Sauen Shaun Skrevet 29. mars 2015 Forfatter #2001 Del Skrevet 29. mars 2015 God morgen. Palmesøndagen ser foreløpig ut til å bli stille og fin. Ingen planer før i ettermiddag. Da har jeg tenkt meg til byen på foreningsmøte. Kanskje blir det en rusletur i frisk luft før den tid. Får se om jeg orker å gå ut i sørpa. Ja, i går kveld kom det jammen meg mer snø. Ellers var dagen i går veldig fin. Kjempekoselig selskap hjemme hos familien Bulk. Og vel hjemme igjen endte jeg med å lage hjemmelaget pizza. Det var god det. Den pizzaen fikk følge med den aller siste flaska Munkholm juleøl jeg hadde. Så nå er siste rest av jula over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 29. mars 2015 #2002 Del Skrevet 29. mars 2015 Du tar virkelig ordtaket om at jula varer helt til påske bokstavelig . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 29. mars 2015 Forfatter #2003 Del Skrevet 29. mars 2015 Du tar virkelig ordtaket om at jula varer helt til påske bokstavelig . Jepp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 30. mars 2015 Forfatter #2004 Del Skrevet 30. mars 2015 God morgen. Ny dag med nye muligheter. Og denne dagen ender kanskje med en tur til det store kjøpesenteret. Egentlig liker jeg best å handle her i bygda, men jeg må få tak i to bursdagsgaver. Og jeg sliter litt med hva jeg skal kjøpe. Sjåføren som kjørte flyttelasset mitt og kona hans har bursdag ganske så snart. Og han er en av de vanskeligste jeg har å kjøpe gaver til... I går ble planene mine endret. Det ble ingen tur til byen. I stedet tok jeg med meg de to største trollungene på kino. Så da fikk vi testet ut bygdekinoen. Og den er et veldig greit alternativ. Tror faktisk at jeg kommer til å gå mer på kino framover. Nå har jeg en veldig grei kinosal to minutters gange hjemmefra... Faktisk skal jeg på kino alt på førstkommende søndag (men da skal jeg gå uten ungene). I går så vi Hjem og på søndag skal jeg se Asterix. Også er det det evige spørsmålet: hva skal jeg ha til middag i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 30. mars 2015 #2005 Del Skrevet 30. mars 2015 Middag... Tror kanskje det blir Kapteinens Rødspette i dag - kjekt å få tømt fryseren litt. Dessuten må jeg ha noe raskt etter et par timers treningsøkt Mer ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 30. mars 2015 #2006 Del Skrevet 30. mars 2015 Mulig det blir kino her også i påsken, om vi klarer å faktisk finne en dag alle kan. Det er ikke så lett å samordne fire mennesker, hvorav to har barn og to har ganske fulle kalendre... Dagens middag blir fisk - på en av byen besre fiskerestauranter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 30. mars 2015 #2007 Del Skrevet 30. mars 2015 Fin mandag i fjøset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 31. mars 2015 Forfatter #2008 Del Skrevet 31. mars 2015 God morgen. I går var det en dag med nydelig vær. Men mer enn en dag varte det ikke... Her daler det noen bittesmå hvite greier ned fra himmelen. Håper i det minste at det går over til regn ganske så fort. For mer snø vil jeg absolutt ikke ha... (men innser at jeg bare må ta imot det været jeg får...). Ja-ja, eneste planene jeg har i dag er at jeg egentlig hadde tenkt meg på en trimtur. Og blir det ikke verre enn nå, så kan jeg fint gjennomføre den planen. Ellers har jeg tenkt å kose meg med bok, kryssord, tv, radio, strikketøy og Turbo i dag. Gårdagens tur til kjøpesenteret ble ikke særlig innbringende. Fant ikke noe av det jeg skulle ha. Egentlig fant jeg ikke stort annet heller. Kjøpte bursdagsgave til lillesøster. Det hadde jeg ikke planlagt, for hun har ikke bursdag før midt på sommeren. Ellers ble det med en quizbok hjem. Ja, også spiste jeg en baguette med reker. Jeg er rett og slett rå på shopping... Vel hjemme i bygda gikk jeg innom kiosken og kjøpte et kryssordblad. Så gikk jeg hjem til sofaen. Og der ble jeg resten av dagen. Middag... Tror kanskje det blir Kapteinens Rødspette i dag - kjekt å få tømt fryseren litt. Dessuten må jeg ha noe raskt etter et par timers treningsøkt Mer ? Jeg endte opp med å ta opp restene av lørdagens pizza fra fryseren. Smakte godt det. Og fra deg smakte godt etter handleturen den. Mulig det blir kino her også i påsken, om vi klarer å faktisk finne en dag alle kan. Det er ikke så lett å samordne fire mennesker, hvorav to har barn og to har ganske fulle kalendre... Dagens middag blir fisk - på en av byen besre fiskerestauranter Hvilken film har dere planer om å se? Og fiskemiddag på fin fiskerestaurant hørtes ille ut du... Fin mandag i fjøset? Joda, mandagen ble fin den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 1. april 2015 Forfatter #2009 Del Skrevet 1. april 2015 God morgen. :kaffekopp: Snakk om start på dagen. Legetime kl 8. Beskjed om å møte fastende, for jeg skulle ta blodprøver etterpå. Jeg møter opp. Og har en fin samtale med legen. Er i grunnen godt fornøyd med nye legen min. Blodtrykket er helt suverent. Og jeg rusler bort til laboratoriet for å ta blodprøver. Nei, det kan jeg ikke få tatt i dag. De får nemlig ikke sendt inn blodprøver siste dagen før påske... OK, det kunne de sagt på forhånd. Dagen hadde nemlig startet mye bedre om jeg fikk frokost før jeg gikk ut... Vel-vel, jeg er hjemme igjen. Jeg bælmer kaffe og spiser frokost. Og er forhåpentligvis snart i vater igjen. Andre spesifikke planer for dagen har jeg ikke. Men noe frisk luft vil jeg tro det blir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 1. april 2015 #2010 Del Skrevet 1. april 2015 Æsj, sånne misforståelser er noe herk. Men godt du hadde tidlig legetime (og en positiv opplevelse), så ble det ikke mange timene uten mat. Og frisk luft er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 1. april 2015 Forfatter #2011 Del Skrevet 1. april 2015 Ja, frisk luft er bra. Jeg har faktisk vært ute i to timer i dag. Helt herlig, selv om det er blåsbortdag i dag. Fikk også henvisning til fysio i dag. Så etter påske får jeg stille meg på venteliste hos fysioen, og håpe jeg snart kommer igang med litt styrketrening igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 2. april 2015 Forfatter #2012 Del Skrevet 2. april 2015 God morgen. Skjærtorsdag og strålende Det lover godt for dagen. Planen er ihvertfall en lang tur og masse frisk luft. Og i ettermiddag skal jeg i en lokal kirke på gudstjeneste. Og kanskje blir det varmt nok til å sitte ute med boka mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 3. april 2015 Forfatter #2013 Del Skrevet 3. april 2015 God morgen. Jeg kom aldri så langt som til kirka i går. Det ble sol, frisk luft, lekeplass med ungene, kos og skravling i solveggen hos familien Bulk. Og når jeg kom hjem etter mange timer ute i sola, så var det visst noen som hadde smurt lim på sofaen min... I dag skal jeg spise middag hos familien Bulk. Gleder meg til det. Det står spearribs på menyen. Også får vi se om jeg kommer meg en tur i kirka før jeg skal til dem. Jeg har veldig lyst til å gå en lang tur også. Så vi får se hva dagen bringer. Uansett skal jeg ha mange timer ute i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 4. april 2015 Forfatter #2014 Del Skrevet 4. april 2015 God morgen. Litt støl sau som sto opp i dag. Gårdagen ble kjempefin. Startet med å gå til gudstjeneste. Deretter tuslet jeg bort til familien Bulk. Der ble jeg med og sparket fotball med ungene. Og den fotballen kjennes i dag... Men det var så gøy at det er verdt noen støle og vonde ledd i dag. Og etter en deilig middag, ruslet jeg hjem til Turbo. Hun fikk seg også en tur ut i sola. Hun blir stadig tøffere når hun er ute i selen. Hun vil bare være rundt trappa her. Men hun har sluttet å klore på ytterdøra og hyle om at hun vil inn igjen. Hun koser seg nå - helt til det kommer noen lyder som er veeeeldig skumle... Ja-ja, mange timer ute i frisk luft gjør godt for Sauen. Og jeg satser på at det blir det i dag også. Jeg har tenkt meg ut på tur i dag også. Regner med at det blir den vanlige totimers turen min i dag. Tenkte kanskje å stikke til byen, og rusle litt der. Men jeg er redd jeg kommer til å bruke mer penger enn godt er hvis jeg drar til byen. Så like greit å holde seg i bygda. Gå tur, lese bok, strikke og kose med Turbo... Ja, det tror jeg blir dagens program. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 4. april 2015 #2015 Del Skrevet 4. april 2015 Fin tur og fin lørdag i fjøset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 4. april 2015 Forfatter #2016 Del Skrevet 4. april 2015 (endret) Ble bare litt rusling i sentrum i dag. Ble en lat og rolig dag i dag. Vasket litt klær. Og ellers sløvet på sofaen. Kjennes helt greit ut. Endret 4. april 2015 av Sauen Shaun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 5. april 2015 Forfatter #2017 Del Skrevet 5. april 2015 God påskemorgen. Sola glimrer med sitt fravær i dag. Det er meldt overskyet, men så lenge det er oppholdsvær er jeg strålende fornøyd jeg. Dette tror jeg blir en fin dag. Gudstjeneste i formiddag og besøk i ettermiddag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 5. april 2015 Forfatter #2018 Del Skrevet 5. april 2015 (endret) Denne dagen ble akkurat så fin som jeg håpet. Tidlig frokost hjemme, vakker Sangtime på radioen, ny frokost/lunsj i kirka, flott gudstjeneste og en time på sofaen før jeg fikk besøk. Og sammen med besøket ruslet jeg en 5 km lang tur (takk til besøket som hadde med seg duppeditt som målte lengden på min vanlige turløype). Også ble det middag og dessert på kinarestauranten. Jeg har jammen kost meg i dag. Nå blir det Turbokos og tv fram til sengetid. Endret 5. april 2015 av Sauen Shaun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 5. april 2015 #2019 Del Skrevet 5. april 2015 (endret) Hemmelighetsfull sau som ikke engang omtaler besøket som han eller hun Kan jo bli nysgjerrig av mindre! Endret 5. april 2015 av Roadrunner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 6. april 2015 Forfatter #2020 Del Skrevet 6. april 2015 God morgen. Yr varslet gråvær i dag. Men nå skinner sola fra skyfri himmel... Ja-ja, greit når Yr tar feil den veien. Så da kan det vel tenkes at jeg rusler 5km i dag også da... Og i ettermiddag kommer kusine på besøk. Så den fine påska fortsetter i samme spor. Hemmelighetsfull sau som ikke engang omtaler besøket som han eller hun Kan jo bli nysgjerrig av mindre! Besøket var en HUN. Ei jeg har blitt kjent med via et forum, og som jeg møtte for aller første gang i går. Kjempekoselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå