Daria Skrevet 8. mai 2023 #4841 Del Skrevet 8. mai 2023 (endret) Sauen Shaun skrev (4 timer siden): Lang-intervall står på planen i dag. Du er helt sikker på at du traff riktig smiley her...? Endret 8. mai 2023 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. mai 2023 Forfatter #4842 Del Skrevet 8. mai 2023 Daria skrev (36 minutter siden): Du er helt sikker på at du traff riktig smiley her...? Jepp Lang-intervall i skogen er herlig når kroppen har en god dag. Og det har den i dag. Det ble ei lang og god økt, med masse motbakker og unnabakker på kronglete stier. Har trent både kondisjon, styrke og balanse i dag. Og er kjempefornøyd med egen innsats. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. mai 2023 #4843 Del Skrevet 8. mai 2023 Godt jobbet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. mai 2023 Forfatter #4844 Del Skrevet 8. mai 2023 Daria skrev (12 minutter siden): Godt jobbet! Nå er det bare å komme seg ut på dugnad. En litt annen smiley der… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 9. mai 2023 Forfatter #4845 Del Skrevet 9. mai 2023 Veldig glad det var dugnad i går, og ikke i dag… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 9. mai 2023 Forfatter #4846 Del Skrevet 9. mai 2023 Jeg har kjøpt nytt treningstøy i dag. Det er noen år siden sist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. mai 2023 #4847 Del Skrevet 9. mai 2023 Jeg har begynt å slite ut mitt - det er en ganske skremmende oppdagelse Går du for RRs tekniske variant eller min versjon klær som strengt tatt er mer treningskompatibelt tøy enn faktisk treningstøy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 9. mai 2023 #4848 Del Skrevet 9. mai 2023 Sauen Shaun skrev (2 timer siden): Jeg har kjøpt nytt treningstøy i dag. Det er noen år siden sist. Snap or it didn't happen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 10. mai 2023 Forfatter #4849 Del Skrevet 10. mai 2023 Daria skrev (21 timer siden): Jeg har begynt å slite ut mitt - det er en ganske skremmende oppdagelse Går du for RRs tekniske variant eller min versjon klær som strengt tatt er mer treningskompatibelt tøy enn faktisk treningstøy? Det går nok mer i RRs retning ja. Bruker tights og jakke i teknisk stoff. Og trøyer/gensere i ull eller bomull. Trener mest ute, og da er det godt med ull under den tynne treningsjakka. Cata skrev (20 timer siden): Snap or it didn't happen. Done… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 10. mai 2023 Forfatter #4850 Del Skrevet 10. mai 2023 Moby Dick er i ovnen… 😂 Ser MC. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. mai 2023 #4851 Del Skrevet 10. mai 2023 Jeg lo også høyt av den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. mai 2023 #4852 Del Skrevet 10. mai 2023 Jeg har for øvrig kokkelert med brennesler (selvplukkede) - det er ikke så ofte jeg kan skryte av erfaringer erfarne kokker mangler. (Om det var vellykket er en helt annen diskusjon, men det var spiselig...). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 10. mai 2023 Forfatter #4853 Del Skrevet 10. mai 2023 Jeg har ikke følt behov for å prøve det… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. mai 2023 #4854 Del Skrevet 10. mai 2023 Man hadde hørt såpass mye om brenneslesuppe at nysgjerrigheten tok overhånd. Brennesle-te har jeg også hatt (i form av teposer fra helsekosten), fra min alternative periode da jeg sverget til urtete heller enn piller mot småplager (som jeg uansett ikke hadde så mange av og derfor kunne prøve meg fram uten så store omkostninger). Akkurat hva det skulle hjelpe mot og om det hadde noe særlig effekt husker jeg ikke, men jeg tror ikke den var verdt å drikke for smakens skyld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 10. mai 2023 Forfatter #4855 Del Skrevet 10. mai 2023 Har vel i grunnen bare et hatforhold til brennesle jeg, etter mange traumatiske møter med brennesle i barndommens somre… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 11. mai 2023 Forfatter #4856 Del Skrevet 11. mai 2023 Godt å komme hjem etter noen timers dugnadsjobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 11. mai 2023 Forfatter #4857 Del Skrevet 11. mai 2023 Jeg er ikke lei meg for resultatet av kveldens MC… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 11. mai 2023 #4858 Del Skrevet 11. mai 2023 Jeg var heller ikke av de som gråt, for å si det sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 11. mai 2023 Forfatter #4859 Del Skrevet 11. mai 2023 Daria skrev (1 minutt siden): Jeg var heller ikke av de som gråt, for å si det sånn... Ante meg det… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 13. mai 2023 Forfatter #4860 Del Skrevet 13. mai 2023 God morgen Planer for dagen er å leke gartner. Jeg har mange krukker, en sekk med jord, to poser blomsterfrø, noen knoller som har begynt å spire og en plan om å kjøpe noen stemorsblomster på butikken nede… Gleder meg til å få rotet ut av stua… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå