Gå til innhold

Nyfjøset.

Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

Trening unnagjort. :trene: Nå er det lading til jeg finner nok krefter til å bake ei kake… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gårsdagens planer om kakebaking ble utsatt til i ettermiddag. Men nå er kaka bakt. Mangler bare krem og pynt. Det får bli i morgen. *skal i bursdag i morgen*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (På 28.4.2023 den 19.35):

Det var voldsomt som det skulle grines i dag - selv synes jeg resultatet var til å gråte av :sur: Men kan jeg ønske meg en runde hvor alle må ut av komfortsonen? -Aldo får ikke lage italiensk, Sarah ikke indisk, Tommy ikke asiatisk og Billie ikke dessert...

Enig i den. Det er noen som burde prøve «andre ting» - hva om alle de nevnte flyttet en rett til høyre? Aldo lager indisk, Sarah asiatisk og Tommy dessert…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cata skrev (3 minutter siden):

Enig i den. Det er noen som burde prøve «andre ting» - hva om alle de nevnte flyttet en rett til høyre? Aldo lager indisk, Sarah asiatisk og Tommy dessert…

Det hadde jo vært en festlig variant - de får vite dagens forutsetninger, og når alle har best seg for hva de vil lage, må de bytte plan med en annen... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (5 minutter siden):

Det hadde jo vært en festlig variant - de får vite dagens forutsetninger, og når alle har best seg for hva de vil lage, må de bytte plan med en annen... 

Gjorde de ikke noe liknende for noen sesonger siden mon tro? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cata skrev (8 timer siden):

Gjorde de ikke noe liknende for noen sesonger siden mon tro? 🤔

Jo, jeg mener det var en gang de måtte bytte kurver etter at råvarene var hentet fra lageret. Det kunne de godt ha gjort igjen… Og med beskjed om at alle ingrediensene i kurven måtte brukes…

Endret av Sauen Shaun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, helt uvirkelig! Så fredagens episode i går, og la spesielt merke til Jock (igjen). For en fin fyr! Og så disse triste nyhetene i dag. :gråter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:grine: Altså, av og til er det VELDIG trist selv om det ikke er noen man kjenner personlig. Dette er et av de tilfellene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var litt rart og trist å se MC i går ja :trist: 

Men livet går videre. Våknet full av stress i dag. Og det kommer til å henge i til begge verandaene er vasket. I dag må det ryddes (alt av møbler og potter må inn). Også må begge verandaene settes inn med grønskefjerner i dag. Også skal det spyles i morgen. Det MÅ bli ferdig før vindusvaskeren kommer torsdag… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt som måtte gjøres i dag er gjort. Så da kan jeg leke med høytrykkspyleren i morgen.  :nigo: * sliten og fornøyd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Daria skrev (31 minutter siden):

Du skal ligge i skjul og sikte på forbipasserende? :ler: 

:lur: Det er jo den aller beste form for vannpistol :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (1 time siden):

Du skal ligge i skjul og sikte på forbipasserende? :ler: 

Jepp :ler:

Roadrunner skrev (43 minutter siden):

:lur: Det er jo den aller beste form for vannpistol :nigo:

:lur:

Daria skrev (34 minutter siden):

Kanskje jeg må skaffe meg en sånn før neste Oslo Maraton :ide:

God plan :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...