Gå til innhold

Nyfjøset.

Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Går jo an med bilde uansett, jeg krever jo ikke at den er PÅ :sjenert:

Men farger/snitt kan jo vises på bilde av bare bikinien :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket minner meg om at da jeg var på ferie for noen uker siden så forlangte gutta på jobb "strandbilde" med meg i bikini. Det ble forhandlet ned til bassengbilde siden jeg ikke lå på stranda. Bildet fikk de: portrett der en skulder med bikinistropp så vidt var synlig, samt bassenget i bakgrunnen. :ler:

Det var visst ikke helt det de hadde tenkt seg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde av meg med bikinien på skal ikke postes noe sted. :regler::fnise:

Men det går an å linke til den. Har funnet den på nett. Men må vente til jeg er på pc. Jeg får det ikke til på mobilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin og sommerlig :jepp: Allikevel passe nøytral og ikke veldig skrikende. Godt kjøp, Sauen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

:sol: her så langt, men det er visst meldt gråvær utover dagen. Så det blir nok ikke bruk for noen bikini i dag. Vel-vel, forsåvidt greit nok. Har masse planer i dag jeg. :jepp:

Først skal jeg hjelpe til med veldedig arbeid i kirka. Så skal jeg innom svoger en liten tur. Deretter skal jeg hjem for å hvile før jeg skal på foreningsmøte i byen. Grugleder meg til denne dagen. Det blir gøy og slitsomt... :jepp:

Og bikinien jeg kjøpte var denne overdelen og ensfarget svart bukse til. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det jo bare å vente på sommeren :sol:

Hvilket minner meg om at da jeg var på ferie for noen uker siden så forlangte gutta på jobb "strandbilde" med meg i bikini. Det ble forhandlet ned til bassengbilde siden jeg ikke lå på stranda. Bildet fikk de: portrett der en skulder med bikinistropp så vidt var synlig, samt bassenget i bakgrunnen. :ler:

Det var visst ikke helt det de hadde tenkt seg.

:rulle: Genialt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg ihvertfall ikke bruke min nye bikini. :regn:

Det ligger an til en innedag. Lurer på om jeg skal prøve å få laget noen kort i dag. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det jo bare å vente på sommeren :sol:

:rulle: Genialt.

:takke: Var ikke så verst fornøyd med meg selv da jeg pønsket ut den vrien, nei. (Helfigur moi i bikini er bare sååååååå uaktuelt. Den slags sluttet jeg med da jeg var...5 ;) )

Blir innedag her også og jeg er litt sur. Fikk nemlig mine nye vårsko fra Brandos i går og kunne gjerne tenkt meg en liten prøveruslings i dem, men værgudene er visst mer i støvelmodus.

Dermed så er vaskemaskina satt i arbeid og jeg skal rydde (les: rasere) strømpeskuff i kommoden. Hva skal jeg med ørten strømpebukser når jeg bare bruker strømper eller tynne knestrømper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gårdagen ble rolig ja... Et eller annet virus eller noe kom på besøk... Så bortsett fra en helt nødvendig tur til nærmeste butikk, ble dagen tilbragt i godstolen... Ja-ja, når jeg først skulle bli syk var det jo greit at det skjedde på en regnværsdag. :jepp:

Men jeg synes veldig synd i de som sto bak et stort lokalt arrangement i går. Og på alle de barnefamiliene som hadde tenkt seg dit. Familien Bulk hadde ihvertfall store planer om å tilbringe dagen der, men de ble hjemme. Utendørs arrangement med grilling og sånt passer dårlig med regn som bøtter ned... :(

Ja-ja, i dag er det :sol: igjen. Og jeg har ingen andre planer enn å prøve å bli frisk igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig herlig vær, men det kommer noen stygge skyer sigende, så vi får se hvordan dagen blir...

Så langt har jeg ihvertfall planer om å prøve å komme meg ut en liten tur. Etter to dager inne har jeg et stort behov for frisk luft. :jepp: Føler meg ihvertfall litt bedre i dag. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en rusletur bort til familien Bulk. Passe lang tur det. :jepp:

Også fikk jeg :kaffekopp: og :sjokolade: der. Ja, og mange gode klemmer fra de to minste trollungene. :hjerte:

Nå blir det :veslejenta: fram til det skal lages middag. Har handlet inn til tomatbasert fiskesuppe. :sikle:

Endret av Sauen Shaun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

En liten ettermiddagskaffe i fjøset før jeg farer avsted og skal prøve å rekke spinning, middag og maling før kvelden er over. Må også innom en buikk i nærheten her for å hente noe paps har bestilt. Jaja, det ordner seg nok. Får bare pakke sammen her og komme meg avsted. :bond:

2 dager igjen på jobb - så langhelg! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny bikini er gøy! Håper du har det strålende :) Jeg gleder meg over hver en snap fra deg.

Nattinatt, kos med snap synes jeg. :)

Jeg får ikke snap av Loffen, ikke har jeg deg på vennelisten min heller. :snurt: Kjenner den var litt sår...

:sjenert::kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, når man har flyttet til denne delen av landet må man vel ha en bikini. Ikke at jeg føler meg særlig komfortabel ved tanken på å flashe bilringene, men jeg venner meg nok til det. :sjenert:

Og jeg gleder meg veldig til en sommer med gåavstand til stranda :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går kun i bikini i det store ytland. Og knapt nok da, men når man først kjøper en så var det jo gøy med en som var så fin som den du kjøpte :)

Gå avstand til stranda hadde nok ikke gledet meg, men jeg gleder meg veldig på dine vegne. Du er jo tross alt klimaflyktning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne dagen starter som gårdagen, med :sol: Så får vi se om det holder seg slik utover dagen. Det er jo lov til å håpe. :jepp:

Formen er ihvertfall stigende. Så ser ut til at helgens basseluskbesøk var av det kortvarige slaget. :) Sent i går kveld fikk jeg spørsmål om jeg kunne stille på et møte angående det veldedige arbeidet jeg har engasjert meg i. Og det kan jeg. Hun som er sjef for prosjektet kan ikke ta fri fra jobb for å stille på møtet, så da får jeg stille som vikar. :jepp: Utover det har jeg planer om å få kontrollert at tallene på selvangivelsen min stemmer. Også må jeg huske å lese av strømmåleren.

Jeg går kun i bikini i det store ytland. Og knapt nok da, men når man først kjøper en så var det jo gøy med en som var så fin som den du kjøpte :)

Gå avstand til stranda hadde nok ikke gledet meg, men jeg gleder meg veldig på dine vegne. Du er jo tross alt klimaflyktning.

Ja, jeg er veldig fornøyd med den bikinien. Synes den er fin. :jepp: Og siden jeg aldri er i det store ytland, så får jeg vel bruke den her hjemme i stedet. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utover det har jeg planer om å få kontrollert at tallene på selvangivelsen min stemmer. Også må jeg huske å lese av strømmåleren.

Hjeeeeelp!!!!! :sjokkert:

Det var det jammen godt du sa. Hadde glemt hele greia jeg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det valgets kvaler. Det er Europeisk matmarked i byen og det er onsdagslunsj. Blir vel så jeg velger lunsjen, men hvem vet hvilken impulsiv sau det er som plutselig skifter mening... :fnise:

I går fikk jeg ihvertfall testet formen. La en fin plan om at jeg skulle gå 5-kilometeren min før jeg gikk på møtet. Vel, jeg gjorde det. Men jeg beregnet fryktelig dårlig tid. Så det var bare å gå på max på veg tilbake fra snupunktet mitt. Jeg rakk møtet med et nødskrik - varm og anpusten... Men-men, det var ikke så dumt å presse seg litt etter sykdommen... :)

Hjeeeeelp!!!!! :sjokkert:

Det var det jammen godt du sa. Hadde glemt hele greia jeg nå.

Bare hyggelig å kunne være til hjelp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset ja, jeg fikk sjekket min selvangivelse også i går. Kom på det fordi jeg leste her. :sjenert:

(Men det var det at den var ok, så sånn sett så hadde det ikke vært noe krise, var vel derfor jeg nesten glemte det bort.)

Håper du får en strålende dag, med eller uten lunsj/matmarked.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...