Sauen Shaun Skrevet 20. mars 2015 Forfatter #1981 Del Skrevet 20. mars 2015 Gratulerer med dagen fine sauen. Jeg skulle gjerne kommet innom på snarvisitt helt overraskende, men du bor litt for lang unna. Tusen takk Hadde du kommet på overraskende besøk, så hadde jeg virkelig blitt overrasket ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 20. mars 2015 #1982 Del Skrevet 20. mars 2015 Her er det full fart i helga, med bursdag i dag, bursdag i morgen og konsert på søndag. Hadde jeg vært hjemme så hadde jeg gjerne feiret Sauen litt i kveld, men vi får ha det til gode litt er jeg redd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 20. mars 2015 Forfatter #1983 Del Skrevet 20. mars 2015 (endret) Her er det full fart i helga, med bursdag i dag, bursdag i morgen og konsert på søndag. Hadde jeg vært hjemme så hadde jeg gjerne feiret Sauen litt i kveld, men vi får ha det til gode litt er jeg redd. Vi kan vel finne tid til en bysleng etterhvert - for å feire hverandre. Du har jo nylig hatt bursdag du også. Og det er helt greit at det blir en rolig dag for meg i dag. Jeg har rett og slett ikke energi til å lage til noe selskap. Kroppen er ikke min venn for tiden. Så det er veldig kos at minstesøster ordner et lite selskap hjemme hos dem. Greit å komme til dekket bord (ok, jeg skal innom butikken og kjøpe med en iskake - det blir mitt bidrag til selskapet). Endret 20. mars 2015 av Sauen Shaun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 21. mars 2015 #1984 Del Skrevet 21. mars 2015 Gratulerer med gårsdagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 21. mars 2015 Forfatter #1985 Del Skrevet 21. mars 2015 (endret) God morgen. I dag skinner sola. Det kunne den jo gjort i går da det var solformørkelse. Men ikke for det, jeg fikk sett ganske greit gjennom skylaget. Gårdagen ble i grunnen svært så fin. Jeg brukte ikke dagen min til å lage mat ihvertfall. Det ble kinamat til lunsj, bursdagskaffe hos minstesøster og pizza fra Pizzabakeren til veldig sen middag. Den pizzaen var forresten så stor at jeg helt sikkert har nok til middag i dag og i morgen også... Ellers fikk jeg med meg en helt nydelig visekonsert i går kveld. I dag skal jeg en tur i butikken for å kjøpe de siste ingrediensene til trommekaka. Og ellers skal jeg sløve masse. Kanskje blir det en liten trimtur, kanskje ikke... Og i kveld skal jeg i Kilden for å høre Bjarne Brønbo. Gratulerer med gårsdagen Tusen takk. Endret 21. mars 2015 av Sauen Shaun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 22. mars 2015 Forfatter #1986 Del Skrevet 22. mars 2015 God søndagsmorgen. Frokost, kaffe og sangtimen. En helt vanlig start på søndagen her i Fjøset. Det som ikke er helt vanlig er at jeg snart skal gjøre det jeg egentlig ikke kan. Jeg har svært lite erfaring med å lage sånne figurkaker. Og nå har jeg da bestemt meg for å overraske lille nevø med trommekake til dagens barneselskap... Ja-ja, det er bare å hive seg uti det. Må aller først rydde og vaske bittelitt på kjøkkenet... Ellers lever jeg enda på den fine konserten i går. Bjarne helt alene med et flygel. Det trenger ikke være mer enn det for at jeg skal kose meg på konsert. Han trenger slett ikke noe band for å underholde han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 22. mars 2015 #1987 Del Skrevet 22. mars 2015 En forsinket bursdagshilsen. Kom hjem fra Sydenlandet i natt, og der var jeg nesten ikke på nett. Soling, bading, trening, god mat. Gjorde godt for både kropp og sinn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 23. mars 2015 Forfatter #1988 Del Skrevet 23. mars 2015 God morgen. Grått og vått ute. Så jeg må nok ta med paraply når jeg skal ut i dag. Ja-ja, det kunne vært verre. Det var faktisk verre i går, får da dalte det noen ekle hvite greier fra himmelen... Gårdagen forsvant i grunnen bare av seg selv. Først ordna jeg trommekaka. Ikke helt vellykket, men ganske grei. Og bursdagsbarnet var ihvertfall fornøyd med den. Og det var det viktigste. Resten av dagen ble mat, tv, Turbo og strikking. En fin søndag. I dag har jeg to ting jeg må gjøre. Først betale regninger, deretter ta en tur på apoteket for å hente ut medisiner. Også klør jeg i fingrene etter å ta fram strikketøyet igjen. En forsinket bursdagshilsen. Kom hjem fra Sydenlandet i natt, og der var jeg nesten ikke på nett. Soling, bading, trening, god mat. Gjorde godt for både kropp og sinn. Tusen takk. Godt å høre at du har hatt en fin ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 23. mars 2015 #1989 Del Skrevet 23. mars 2015 Høres ut som en veldig fin søndag. Og du? Trommekaka ble finfin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse Skrevet 23. mars 2015 #1990 Del Skrevet 23. mars 2015 Jeg synes også kaka ble fin!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 24. mars 2015 Forfatter #1991 Del Skrevet 24. mars 2015 God morgen. I dag blir det en fin dag. Så da blir det nok å komme seg ut på tur etterhvert. Andre konkrete planer for dagen finnes ikke. I går var det surt og kaldt. Så da ble det bare en tur på apoteket og litt handling. Ellers ble det stille og rolig. Fikk strikket noen cm på sjalet mitt. Resten av dagen var bare sløving. Høres ut som en veldig fin søndag. Og du? Trommekaka ble finfin! Søndagen var fin den. Og takk for skryt av kaka. Den ble jo grei nok. Men jeg blandet glasuren altfor tynn, så den begynte å skli nedover kanten av kaka. Det medførte veldig mye klin... Men resultatet ble ikke så aller verst. Jeg synes også kaka ble fin!! Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 25. mars 2015 Forfatter #1992 Del Skrevet 25. mars 2015 God morgen. Tidlig start på dagen i dag. Det er fremdeles mørkt ute. Og jeg lurer veldig på hvordan denne dagen blir. Tur/retur med danskebåten kan bli interessant for en sau som har tendenser til å bli sjøsyk... Men jeg har tatt en reisesyketablett nå. Og tar med meg pakken, i tilfelle jeg trenger påfyll i løpet av dagen. Når jeg ser bort fra en evt sjøsyke, så gleder jeg meg til dagen. Såfremt det ikke blir vind, så går det bra. Og det ligger an til masse skravling og litt shopping. Jeg har ingen planer om noen storhandel. Men kanskje jeg finner noe spennende snop til påskeeggene til ungene. Er i grunnen bare med for turen sin del jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 25. mars 2015 #1993 Del Skrevet 25. mars 2015 God tur i dag! Håper dere får en fin tur og rolig vær. Og du? Gratulerer med 100 sider! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 25. mars 2015 #1994 Del Skrevet 25. mars 2015 Så ut som en super og vindstille tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 26. mars 2015 Forfatter #1995 Del Skrevet 26. mars 2015 God morgen. Men bortsett fra snøen har jeg det veldig bra. Turen i går ble veldig fin. Var bare et par ganger i går at vi merket litt sjøgang. Ellers ble det en reise i ren luksus. Kjekt å ha familie som jobber ombord. For det første var det en gratistur vi hadde. Dernest fikk vi reise på business class. I tillegg fikk vi spise nydelig mat gratis i messa. Ja, også handlet vi på personalrabatt. Dessuten fikk vi være med på broen. For en fantastisk utsikt. Og jammen slapp vi å bli stoppet i tollen på vei i land også... At jeg var halvdød kl 21.30 i går kveld, er en annen sak. Jeg har faktisk sovet i 10,5 timer i natt... I dag skal jeg ikke lenger enn til postkassa. Heldigvis har jeg ingenting jeg må ut etter i dette været. God tur i dag! Håper dere får en fin tur og rolig vær. Og du? Gratulerer