Gå til innhold

Nyfjøset.

Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

Dumt med konserten da :( , men på den annen side så er det smart å ta hensyn til skrotten også. Det skal være et liv etter konsert også - ikke x antall dager flatt ut for å komme seg igjen etterpå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen. :kaffekopp:

Ny solskinnsdag. :sol: Håper det blir mange sånne dager framover. Men værmeldinga ser visst ikke altfor lovende ut...

Ja-ja, i går ble en herlig dag i Dyreparken. Jeg er nå eier av et årskort, så da kan jeg dra dit så ofte jeg vil framover. :hoppe: 

I dag skal jeg bare sløve hjemme, fram til jeg skal på foreningsmøte i ettermiddag. :jepp:

Dumt med konserten da :( , men på den annen side så er det smart å ta hensyn til skrotten også. Det skal være et liv etter konsert også - ikke x antall dager flatt ut for å komme seg igjen etterpå. 

Ja, sånn er det. Det er begrenset hvor mye vondt jeg orker å ha i etterkant pga en konsert...

Medbragt campingstol?

På fredagens arrangement var det ikke lov til å ha med egen stol... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt fraværende i det siste... For to helger siden var jeg et stykke oppover dalen, i konfirmasjonen til fadderbarnet mitt. Var en fin helg, men jeg ble sliten. Så skjedde det en god del uka etterpå, med både teater med damene på jobben og sommerfest, og forrige helg var jeg på narkolepsiseminar. Svært interessant, og superhyggelig å treffe både nye og gamle venner i samme situasjon - ble en god del lytehumor, kan du si - men to helger uten mulighet til å restituere meg før jobbuke, ble tøft. Så i helgen har jeg stort sett bare ladet batteriene. To arbeidsuker igjen før ferie. To uker i Italia blir deilig. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Svinger innom og ønsker en fin ehhh.... mandag? i fjøset :hoppe:

Jepp, her er det feriemodus!

:sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var gråværet på plass igjen. Ja-ja, bare det ikke blir for mange gråværsdager på rad så skal ikke jeg klage...

Dagen i går ble fin. Var sommeravslutning i foreningen (det skal riktignok være noen få sommermøter, men offisielt er arbeidsåret avsluttet der nå). Og det ble et helt fantastisk møte. Særlig satte ei afrikansk dame som sang dype spor i meg. Jeg får fremdeles frysninger når jeg tenker på den sangen. Noe så vakkert... :strix:

Nå skal jeg straks avgårde til frisøren. Ulla trenger sårt en klipp... Og deretter skal jeg i kaffeselskap hos en av mammas barndomsvenner. 

Litt fraværende i det siste... For to helger siden var jeg et stykke oppover dalen, i konfirmasjonen til fadderbarnet mitt. Var en fin helg, men jeg ble sliten. Så skjedde det en god del uka etterpå, med både teater med damene på jobben og sommerfest, og forrige helg var jeg på narkolepsiseminar. Svært interessant, og superhyggelig å treffe både nye og gamle venner i samme situasjon - ble en god del lytehumor, kan du si - men to helger uten mulighet til å restituere meg før jobbuke, ble tøft. Så i helgen har jeg stort sett bare ladet batteriene. To arbeidsuker igjen før ferie. To uker i Italia blir deilig. :)

To uker i Italia høres slett ikke vondt ut...

:kaffekopp:
Svinger innom og ønsker en fin ehhh.... mandag? i fjøset :hoppe:

Jepp, her er det feriemodus!

:sol:

Kos deg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tidlig på'n i dag. Skal til revmatolog i byen. Så da er det bare å komme seg avgårde til rett tid. Satser på at det går greit å finne fram. Har studert kart, og vet hvor jeg skal gå. Så får vi håpe at min nye lege er grei å forholde seg til... 

For nøye meg med en :kaffekopp: før avreise ihvertfall, slik at ikke blodtrykket blir påvirket av det... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det er godt med nyfrisert sau. Den kommer den sommeren i år også. Og litt må vi betale for den konge-sommeren vi hadde i fjor. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er godt å være nyfrisert sau. :bolledeig:

Ellers var jeg nok litt i ørska da jeg posto at jeg skulle klare meg med en :kaffekopp: i dag tidlig. Jeg skulle selvsagt ikke ha noen. Det var da bare å møte fastende hos legen i dag... Men cola og pizza til frokost etter legetimen gjorde seg altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morn-morn. :kaffekopp:

Sauen er i farta. :) Fant plutselig ut at jeg skal stikke til en by litt lenger sør, for å hilse på min kjære kusine. :hoppe:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sol: og blåsbortdag...

Dagen i går ble veldig fin. Koselig å møte kusine igjen, shoppe litt og kaffe med venninne. :bolledeig:

Så får vi se hva denne dagen bringer. Det er visst noe arrangementgreier i gågata i dag. Så jeg får vel rusle en tur dit ihvertfall. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morn-morn :kaffekopp:

Jeg har absolutt ikke bestilt basselusker nå, men en feil-levering har visst havnet her. Hoster og harker... Ja-ja, man får vel bare ta imot det man får... Jeg har uansett tenkt å gjøre som planlagt i dag. Veldedig arbeid i kirka står på programmet. Og hvis det er krefter igjen etterpå, så har jeg planer om å bake rundstykker. Men vi får se hvor langt kreftene rekker... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundstykker ble ikke bakt i går. Det ble en lang dag på farten i stedet. Først veldedighet i kirka, deretter lunsj og skravlings på pizzarastauranten. Så en tur bortom familien Bulk. Det som bare skulle være en liten tur innom for å levere noe, ble noen timer med kos, skravlings og taco... 

I dag er det grått og vått ute. Litt kjipt, siden det er et utendørs arrangement i bygda i dag. Det skal være matmarked i gågata. Må ta en tur og se om det er noe spennende å smake på der. :jepp: Og utover det blir det hjemmedag i dag. Tviler på at jeg orker å gjøre stort, men et par maskiner med klær må ihvertfall vaskes. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvalm, varm, uggen... Jeg tror tante Sau hentet med seg noe smitte sist hun besøkte familien Bulk. Lille niese var syk, og i dag er jeg syk. Ja-ja, sånn kan det gå. Planen for dagen er ihvertfall klar: :veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gårdagen forsvant bare på sofaen. Var virkelig ikke i form. Fikk riktignok besøk en liten halvtime. Og det var lengste halvtimen hele dagen. Jeg var så sliten, så jeg satt bare og ønsket at besøket skulle gå igjen... 

Vel-vel, jeg er redd dagen i dag blir omtrent som gårdagen. Jeg må ut et lite ærend. Resten av dagen blir nok på sofaen. :veslejenta:

God bedring!

Takk. :klem:

God bedring Sauen! :klemmer:

Takk. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, er skikkelig kjedelig med basiller..

Håper formen er stigende, og at du snart er skikkelig på beina igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...