Gå til innhold

Nyfjøset.

Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God morgen. :kaffekopp:

:sol::bolledeig:

I dag skal jeg være med på noe veldedig arbeid i en lokal kirke. Utover det har jeg noen små ærend som må ordnes. Også håper jeg på masse tid ute i sola. :jepp:

Så herlig med sykkel, da. :) Jeg får levert el-sykkel på døra i morra. Ja, den var dyr, men kjøpte den for halv pris i vinter en gang. Er så bratt oppover mot her jeg bor, at jeg er sikker på at en el-sykkel vil bli mer brukt enn den vanlige sykkelen min.

Ellers alt forholdsvis vel. Var i Amsterdam forrige helg sammen med gubben. Fin tur, men dessverre møkkavær på lørdagen. Hadde heldigvis godt med klær med oss, så fikk vært ganske mye ute for det.

El-sykkel høres jo herlig ut. :jepp:

Og kjærestetur er vel ikke feil, selv om været er dårlig... :)

Hurra for sykkel! :hoppe::smilbla:

Ja, jeg er veldig glad for den sykkelen. :hoppe: Og svoger lovte å ta en service på den. Så da satser jeg på at jeg har nye dekk på den til uka. Også må jeg ta meg en tur på Biltema og kjøpe meg hjelm. Greit å prøve å beskytte den ene hjernecella som fremdeles virker...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God formiddag, sauen! Jeg har nettopp fått levert 30 kg el-sykkel på døra. Blir litt jobb for gubben i helga, gitt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig moro å være med på noe veldedig arbeid igjen. Lenge siden sist. :jepp:

Og etter et par timer i kirka gjorde jeg mine ærender før jeg tusla bort til familien Bulk. Noen deilige timer i solveggen var godt det. :bolledeig:

Og nå blir det :veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sol::strix:

Oppdaget i går kveld at jeg visstnok hadde opparbeidet en anelse rødfarge i går. Så i dag må jeg være ekstra nøye med solkremen. :sjenert: Planene for dagen er relativt klare. Det blir nok hagekos hos familien Bulk det meste av dagen. Skal spise middag hos dem også. :bolledeig:

:vinke:
Litt slækt fra denne fronten for tida, men er innom og leser litt nå og da.
:natti:

:klem:

Jeg også.. :kyss::hjerte:

Nattinatt, kos med snap synes jeg. :)

:klem:

Ja, snap er veldig koselig. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i går ble helt herlig. :strix: Mesteparten av dagen ble tilbragt i hagen hos familien Bulk. Det var varmt nok til å gå i shorts. Ja, hadde jeg hatt bikini så hadde jeg nok kastet skjorta og. *må se om Ellos har en passende bikini jeg kan bestille*. Ble mye kos og lek med tanteungene i går.

I dag skal jeg til byen på en gudstjeneste der. Og da blir det sikkert litt rusling i gatene der etterpå. Og kanskje blir det lunsj ett eller annet sted i byen. :jepp:

Håper du har en superhelg! :)

Så langt har den ihvertfall vært helt herlig. :jepp:

Håper du også har en fantastisk helg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag, ny uke og nye muligheter... Ihvertfall er det en ny dag med :sol:

Planene for dagen består i å betale regninger, handle litt mat, sløve masse og litt kulturelt påfyll til kvelds.

Gårdagen forsvant så fort. Var i byen på gudstjeneste. Fikk bilskyss hjemover. Og sløvet resten av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God ettermiddag! Og takk for :kaffekopp:

Alt bra i Fjøset. Litt sur start på dagen da det sto fastende blodprøver på programmet. Men årelatinga gikk fint. :jepp:

Deretter har jeg vært på kafé med minstesøster og mini. Også har vi vært hjemme i hagen deres. Kost oss ute i sola. :bolledeig:

Og snart skal jeg ta på sele på Turbo, og ta en tur ut med henne. :jepp:

Endret av Sauen Shaun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nok en dag med strålende vær. :sol::strix:

Våknet i visshet om at det var torsdag i dag jeg. :skratte: Planla bytur og bikinishopping (tusen takk til Fuggel'n for gode tips om butikker det er verdt å ta turen innom)... Så kom jeg plutselig på at det er onsdag i dag.

Så da blir det bytur i morgen. Også blir det onsdagslunsj i dag. :jepp:

Endret av Sauen Shaun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Bare hyggelig å kunne tipse. Og godt du "våknet" til slutt :ler:

Ha en fin ONSdag! :hoppe:

:ler: Takk. Jeg skal prøve å ha ONSdag resten av dagen...

Det hadde forsåvidt ikke vært noen katastrofe om jeg gikk glipp av lunsjen, men det er veldig hyggelig å få den med seg. Dessuten forteller Yr at det ikke blir behov for bikini de aller første dagene (kunne brukt den i dag om jeg hadde den), så da kan den handelen vente til i morgen. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er det TORSdag. :opplyser:

Og jeg skal på bytur. Så er det bare å håpe at jeg får kjøpt meg bikini. :jepp:

Har også planer om å ta en tur innom foreningen for litt skravlings. :jepp:

Forøvrig har jeg fått en bekreftelse på at det var lurt å bli klimaflyktning. Ser bilder fra Saueland på fb... Det har visst kommet snø der...

Endret av Sauen Shaun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...