Roadrunner Skrevet 7. april 2015 #2021 Del Skrevet 7. april 2015 Mårnings! Påska vel overstått? Veldig fornøyd med påska her - men ikke helt klar for hverdager igjen kjenner jeg. Tok lang tid før jeg fikk sove i går, dermed er jeg vraktrøtt i dag... Herlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 7. april 2015 Forfatter #2022 Del Skrevet 7. april 2015 Mårnings. Og takk for Alltid kjekt å komme inn her og finne morrakaffen klar. Og ja, påska er vel overstått. Det ble ei fin påske for meg ihvertfall. Passe mengde sosialt samvær, passe mengde hvile, passe mengde åndelig påfyll, passe antall timer foran tv'n, passe mengde Turbo-kos og kanskje litt for store mengder snop og for liten mengde trim... Det er vel slik ei fin påske skal være? I dag er det kun en ting som MÅ gjøres. Jeg er nødt til å ta en tur på apoteket. Det trengs påfyll av smertestillende. Resten av dagen blir som den blir... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. april 2015 #2023 Del Skrevet 7. april 2015 For mye snop i påsken vet jeg ikke noe om... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 7. april 2015 #2024 Del Skrevet 7. april 2015 Snop? Som i sjokolade? Neeeei, det kjenner jeg ikke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. april 2015 #2025 Del Skrevet 7. april 2015 Jeg har jo fortsatt en del sjokolade igjen, så da kan jeg da ikke ha spist sååå mye...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 7. april 2015 #2026 Del Skrevet 7. april 2015 Sjokolade igjen? Nei, her lever vi etter tomt-prinsippet... Og godt er det, for må bare få hele sjokomonsteret ut av hverdagene/livet mitt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. april 2015 #2027 Del Skrevet 7. april 2015 Sjokolade, lammestek og kake - her varer nok påsken hvertfall ut uka... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 7. april 2015 #2028 Del Skrevet 7. april 2015 Her er det mer tomt, tomt og tomt. Men har middagsrester fra i går, pålegg i skapet og knekkebrød i skuffen. Så lider ingen nød Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. april 2015 #2029 Del Skrevet 7. april 2015 Jeg hadde lunsjgjester i går, så jeg har pålegg i overflod også. Noe særlig annet enn melk, brød, frukt og grønt bør ikke stå på handlelista med det første... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 7. april 2015 #2030 Del Skrevet 7. april 2015 Jeg kasta alt påskesnopet i går. Dvs slik jeg lkke liker(sjokolade feks), det ba jeg mannen flytte til en plass jeg ikke vet hvor er, slik ikke søtsuget skal få ta over. Så i dag startet jeg et nytt og bedre liv! (så får man se hvor lenge det holder...) Ellers så hadde jeg ikke så mye å si,tusler videre på min vei mot oppdatering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. april 2015 Forfatter #2031 Del Skrevet 8. april 2015 Morn-morn Litt snufsete sau i dag. Men ikke så mye at jeg kan kalles syk. Og utover det er Sauen støl i dag. Har visst oppdaget noen ukjente muskler... Altså, gårdagen brakte først en 5 km lang rusletur. Nydelig vær og trivelig turfølge (minstesøster ble med). Vel hjemme tenkte jeg å slenge meg på sofaen. Men da fikk jeg høre noe krafsing utenfor stuevinduet mitt. Vertinna hadde begynt å luke i blomsterbedet der. Og da var det bare å komme seg ut for å hjelpe til. Jeg klarer ikke ligge på sofaen og høre at de to gamle jobber i hagen. Jeg har ikke gjort hagearbeid på snart åtte år. Så etter et par timer med luking og beskjæring av busker kom det visst fram noen rare muskler på rare steder i skrotten. I dag er det onsdagslunsj igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 8. april 2015 #2032 Del Skrevet 8. april 2015 God morgen! Støl ja... Jeg er fremdeles støl etter treninga på lørdag - lurer på når jeg skal få beina mine tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. april 2015 #2033 Del Skrevet 8. april 2015 Stør driver jeg ikke med. Trøtt, derimot... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 8. april 2015 #2034 Del Skrevet 8. april 2015 Trøtt driver jeg også med..... selv om jeg dormet videre i 15 minutter etter klokken ringte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 8. april 2015 #2035 Del Skrevet 8. april 2015 Stør driver jeg ikke med. Trøtt, derimot... Nei, er ikke i fiskeindustrien jeg heller... Stør?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. april 2015 #2036 Del Skrevet 8. april 2015 Jeg spiste jo kaviar til frokost. Ekte kaviar kommer fra stør, mens norsk tubekaviar primært er laget på torskerogn. Ergo driver jeg ikke med stør. Dessuten er jeg knallgod på å ro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. april 2015 Forfatter #2037 Del Skrevet 8. april 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 8. april 2015 #2038 Del Skrevet 8. april 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 9. april 2015 Forfatter #2039 Del Skrevet 9. april 2015 (endret) God morgen. Småtrøtt sau som titter ut på finværet nå. Ble litt lite søvn i natt. Ikke spør hvorfor, for det vet jeg ikke. Fikk bare ikke sove i går kveld. Men-men, jeg er like blid for det. Gårdagen ble veldig fin. Supert på onsdagslunsjen, som vanlig. Og nydelig vær når jeg spaserte til og fra lunsjen. Ja, og nydelig vær å sitte ute og lese i. I dag burde jeg vel pakke vekk påskepynten og vasket litt her. Men jeg er slett ikke sikker på at det blir gjort. Jeg må ihvertfall en tur på biblioteket i dag. Også må jeg være mye ute i sola. Endret 9. april 2015 av Sauen Shaun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 10. april 2015 Forfatter #2040 Del Skrevet 10. april 2015 God morgen. Akkurat denne helga skulle jeg gjerne vært i Saueland. Det er et stort arrangement i foreningen der. Og det skulle jeg så inderlig vært med på. Men jeg har ikke helse til den lange reisen. Og jeg har ikke helse til å være med på et arrangement som varer i tre dager heller. Men-men, jeg har heldigvis nok å finne på her sør. I dag blir det nok en sofadag. Det ble en lang dag i går. Først ruslet jeg bort til familien Bulk. Deretter ruslet jeg innom en venninne for å spise lunsj. Så ble det litt hvile før jeg tok turen til Bedehuset. Der ble det en kjempekoselig kveld, sammen med en gjeng flotte damer. Ble langt på natt før jeg kom meg i seng i natt. Kom hjem fra Bedehuset mens Aarebrot holdt på med forelesningen sin om krigen. Så da måtte jeg jo se ferdig den. Og når han var ferdig kom det en dokumentar om Blücher... Vel... det ble sent... I kveld skal jeg på et møte i foreningen i byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå