Gå til innhold

Nyfjøset.

Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

I dag skal denne støle skrotten ta det rolig. En hard treningsøkt først, og deretter tre timer med vasking av verandaer. Det kjennes i dag :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hele episoden var jo bygget rundt det resultatet - men jeg tror på at det var fortjent, og klager ikke. Mitt favorittøyeblikk var da Daniel  ble spurt om han var fornøyd med sine egne valg - In the auction? No, I screwed up big time! :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg flirte godt i går også, da han var på galleriet og lot det regne med dårlige vitser, og da Montana fikk nok (-Seriously, go home!) innvendte at Julie likes them... :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daria skrev (9 timer siden):

Jeg flirte godt i går også, da han var på galleriet og lot det regne med dårlige vitser, og da Montana fikk nok (-Seriously, go home!) innvendte at Julie likes them... :ler: 

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fredag, og nok en gang tid for trening. Jeg vet ikke helt hva som venter, annet enn at det kommer til å gjøre vondt… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var enighet i garderoben hos fysio i dag om at trening er best etterpå :ler: 

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er jeg helt enig i. Trening er best etterpå… :jepp: Men jeg synes faktisk at det er gøy å trene, selv om det gjør vondt… Også merker jeg allerede etter fem uker stor framgang. Og det som overrasker meg mest er at jeg har hatt lite fatigue etter jeg begynte å trene… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at fatigue kan påvirke treningen, men i liten grad motsatt. Jeg blir jo absolutt sliten av treningen - og det kan sitte i en god stund (mvh har ligget på sofaen siden jeg kom hjem i 11.30-tiden), men det er en annen type slitenhet. Gøy er fortsatt ikke et ord jeg vil bruke - jeg er fortsatt ikke enig med de som hevder at det blir gøy når man kommer inn i det - men det er mye motivasjon i å merke effektene det har, både fysisk og mentalt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har knapt hatt fatigue de tre siste ukene. Jeg har vært sliten, men ikke utmattet slik fatiguen virker. Og jeg har vel ikke hatt tre sammenhengende uker uten fatigue de siste 30 årene. Og jeg har ingen annen forklaring enn treninga… Måtte det bare vare. :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo det. Hvis jeg kan klare å trene bort fatiguen, så skal det ikke stå på innsatsen… For er det noe jeg setter ekstremt høyt her i livet, så er det hver eneste dag uten fatigue. :jepp: 

Men jeg tar ikke av enda. Jeg vet så altfor godt at den sykdommen min er lunefull… Alt kan skje…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Esel ute og traver. 

Krysser fingre for fortsatt fravær av fatigue forresten. (Uten noen sammenheng med Eselfravær altså.) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Esel skal på farten noen timer i dag, ja. Og jeg har valgt å bli hjemme. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sauen Shaun skrev (Akkurat nå):

Esel skal på farten noen timer i dag, ja. Og jeg har valgt å bli hjemme. :jepp:

Intet er som en fredelig sofakrok innimellom. (Jeg var på farten i går så i dag klorer jeg meg fast til godstolen.) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, noen dager er det godt å bare være hjemme. Skal få vasket en del klær i dag. Ellers blir det bare sløving. :veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God formiddag :kaffekopp: :kaffekopp:

Travel mandag er i gang. Dagens første jobb er gjort. Grillen er rengjort. :jepp: Neste post på programmet er en treningsøkt. Lang-intervall står på planen i dag. :mynona:

Også er det dugnad i borettslaget i ettermiddag. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...