med 100 sider! Jøss, 100 sider. Og takk, turen ble helt herlig. Så ut som en super og vindstille tur! Jepp. Det ble en super tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 26. mars 2015 #1996 Del Skrevet 26. mars 2015 Gratis tur, gratis mat, business class, en tur på broa OG personalrabatt på handling? Høres ut som turen sin gitt! Er nesten så man hadde reist på svipptur da ja Været har gitt seg, og håper vi skriver desember neste gang det kommer hvitt fra himmelen. Nå får det bare komme igang med skikkelig smelting, så vi får vårfølelsen tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 26. mars 2015 #1997 Del Skrevet 26. mars 2015 Skikkelig supertur, ja! Supersøt tråd: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=836339&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 27. mars 2015 Forfatter #1998 Del Skrevet 27. mars 2015 God morgen I dag skinner og det drypper fra taket. Så snart er nok den hvite ekle massen på bakken borte igjen. Fordelen med været i går var at jeg holdt meg hjemme. Og da fikk jeg vasket til helga. Så i dag kunne jeg stå opp og vite at huset er rent og ryddig. Det er godt det på en fredag. I dag har jeg noen planer. Snart skal jeg rusle bort til en lokal kirke. Det startes opp et nytt prosjekt der i dag. Og jeg har lovet å komme bort for å se. Jeg har ikke tatt på meg noen oppgaver der. Men jeg har lovet å komme for å dele litt av erfaringer jeg har. Prosjektet er veldig i samme gate som noen av de oppgavene jeg hadde i foreningen i Trondheim. Og erfaringer deler jeg med glede. Og senere i dag er planen å bake en bløtkakebunn. Har lovet å ordne marsipankake til et selskap hos minstesøster i morgen. Gratis tur, gratis mat, business class, en tur på broa OG personalrabatt på handling? Høres ut som turen sin gitt! Er nesten så man hadde reist på svipptur da ja Været har gitt seg, og håper vi skriver desember neste gang det kommer hvitt fra himmelen. Nå får det bare komme igang med skikkelig smelting, så vi får vårfølelsen tilbake Den var slett ikke dum den turen. Jeg visste veldig lite av disse frynsegodene før de kom rekende på en fjøl jeg. Jeg visste at selve billetten var en gratisbillett. Resten regnet jeg med å betale selv og til samme pris som alle andre. Men det ble en reise i ren luksus. Og turen på broen var turens høydepunkt. Skikkelig supertur, ja! Supersøt tråd: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=836339&page=1 Kjempesøt tråd. Veldig mye kjent der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 27. mars 2015 #1999 Del Skrevet 27. mars 2015 God fredag! Nyt finværet og så får vi bare krysse fingrene for at det fortsetter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 28. mars 2015 Forfatter #2000 Del Skrevet 28. mars 2015 God morgen. Dette ser ut til å bli en strålende dag. Satser på at snøen krymper kraftig i dag. Det gjorde den for såvidt i går og. Så det er ikke lenge før det er bart igjen. Gårdagen ble noe stressende. Det oppsto en liten krise hos familien Bulk. Så jeg måtte mobilisere noen av mine kontakter for å hjelpe dem. Det ordna seg heldigvis greit. Så jeg kunne kose meg og pynte kake i fred og ro i går ettermiddag. Egentlig hadde jeg tenkt meg på foreningsmøte i byen i går kveld. Men det var det ikke energi til. En anelse hodepine i dag. Det er nok et ettersleng etter stresset i går. Men det er heldigvis sånt som går over. I formiddag er det trippel bursdagsfeiring hos familien Bulk. Noen venner kommer for å feire meg og lille nevø som nylig har hatt bursdag, og svoger som snart har bursdag. God fredag! Nyt finværet og så får vi bare krysse fingrene for at det fortsetter. Takk. Jeg nyter hver eneste dag med finvær jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå