Gå til innhold

Nyfjøset.

Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

God morgen. :kaffekopp:

Gråværsdag. Og det er i grunnen greit det. Blir nok en innedag da. :jepp:

Tror det blir en tur til biblioteket og i butikken. Men utover det har jeg ingen planer for dagen. Men hvem vet... Plutselig dukker det opp ett eller annet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og plutselig var jeg visst på et arrangement i kirka. Ble en fin formiddag. :jepp:

Og nå: :veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp: :kaffekopp:

:Gjesp: Dårlig med søvn i natt. Har ingen god grunn til det. Fikk bare ikke sove...

Ja-ja, Har ingenting jeg MÅ gjøre i dag heller jeg. Så det er bare å sløve i vei.

Ute er det :sol: og vind. Asfalten er våt etter gårdagens regn. Og jeg regner med at det ihvertfall blir en liten tur ut. Litt frisk luft trengs nok i dag også. Ellers er det et spennende brosteinsløp på sykkel på tv i dag. Det er også foreningsmøte i ettermiddag. Men hva jeg skal bruke dagen på vet jeg ikke enda. Foreløpig holder det med frokost, kaffe og Sangtimen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æh... jeg har visst fått en haug med nye tv-kanaler. Kan se ut til at husvertene har utvidet kanalpakken...

*kommer til å få vondt i tommelen av å betjene fjernkontrollen *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så var det visst :sol: igjen. Og jeg lengter ut. Men jeg har litt å gjøre inne i dag også... Må ihvertfall vaske badet. Vet ikke helt hva som gikk av Turbo i går, men hun siklet hele dagen. Det lå igjen dråper med sikkel overalt hvor hun beveget seg. Synes ikke jeg gjorde annet enn å fly etter henne med vaskefilla. Og etter en natt på badet føler jeg et veldig behov for å få vasket grundig etter henne. Ser heldigvis ut til at hun ikke sikler i dag...

Ellers har jeg ingen store planer for dagen. Må vel hvile ut til morgendagen. Da skal jeg passe mini-nevø hele dagen. Det kommer nok til å kreve hele tanta... :hjerte:

Sørg for å ha en pose frosne erter i skapet så du får kjølt ned trykketommelen.... ;)

:ler: Ja, det er vel en idé...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og vips så tikket det inn spørsmål om å være med på trilletur med minstesøster, mini-nevø og lille niese. Sånt kan man ikke takke nei til. :strix:

Så da får jeg vaske bad og ta oppvasken i ettermiddag. :jepp:

Kast fjernkontrollen, så får du helt gratis trimmotivasjon! :nigo:

:ler: Det hadde vært noe... Problemet er bare at da hadde jeg ikke fått sett tv i det hele tatt. For det er ingen manuell måte å skifte kanal på boksen. Jeg MÅ bruke fjernkontrollen for å få det til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin tur selv om det var kald vind. :jepp:

Også ble det litt skravlings, litt kaffe og litt "perling" inne i varmen etterpå. Koselig dag. :jepp:

Men så var det visst noe angående noe vasking da... :sukk:

Endret av Sauen Shaun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og vips så tikket det inn spørsmål om å være med på trilletur med minstesøster, mini-nevø og lille niese. Sånt kan man ikke takke nei til. :strix:

Så da får jeg vaske bad og ta oppvasken i ettermiddag. :jepp:

:ler: Det hadde vært noe... Problemet er bare at da hadde jeg ikke fått sett tv i det hele tatt. For det er ingen manuell måte å skifte kanal på boksen. Jeg MÅ bruke fjernkontrollen for å få det til...

Hva har verden kommet til!? :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:regn: Våt start på denne dagen. Men jeg klager ikke. Her er det blankt det som kommer ned. Hører det er hvit nedbør andre steder...

Egentlig skulle jeg passe mini-nevø i dag. Men det ble endringer i planene hos familien Bulk, så det ble ikke behov for meg likevel. Og akkurat nå kjennes det helt greit ut. :Gjesp: Det blir nok en innedag i dag. :jepp:

Mulig jeg skal på et arrangement i kveld. Men det er noe jeg bare har sagt "kanskje" til. Det er ikke noe jeg MÅ møte opp på (og sjansen for at jeg blir hjemme er stor... :sjenert: )...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Været har blitt betydelig bedre. :hoppe:

Jeg har nyvasket hus. :hoppe:

Jeg har rent sengetøy på senga mi :hoppe:

Jeg er sulten, sliten og fornøyd. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg våknet i dag trodde jeg at jeg skulle på onsdagslunsjen i dag. Men nå har jeg visst avtalt bytur med minstesøster i stedet. Hun skal på jobbintervju. Og jeg tilbød meg å være med som veiviser. Jeg har vært i det bygget før - det har ikke hun... Blir koselig med bytur med minstesøster. Jeg kunne godt tenkt meg et tørrere vær, men man får ta det man får :regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mårnings! :kaffekopp:

Lykke til i byen i dag! Krysser fingrene for minstesøster :jepp:

Håper været letter, for her er planene besøk og rusletur i ettermiddag. Uten regntøy/paraply...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette ser ut til å bli en fin dag. :jepp:

Været er ganske bra. På badet er vaskemaskina igang. I koppen har jeg kaffe og på fatet knekkebrød med Jarlsberg og paprika. Om få timer skal jeg bort til familien Bulk for å være barnevakt et par timer mens foreldrene er på et viktig møte. Blir kos med et par timer med de to minste trollungene. :jepp:

Jeg skal ha med meg en sykkel bortover til dem også. For en stund siden fikk jeg beskjed fra husverten at jeg kan låne en sykkel som står i garasjen deres. Og i helga kom han og lurte på om søsteren min ville ha en gammel sykkel de skulle hive. Vel, hun har ikke lyst på noen sykkel. Men jeg har... Så den ender opp som min egen sykkel (den er litt mindre enn den jeg får låne, og passer meg bedre). Jeg har ikke eid sykkel på 15 år. Jeg må bare få skiftet et dekk på den. Ellers er den i orden. Gleder meg til å sykle. :hoppe:

Gårdagen ble fin. Det var surt og kaldt i byen. Men det ble en fin tur sammen med minstesøster likevel. Koste oss med lunsj, skravlet og koste oss. Ja, også var hun på et jobbintervju som hun selv syntes gikk bra. :) Også lettet været til jeg skulle på bibelgruppe på kvelden. :)

Mårnings! :kaffekopp:

Lykke til i byen i dag! Krysser fingrene for minstesøster :jepp:

Håper været letter, for her er planene besøk og rusletur i ettermiddag. Uten regntøy/paraply...

Takk. Det gikk visst ganske bra med minstesøster. :jepp: Hun får svar om et par uker. Det er bare snakk om tilkallingsvakt ved byens største kulturhus. Det kommer ikke til å bli mye jobbing, selv om hun skulle få jobben. Det blir bare enkeltoppdrag. Mer hobby enn jobb egentlig... Men håper likevel at hun får jobben. Det hadde vært veldig moro for henne. :jepp:

Heisann på degsann!

Hallo du. :) Hvordan står det til med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig med sykkel, da. :) Jeg får levert el-sykkel på døra i morra. Ja, den var dyr, men kjøpte den for halv pris i vinter en gang. Er så bratt oppover mot her jeg bor, at jeg er sikker på at en el-sykkel vil bli mer brukt enn den vanlige sykkelen min.

Ellers alt forholdsvis vel. Var i Amsterdam forrige helg sammen med gubben. Fin tur, men dessverre møkkavær på lørdagen. Hadde heldigvis godt med klær med oss, så fikk vært ganske mye ute for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...