Roadrunner Skrevet 26. mai 2015 #2161 Del Skrevet 26. mai 2015 Huff, er en utfordring med energityver som man ikke kan velge bort uten at det går på bekostning av andre. Håper du finner en brukbar løsning etterhvert, så du ikke blir helt slukt av tyvene. Du må tenke på deg selv vet du.... Og gi et hint om du trenger en prat med noen heeeeelt utenforstående - kan være godt det. Bytur høres slett ikke verst ut! Her satser jeg på trening etter jobb, og så en tur til ei venninne senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 26. mai 2015 Forfatter #2162 Del Skrevet 26. mai 2015 Takk Fuggel'n Jeg tror jeg håndterer energityvene greit. Men det hadde vært kos med en bysleng sammen med deg igjen snart. Det ble en fin bytur på meg i dag. Har bare kost meg. Egentlig ingenting jeg måtte gjøre. Så da ble det bare rusling på fine steder. Rekesmørbrød og Munkholm ute i sola. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 27. mai 2015 Forfatter #2163 Del Skrevet 27. mai 2015 Morn-morn. Nesten våken sau titter innom... Dagens planer er klare. Blir mye rusling i dag. Først skal jeg på onsdagslunsj, og det tar ca en halv time å rusle hver veg dit. Og i kveld er det bibelgruppe. Da blir det tilsvarende lengde å rusle (bare i en annen retning). Ja-ja, kjekt når man kan kombinere sosialisering og trim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 27. mai 2015 #2164 Del Skrevet 27. mai 2015 Også så kjekt når du har rusleavstand til alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 28. mai 2015 Forfatter #2165 Del Skrevet 28. mai 2015 God morgen. :regn: Fytti for et vær. Og jeg må ut i dag... Ja-ja, jeg drukner forhåpentligvis ikke. *tok svømmeknappen på barneskolen* Planen i dag er en rusletur bort til familien Bulk. Skal være barnevakt for begge guttene (eldstemann skulle egentlig vært på skolen, men han har blitt syk iløpet av natta). Lille niese skal ha sin aller første skoledag i dag. Og da stiller jeg som barnevakt, slik at både mamma og pappa kan være med vesla. Gårdagen ble veldig fin. Nydelig vær, trivelig selskap og masse kos. Også så kjekt når du har rusleavstand til alt! Ja, det er veldig kjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 29. mai 2015 Forfatter #2166 Del Skrevet 29. mai 2015 God morgen. Ny dag med nye muligheter. Nye muligheter til å dusje i både og . Ja, iløpet av den timen jeg har vært våken har vi hatt begge deler her... Det er fredag, og for meg betyr det et par timer med veldedig arbeid i kirka. Og deretter går ferden til familien Bulk. Lille niese hadde en super dag på skolen i går. Og gleder seg veldig til en ny skoledag i dag. Så da skal tante være barnevakt for minstemann. Også blir det taco hos dem i ettermiddag. Dette tror jeg blir en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 31. mai 2015 Forfatter #2167 Del Skrevet 31. mai 2015 God morgen. Søndagsmorgen betyr sangtimen på radio mens jeg spiser frokost og drikker Ute skinner sola. Det blåser litt, så jeg tror ikke det er så veldig varmt. Men jeg kan nok gå i capri til kirken i dag. I går forsvant dagen i vaskebøtta. Det var ekstremt behov for en runde med klut og såpevann her. Hybelkaninene begynte å bli agressive... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 31. mai 2015 #2168 Del Skrevet 31. mai 2015 Agressive hybelkaniner er skumle saker. Jeg ser det på mine. Hæl/akilles er imidleritd ganske kranglevorne her i dag så spørs om jeg skal foreta meg så mye som involverer å stå på mine to bein. Det høyre er i fin form, men det venstre er ganske sinna på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 31. mai 2015 #2169 Del Skrevet 31. mai 2015 Jeg har vunnet over the killer rabbits i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 31. mai 2015 #2170 Del Skrevet 31. mai 2015 Husarbeid hva er det?! off, skulle ha vært på hybelkaninjakt selv her... men det har blitt nedprioritert den siste uken. Får ta meg en svingom med støvsugeren i morgen Så deilig været høres ut siden du kan vurdere å gå i capri ute!! her er det knapt 10 grader, overskyet og regn... og det blir det enda noen dager fremover også... Håper på sol og varme til neste helg når jeg får tid til å nyte den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 1. juni 2015 Forfatter #2171 Del Skrevet 1. juni 2015 God morgen. Hvor blir sommeren av? Ja-ja, jeg håper jeg kommer meg ut på en trimtur likevel i dag. Det er eneste planen jeg har i dag. Resten får jeg ta som det kommer... Ellers er jeg degradert til verdens verste matmor her. Turbo er slett ikke fornøyd med meg nå. Hun er en anelse bortskjemt. Og har alltid fått litt (en liten spiseskje) med våtfor morgen og kveld i tillegg til tørrforet. Men før helga fikk hun forstoppelse. Så da ble våtforet kuttet ut, og nytt tørrfor med ekstra fiber kjøpt inn. Hun får ikke noe annet nå. Og magen fungerer fint igjen. Men fornærmet er hun... Hvor er våtforet mitt? *store øyne stirret stygt på matmor* Agressive hybelkaniner er skumle saker. Jeg ser det på mine. Hæl/akilles er imidleritd ganske kranglevorne her i dag så spørs om jeg skal foreta meg så mye som involverer å stå på mine to bein. Det høyre er i fin form, men det venstre er ganske sinna på meg. Regner med at du holdt beina høyt i går, og hybelkaninene pleier ikke å hoppe særlig høyt... Jeg har vunnet over the killer rabbits i dag. Husarbeid hva er det?! off, skulle ha vært på hybelkaninjakt selv her... men det har blitt nedprioritert den siste uken. Får ta meg en svingom med støvsugeren i morgen Så deilig været høres ut siden du kan vurdere å gå i capri ute!! her er det knapt 10 grader, overskyet og regn... og det blir det enda noen dager fremover også... Håper på sol og varme til neste helg når jeg får tid til å nyte den Du har vel hatt annet enn hybelkaniner å stri med i det siste. Flinke studenten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 1. juni 2015 #2172 Del Skrevet 1. juni 2015 Jeg har gått på tur i dag, med ulltrøye, ørevarmere og votter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 1. juni 2015 #2173 Del Skrevet 1. juni 2015 Jeg savnet ulltrøya i Oslo i helgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 1. juni 2015 #2174 Del Skrevet 1. juni 2015 Regner med at du holdt beina høyt i går, og hybelkaninene pleier ikke å hoppe særlig høyt... Var relativt høy beinføring ja (gode go'stolen ) så hybelkaninene kjempet forgjeves om å få tak i tærne mine. De ble imidlertid såpass aggressive at jeg følte de måtte deporteres i dag. Så nå er heimen kaninfri, enn så lenge, og ikke nok med det - jeg fikk tørket støv av hyller og vinduskarmer også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 1. juni 2015 #2175 Del Skrevet 1. juni 2015 Du har vel hatt annet enn hybelkaniner å stri med i det siste. Flinke studenten. Jeg synes jeg har vært flink og fått lest en del, men jeg er absolutt ikke flink til å huske det jeg leser... prøver meg på litt memo-metoder for å huske en del teori nå, så får man se hvordan det går... I en lesepause idag fikk jeg iallefall angrepet alle hybelkaninene her før de ble til hybelmamutter!