Gå til innhold

Nyfjøset.

Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

God morgen. :kaffekopp:

:sol: Vindstille og strålende sol. Dette blir nok en fin og varm dag. :strix:

Formen er litt bedre - tror jeg... Det vil vel vise seg i det øyeblikk jeg prøver å gjøre noe her...

Jeg håper ihvertfall at skrotten tåler litt baking i dag. Jeg skulle så gjerne laget en kake til Mini-nevø. Han blir to år i morgen. :hjerte:

Jeg har ihvertfall sendt med foreldrene penger til bursdagsgave. Jeg orker ikke dra til kjøpesenteret i dag. Så de har fått penger og instrukser om hva som skal kjøpes. :jepp:

Huff, er skikkelig kjedelig med basiller..

Håper formen er stigende, og at du snart er skikkelig på beina igjen!

Ja, basiller er virkelig uønskede gjester. :roll:

Håper formen er stigende jeg også. Kjennes bra ut så langt, men dagen har forsåvidt ikke begynt enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er meldt skikkelig knallvær i dag, så håper formen tillater litt tid i solen i det minste.

Og fortsatt god bedring!

Godt du har mulighet til å ta det rolig på dager da kroppen krever det. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag og nye muligheter. :sol: Det er helt strålende her i dag også. Ikke at jeg kan være så veldig mye ute i sola i disse dager. Panna har fått noen lekre røde prikker - soleksem. :sur: Vel-vel, det er heldigvis såpass varmt at det er deilig å sitte i skyggen. :jepp:

Formiddagen skal riktignok brukes til å pynte en sjokoladekake. Jeg fikk bakt to kaker i går, men har igjen å pynte den ene. Jeg sliter veldig med å bestemme meg for hvordan den skal pyntes, men kommer vel på noe. :jepp: Det var forøvrig veldig gøy å endelig få kaker inn i den nye stekeovnen min. Den stekte kakene veldig jevnt. :bolledeig:

Og kl 12 er det bursdagsselskap for mini-nevø. Han blir to år i dag. :bursdag:

Er meldt skikkelig knallvær i dag, så håper formen tillater litt tid i solen i det minste.

Og fortsatt god bedring!

Godt du har mulighet til å ta det rolig på dager da kroppen krever det. :jepp:

Joda, jeg fikk vært en del ute i går. Jeg var forsiktig med å sitte i sola pga soleksem. Men det var deilig i skyggen og. :jepp: Også hadde jeg med Turbo ut. Et par timer i buret og en times tid i bånd. Hun koste seg veldig. Hun begynner endelig å bli ganske trygg ute i bånd nå. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soleksem er noe herk. Har vært innom det noen ganger jeg også, men har klart meg bra i år med hyppig smøring av faktor 15 (i våres) og faktor 30 (på tur og ellers i sommer). Håper den forsvinner raskt!

Og ha en strålende dag med bursdagsfeiring :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var da vitterlig inne her og skrev et innlegg i går morges, men må tydeligvis ha glemt å poste det... :klo:

Vel, jeg har hatt et par fine dager, med deilig vær, bading, lesing, god mat, familie og venner. Ikke mye energi, men jeg har fått mye ut av den energien jeg har hatt. :jepp: 

I dag blir det hviledag og lesedag. Jeg må ut for å kjøpe kattesand. Utover det blir det bare hjemmekos i dag - tror jeg... Også er det fryktelig lummert i dag. Nesten så jeg håper det kommer litt tordenvær...

Soleksem er noe herk. Har vært innom det noen ganger jeg også, men har klart meg bra i år med hyppig smøring av faktor 15 (i våres) og faktor 30 (på tur og ellers i sommer). Håper den forsvinner raskt!

Og ha en strålende dag med bursdagsfeiring :hoppe:

Ja, soleksem er noe herk. Det er panna og hodebunnen som har fått det denne gangen. Og der er det liksom ikke så enkelt å komme til for å smøre... :sur:

God morgen i fjøset! :kaffekopp:

Hvordan står det til?

God morgen. og takk for :kaffekopp: Alt bra i Fjøset. Sitter og funderer på om jeg skal ha lag på TourManageren i år. :klo: Jeg får ikke tid til å følge så veldig med på Touren i år. Det kommer trøndere på besøk i neste uke og i siste uka av juli. Så da kan jeg liksom ikke sitte inne foran tv'n... Men kanskje man skulle hatt et lag likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt du minte meg på, har vurdert lag jeg også, selv om jeg sikkert ikke får fulgt opp... Men er jo litt moro uansett da.
Skal vi ikke ordne oss hvert vårt lag og se hva som skjer? :fnise:
Gratis moro uansett...

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar utfordringen. Skal prøve å få ordnet et lag i ettermiddag. :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag tror jeg det blir en varm dag. :strix: Hva dagen skal fylles med er uklart. Jeg har litt lyst til å ta en bytur. Jeg har litt lyst til å dra på stranda. Men soleksemen sier at jeg bør holde meg i skyggen... Ja-ja, vi får se hva jeg ender opp med. :vetikke:

I ettermiddag begynner TdF. Laget mitt på Manageren ble klart i går. Så jeg er med... Men om jeg kommer til å følge ettermiddagens sending er usikkert. Prologen er ikke det mest spennende. Så hvis noe mer spennende dukker opp, så takker jeg ja til det. :jepp:

God helg i varmen. :) Satser på norsk seier i TdF allerede på søndag.  :tommelsmil:

Takk for det. Det ser ihvertfall ut til å bli en varm dag i dag. Det er vel meldt litt mer grått i morgen... Men helga blir nok fin uansett vær. :jepp: Og ja, vi får håpe på suksess for Kristoff i morgen... :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dermed har jeg en avtale i dag. :jepp: Da blir det bytur sammen med ei venninne. Litt ruslings før vi går på konsert i Kilden. Det er jo gratiskonserter der hver dag i sommer (bortsett fra søndagene). Moro å høre noe man aldri har hørt før... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninne måtte avgårde for å bistå i en akutt krise. Det er sånt som skjer... Men det stopper ikke meg. Jeg drar på konsert likevel jeg. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morn-morn! :kaffekopp:

SØndagsmorgen. Hører på sangtimen på radio. Spiser knekkebrød med ost og drikker :kaffekopp: Ja, også sjekker jeg TourManageren. Fuggel'n slo meg i går, så får vi se hva dagens etappe bringer... :ler:

Gårdagen ble fin. Jeg dro på bytur, og det var fint i byen en lørdag med solskinn. Det var Bondens Marked også. Så jeg fikk meg noen smaksprøver, men handlet i grunnen ikke noe. I Kilden koste jeg meg med en rekebaguette før konserten. Og konserten ja... Hva skal man si? På en måte var det vakkert, men samtidig var det veldig sært... Buddhistisk meditasjonssang... Glad jeg dro, men det kunne ikke falle meg inn å kjøpe en av cd-ene hun solgte etter konserten...

Det er den rette ånd! :opplyser:

Ja, man kan da ikke være avhengig av andre for å oppleve noe her i livet... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buddhistisk meditasjonssang?? Musikk tror jeg hadde vært greit, men sang høres litt...spesielt ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så programmet etter du hadde sendt meldingen i går og må innrømme jeg syntes det hørtes spesielt ut. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjekket ikke programmet jeg. Visste bare at det var konsert kl 13. Så man kan vel si at jeg ble overrasket... :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen... eller ikke... Sauen har visst stått opp med feil fot først... Ja-ja, man får bøtte innpå koffein, og håpe det bedrer seg fort... :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp: 

Og bare jeg slutter å være morragretten, så blir det sikkert en fin dag. :jepp:

Det er ihvertfall ny etappe i TdF om få timer... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...