Sauen Shaun Skrevet 6. februar 2015 Forfatter #1841 Del Skrevet 6. februar 2015 God morgen. Det ser jammen meg ut til å bli nok en herlig dag. Jeg tror det må bli en god rusletur i dag også. Jeg burde vel brukt dagen til å vaske, men jeg kjenner at jeg MÅ ut når det er fint vær. Vaske kan jeg gjøre en dag sola glimrer med sitt fravær... Kvelden i går ble kjempehyggelig. Litt moro var det at jeg tilfeldigvis ble sittende rett overfor min nærmeste nabo. Nei, jeg visste ikke hvem hun var da jeg satte meg der. Men nå vet jeg hvem som bor rett ved siden av soveromsvinduet mitt. Dessuten endte kvelden i går med at jeg har en avtale søndagskveld også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 6. februar 2015 Forfatter #1842 Del Skrevet 6. februar 2015 Brannslokningsapparat som utløses forårsaker store mengder støv jevnt fordelt over en hel etasje *sliten etter å ha vært med og vasket ned barnerom* Straks i dusjen og vaske vekk restene av pulveret. Så blir det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 6. februar 2015 #1843 Del Skrevet 6. februar 2015 Å du slette tid... *ser for meg sau i nysnø* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 6. februar 2015 #1844 Del Skrevet 6. februar 2015 (endret) Dette setter fantasien i sving. Jeg får fornøyelige bilder på netthinnen Endret 6. februar 2015 av Spiralis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 7. februar 2015 Forfatter #1845 Del Skrevet 7. februar 2015 God morgen. Nok en dag med strålende vær her sør Men jeg er redd denne dagen blir en innedag for min del. Her er det dårlig form nå. Tøyde strikken litt langt i går, og betaler for det i dag. Men-men, når man er på besøk hos familien Bulk, og et større uhell skjer, så trør man til og hjelper - uansett om skrotten tåler det eller ikke... Litt uggen i luftveiene er jeg også. Jeg dro inn godt med pulver da jeg gikk gjennom støvskya for å få opp vinduene oppe på barnerommene. Må vaske klær i dag også. Det er en ekkel lukt av klærne jeg hadde på meg i går... Altså, det som skjedde var at et barn av en eller annen uviss grunn utløste et pulverapparat, og støvla to barnerom og en gang. Det ble mye vasking det... Og på forhånd hadde jeg en lang trimtur i skrotten. Men-men, midt oppi alt kaoset kunne vi ikke annet enn le. Vi vasket og lo om hverandre. Det ble bare komisk til slutt. Det er nok en historie vi kommer til å le mye av framover. Ja-ja, jeg skal kose meg med strikketøy og tv i dag jeg. Å du slette tid... *ser for meg sau i nysnø* Ja, det kan du si... Det var skikkelig snøstorm innendørs i går... Dette setter fantasien i sving. Jeg får fornøyelige bilder på netthinnen Jeg har nok mine fornøyelige bilder på netthinnen selv jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 7. februar 2015 #1846 Del Skrevet 7. februar 2015 Grav deg ned i tide, det er ingen skam å snu! Høres ut som sofa og strikketøy er rette stedet i dag. Får forresten litt lyst til å strikke selv. Burde jeg ikke hatt meg et par nye ullsokker tro? Muligens en tur på garnbutikken i løpet av dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 7. februar 2015 Forfatter #1847 Del Skrevet 7. februar 2015 Grav deg ned i tide, det er ingen skam å snu! Høres ut som sofa og strikketøy er rette stedet i dag. Får forresten litt lyst til å strikke selv. Burde jeg ikke hatt meg et par nye ullsokker tro? Muligens en tur på garnbutikken i løpet av dagen? Nye ullsokker høres ut som en god idé. Gir ro i kropp og sjel å sitte i godstolen med strikketøyet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 7. februar 2015 #1848 Del Skrevet 7. februar 2015 Her er det jeg burde holde helt kjeft om jakkemønster og garn jeg kjøpte før jeg gikk ned i vekt.... Jeg begynte på det prosjektet der, men nå er det alt for stort og jeg ble dessuten minnet om at jeg hater å strikke løse stykker som skal sys sammen igjen og at det mønsteret var komplett ubegripelig. Muligens rekke opp hele greia og legge opp en størrelse mindre? Den burde jo egentlig strikkes på et eller annet vis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 7. februar 2015 Forfatter #1849 Del Skrevet 7. februar 2015 Her er det jeg burde holde helt kjeft om jakkemønster og garn jeg kjøpte før jeg gikk ned i vekt.... Jeg begynte på det prosjektet der, men nå er det alt for stort og jeg ble dessuten minnet om at jeg hater å strikke løse stykker som skal sys sammen igjen og at det mønsteret var komplett ubegripelig. Muligens rekke opp hele greia og legge opp en størrelse mindre? Den burde jo egentlig strikkes på et eller annet vis? Høres ut som et prosjekt som godt kunne funnet sted her i huset og det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 7. februar 2015 Forfatter #1850 Del Skrevet 7. februar 2015 Mine påstander om strålende trekkes forøvrig tilbake. Det skyer over, og begynner å blåse litt. Men ingenting i forhold til Ole i nord altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 7. februar 2015 Forfatter #1851 Del Skrevet 7. februar 2015 Og nå er sola framme igjen. Man kan jo bli forvirra av mindre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. februar 2015 Forfatter #1852 Del Skrevet 8. februar 2015 God morgen. Søndagsmorgen. Og som vanlig sitter jeg og koser meg med sangtimen på radio. Dette er en dag jeg ikke vet mye om. Men jeg tror jeg blir inne og hjemme mesteparten av dagen ihvertfall. Egentlig har jeg planer om en kirkekonsert i kveld. Men jeg er ikke sikker på om skrotten orker. Jeg får se det an litt utover formiddagen. Jeg har veldig lyst. Og jeg har bilskyss fra dør til dør. Så det bør gå bra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. februar 2015 Forfatter #1853 Del Skrevet 8. februar 2015 En liten rusletur i rolig tempo gjorde godt. Og formen kjennes ikke så verst ut. Men jeg vet fremdeles ikke om jeg orker konsert i kveld. Får se hvordan det utvikler seg utover dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. februar 2015 Forfatter #1854 Del Skrevet 8. februar 2015 At jeg fryser når det er 23 grader i stua er kanskje ikke noe godt tegn. *står over konserten i kveld* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. februar 2015 #1855 Del Skrevet 8. februar 2015 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 9. februar 2015 #1856 Del Skrevet 9. februar 2015 Mårnings! Hvordan er formen i dag, Sauen? Noe bedring å spore? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 9. februar 2015 Forfatter #1857 Del Skrevet 9. februar 2015 Morn-morn. Våknet til en himmel dekt av rosa skyer i dag. Så vakkert Og det ser ut til å bli en nydelig dag. Tror det må bli en rusletur langs elva i dag også. Selv om formen er heller dårlig. Uansett om jeg har litt feber og er litt uggen i formen gjør det godt for gikta å få rørt seg litt. Jeg får bare passe på å ikke gå lenger enn at jeg raskt kan komme meg hjem igjen dersom kreftene tar slutt. Må bare vente såpass utpå dagen at sola rekker å varme godt. God bedring! Takk. Mårnings! Hvordan er formen i dag, Sauen? Noe bedring å spore? Morn, og takk for Formen er noe varm i dag også. Blir liksom aldri skikkelig syk eller skikkelig frisk. Så egentlig begynner jeg å bli en smule lei. Kjennes ut som jeg har gått sånn og hanglet hele vinteren... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 9. februar 2015 Forfatter #1858 Del Skrevet 9. februar 2015 Det ble en deilig tur langs elva. Men resten av dagen blir veldig rolig. Ikke helt i form. Men frisk luft gjør så godt for humøret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 9. februar 2015 #1859 Del Skrevet 9. februar 2015 Jeg har bare kost meg med pusling i kåken i dag. Vasker litt klær og rydder, fotograferer alle orkidéene mine.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 10. februar 2015 Forfatter #1860 Del Skrevet 10. februar 2015 God morgen. Ny dag uten planer. Får se om jeg strikker litt, lager et kort, leser litt... Håper ihvertfall at jeg kommer meg ut på tur i dag også. Tror jeg begynner å bli fullstendig avhengig av frisk luft og litt trim. Og jeg har blitt så glad i å gå langs elva. Det er så vakkert der. Formen er litt ruskete i dag også. Men-men, det kunne vært verre... Jeg har bare kost meg med pusling i kåken i dag. Vasker litt klær og rydder, fotograferer alle orkidéene mine.. Fotografier av orkidéer driver vi ihvertfall ikke med her i huset. Turbo spiser fremdeles blomster, så her finnes det ikke en eneste plante... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå