kort i dag og. Men det blir nok ikke før i morgen formiddag. Rekker ikke alt på en dag. Må uansett få med meg tilbudet før det blir utplukket...

Kaffe fikser alt! :kaffekopp:

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skrapsau i dag. Sov veldig dårlig i natt. Men-men, det er bare å bøtte innpå :kaffekopp:

Det står noen nødvendigheter på programmet i dag. Planen er å få vasket litt her hjemme. Det kommer trøndere sørover i morgen, og da er det greit at hybelkaninene ikke spiser opp gjestene... :sjenert:

Dessuten har jeg tre kort å lage. Også må jeg ut for å handle litt. Ja, også er det nok en etappe i TdF.

Men først :kaffekopp: :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mårnings! :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp:

Du får bare bøtte innpå, før du setter igang med det som må gjøres.

Her står treningstøyet i bilen og skittentøyet ligger klart hjemme foran vaskemaskinen, så jeg vet hva ettermiddagen bringer... :trene::husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg skal lage kortene først jeg. Vaskinga kan jeg ta i reklamepausene i Touren... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er den store fordelen med reklamepauser - det er utrolig hvor mye man faktisk får gjort i de få minuttene :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen startet vått, men ser ut til at sola stikker gjennom nå. Bare å håpe at det holder seg greit utover dagen da. :jepp:

Om noen timer kommer besøket mitt til byen. De skal bo på hotell i byen. De skal ringe før de kjører fra Oslo, også skal jeg ta bussen til byen for å møte dem. :hoppe: Gleder meg til fire fine dager sammen med dem. :hoppe: 

Det er den store fordelen med reklamepauser - det er utrolig hvor mye man faktisk får gjort i de få minuttene :ler:

Ja, man er veldig effektiv når noe skal gjøres i reklamepausene. Jeg kom ihvertfall i mål med alt jeg skulle i går. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble en fin dag i går. Godt å se igjen venner fra Saueland. :bolledeig: I går ble det rusling i byen, mat i Kilden, en tur med CityToget og sløvings hjemme hos meg.

I dag skal vi på båttur. I og med at :sol: skinner må vi benytte denne dagen til det. I helga er det meldt gråvær, så da blir det nok en tur i Dyreparken en av dagene. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere får en strålende båttur i dag, tross litt endel vind :jepp: Ble det rundturen vi snakket om?

Og Dyreparken høres ut som en bra plan - vurderer en svipp innom der jeg også for å lufte meg litt. Men ved litt gråvær blir det nok myyyye folk. Jaja, er jo høysesong tross alt.

Håper du får en finfin fredag og koser deg masse med besøket! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en fin båttur i nydelig vær i går. :bolledeig: Riktignok blåste det litt, men ikke så mye at det var plagsomt på noen måte. Og etter den turen ble det en god middag og litt byvims med gjestene, før de tuslet på hotellet og jeg tok bussen hjem. Det var i grunnen deilig å lande i godstolen da. :jepp:

I dag blir det biltur. Og jeg må snart avgårde med bussen til byen. Målet i dag er å se litt på andre sørlandsbyer. Rett og slett være litt turist. :jepp:

Håper dere får en strålende båttur i dag, tross litt endel vind :jepp: Ble det rundturen vi snakket om?

Og Dyreparken høres ut som en bra plan - vurderer en svipp innom der jeg også for å lufte meg litt. Men ved litt gråvær blir det nok myyyye folk. Jaja, er jo høysesong tross alt.

Håper du får en finfin fredag og koser deg masse med besøket! :klem:

Takk for det :klem: Fredagen ble veldig fin den.

Det ble den rundturen ja. Fin tur det. Og jeg kjenner at det er noe jeg fint kan finne på alene og. :jepp:

Dyreparken utgår visst. Gjestene hadde mer lyst til å kjøre litt rundt på Sørlandet og se seg rundt. Helt greit for meg. Jeg liker å være turist jeg. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundtur er jo en fin plan, flere koselige byer :jepp:

Østover eller vestover? Eller begge deler? Kos dere uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morn-morn. :kaffekopp:

En rolig start på dagen i dag. Og det er godt. Er sliten etter tre dager på farten. Det er kjempekos å ha besøk. :strix: Men skrotten liker ikke flere lange dager med stor aktivitet etter hverandre. Så i formiddag blir det bare sløvings. I ettermiddag blir det bytur igjen. Siste ettermiddagen før gjestene vender snuten nordover igjen. 

Rundtur er jo en fin plan, flere koselige byer :jepp:
Østover eller vestover? Eller begge deler? Kos dere uansett!

Det ble så vi besøkte Grimstad og Arendal i går. To veldig fine byer. I Grimstad var det internasjonalt matmarked. Så nå har jeg  parmaskinke og masse nederlandsk ost i kjøleskapet. :sikle: Og i Arendal spiste vi lunsj. På Fiskebrygga der har de den beste Fish&Chips jeg noen gang har spist. Det er nesten så jeg vurderer å ta bussen dit igjen iløpet av høsten, bare for å spise... :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en våt dag i går er det igjen :sol: her. Og jeg tenker at jeg rett og slett skal prøve å få meg en liten rusletur i dag. :jepp: Jeg er veldig sliten etter travle dager sammen med feriegjestene. Det har vært veldig kjekt å ha besøk. Men jeg kjenner at i dag er det godt å være bare meg og Turbo igjen. :jepp: 

Bortsett fra rusleturen har jeg ikke andre planer enn litt oppvask og klesvask - og masse sløving. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med :sol: igjen! :hoppe:

Treningstøyet ligger i bilen, men litt usikker på hva det skal brukes til :ler: Får se hva dagen bringer...

:kaffekopp:

Nyt finværet og kos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter en våt dag i går er det igjen :sol: her. Og jeg tenker at jeg rett og slett skal prøve å få meg en liten rusletur i dag. :jepp: Jeg er veldig sliten etter travle dager sammen med feriegjestene. Det har vært veldig kjekt å ha besøk. Men jeg kjenner at i dag er det godt å være bare meg og Turbo igjen. :jepp:

Bortsett fra rusleturen har jeg ikke andre planer enn litt oppvask og klesvask - og masse sløving. :nigo:

Her reiste nevøen etter en uke i går. Var litt sliten, men det var også savn.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen i fjøset :kaffekopp:

:sol: og finvær er meldt så håper det blir en bra dag i de indre fjøstrakter :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en fin dag :sol:

I går gikk jeg 5-kilometersturen min igjen. :hoppe: Lenge siden sist jeg gikk den nå. Og det gjorde veldig godt. Jeg merker på humøret at det har blitt altfor lite trim i det siste... Det var ekstra fint ved elva i går. Mens jeg hvilte litt på det stedet jeg snur på turen min, kom det noen skyer sigende, og det skapte et helt magisk lys. Jeg lot meg friste til å vasse litt i elva også. Vannet var deilig, så hadde jeg hatt badetøy, så hadde jeg nok dukket litt.

Tror jeg må prøve å få tatt den turen i dag også. Jeg trenger det. :jepp:

Og i ettermiddag er det første klatreetappen i TdF. :hoppe:

Deilig med :sol: igjen! :hoppe:

Treningstøyet ligger i bilen, men litt usikker på hva det skal brukes til :ler: Får se hva dagen bringer...

:kaffekopp:

Nyt finværet og kos deg!

Ja, det er deilig med :sol: igjen. 

Ha en fin dag Sauen! :sol::klemmer:

:klemmer: Takk, håper du også har det bra.

Her reiste nevøen etter en uke i går. Var litt sliten, men det var også savn.  

Det er som regel to sider ved en sak. Deilig å hvile ut, men samtidig en følelse av tomhet... Jeg kjenner den følelsen... 

Hei! Inne og sniker litt igjen. Håper alt er bra med deg. :)

Supra! Så kos å se deg igjen. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen i fjøset :kaffekopp:

:sol: og finvær er meldt så håper det blir en bra dag i de indre fjøstrakter :hoppe:

God morgen. Og takk for :kaffekopp: Ja, det ser ut til å bli en fin dag i de indre strøk. Må ut på tur i dag. Må trimme litt, nyte :sol: og vasse litt i elva. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...