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 2. juni 2015 Forfatter #2176 Del Skrevet 2. juni 2015 God morgen. :kaffekopp: I dag tror jeg at jeg trenger en trippel... Fytti for et vær. Og selvsagt akkurat i dag, hvor jeg MÅ ut. Jeg har lovet å hente lille nevø på skolen. Svoger er i Oslo, og minstesøster trenger litt assistanse. Eldstemann må hentes til fots på skolen, lille niese skal hentes til fots i barnehagen, mini må ha duppen sin og minstesøster skal jobbe i ettermiddag. Ble litt kaos i timeplanen. Så da får jeg rusle en tur til skolen. Men jeg tror vi bare rusler fra skolen til butikken, også tar vi bussen derfra... Ellers er jeg litt furten. Det ble en spontan bytur i går. Der kjøpte jeg ny datamus. Og den får jeg selvsagt ikke til å virke. Ja-ja, litt mer så blir vel alt litt bedre... Jeg har gått på tur i dag, med ulltrøye, ørevarmere og votter! Var ikke så ille her i går. Men i dag blir det godt med klær på meg også. Jeg savnet ulltrøya i Oslo i helgen... Jeg er redd jeg må finne fram min i dag. Var relativt høy beinføring ja (gode go'stolen ) så hybelkaninene kjempet forgjeves om å få tak i tærne mine. De ble imidlertid såpass aggressive at jeg følte de måtte deporteres i dag. Så nå er heimen kaninfri, enn så lenge, og ikke nok med det - jeg fikk tørket støv av hyller og vinduskarmer også. Godt jobba. Jeg synes jeg har vært flink og fått lest en del, men jeg er absolutt ikke flink til å huske det jeg leser... prøver meg på litt memo-metoder for å huske en del teori nå, så får man se hvordan det går... I en lesepause idag fikk jeg iallefall angrepet alle hybelkaninene her før de ble til hybelmamutter!! Det går sikkert bra med lesing og eksamen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 2. juni 2015 Forfatter #2177 Del Skrevet 2. juni 2015 Og der kom det melding om at reserve-bestemor henter skolegutten. Så da slipper jeg den turen. Da kan jeg bare ta bussen bort for å passe ungene mens minstesøster jobber i ettermiddag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 2. juni 2015 #2178 Del Skrevet 2. juni 2015 Tror det skulle bli litt lettere utover ettermiddagen, så får håpe du ikke drukner helt når du går ut døra. Ikke mye sommer å spore for tida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 3. juni 2015 Forfatter #2179 Del Skrevet 3. juni 2015 God morgen. Det blåser visst litt i dag også. Ja, noen dråper kommer visst ned fra himmelen innimellom også... Ja-ja, vi får se hva denne dagen bringer. Jeg tror jeg kommer til å droppe onsdagslunsjen. Jeg tror ikke jeg orker noen rusletur dit i dette været. Men vi får se hvordan formen utvikler seg. Akkurat nå er jeg for trøtt til å ha lyst til å gjøre noe som helst... Ellers har jeg fått en veldig uventet bursdagsinvitasjon. Og jeg gleder meg veldig. Men hva i all verden kjøper man til ei jente på 16? Og der kom det melding om at reserve-bestemor henter skolegutten. Så da slipper jeg den turen. Da kan jeg bare ta bussen bort for å passe ungene mens minstesøster jobber i ettermiddag. Jeg slapp å ta bussen også. For reserve-bestemor hentet meg også. Tror det skulle bli litt lettere utover ettermiddagen, så får håpe du ikke drukner helt når du går ut døra. Ikke mye sommer å spore for tida Det gikk bra med meg i går. Jeg ble ikke våt i det hele tatt. Jeg fikk bilskyss dit jeg skulle. Og det var oppholdsvær da jeg gikk hjem igjen. Heldigvis. Men sommeren? Nei, den vet jeg ikke hvor har blitt av... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3. juni 2015 #2180 Del Skrevet 3. juni 2015 Ellers har jeg fått en veldig uventet bursdagsinvitasjon. Og jeg gleder meg veldig. Men hva i all verden kjøper man til ei jente på 16? Det kommer vet helt an på jenta... Gavekort på en passende butikk er som regel en slager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå