Roadrunner Skrevet 11. desember 2014 #1621 Del Skrevet 11. desember 2014 Våknet av tordenværet du også? Her var det i alle fall skikkelig liv i 05-tiden, et par solide smell og regnet bøttet ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 11. desember 2014 Forfatter #1622 Del Skrevet 11. desember 2014 Mulig det var det som vekte meg. Men jeg er slett ikke sikker. Det regnet voldsomt da jeg våkna, men kan ikke si jeg hørte noe smell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 11. desember 2014 #1623 Del Skrevet 11. desember 2014 Vært mye vær i natt - og kom noen solide brak i morges... Fasinerende å se månen og masse stjerner da jeg stod opp - uværet må ha reist i rekordfart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 11. desember 2014 Forfatter #1624 Del Skrevet 11. desember 2014 Månen titta inn gjennom kjøkkenvinduet mitt da jeg satte meg for å spise frokost også i dag. Vakkert. Og jeg har fått penger på kontoen. Så kanskje man skal våge seg på en tur til kjøpesenteret da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 11. desember 2014 #1625 Del Skrevet 11. desember 2014 Tipper du er ute og Noen har kjøpt krumkakejeen til meg! Det siste de hadde, fra Wilfa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 11. desember 2014 Forfatter #1626 Del Skrevet 11. desember 2014 Joda, det ble en tur til kjøpesenteret. Og det blir lenge til jeg skal dit igjen. Det senteret er altfor stort for Sauen. *sliten* Håper du blir fornøyd med jernet, loffen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 12. desember 2014 Forfatter #1627 Del Skrevet 12. desember 2014 God morgen. Fredag, tåke og løse planer... Jeg må få ordnet siste rest av julepost i dag. Er noen småting som ikke er sendt enda. Så det får man fikse i dag. Også må jeg fylle opp kjøleskapet til helga. Utover det vet jeg lite om hva dagen bringer... En anelse trøtt i dag Jeg våknet ikke så grytidlig i dag. Men det ble ganske sent før det ble natta på Sauen... *meldingsvekslinger med Kompis går foran søvn* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 12. desember 2014 #1628 Del Skrevet 12. desember 2014 Meldinger er viktig å prioritere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 12. desember 2014 #1629 Del Skrevet 12. desember 2014 Det kommer forresten en julesending til deg snart, jeg har bare ikke fått sendt den enda. Håper det holder å sende den når jeg kommer hjem over helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 12. desember 2014 #1630 Del Skrevet 12. desember 2014 *undres på om Sauen er venn med Kompis på FB* Nysgjerrig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 12. desember 2014 Forfatter #1631 Del Skrevet 12. desember 2014 Så er nok en førjulsdag snart over. Juleposten er sendt avgårde. Også har jeg hatt mininevø på besøk. Var barnevakt mens foreldrene var på et møte. Veldig koselig å ha knerten her. Noen stor helgehandel ble det dog ikke. Men jeg har kjøpt ost, melk og Munkholm. Berger bra da. Meldinger er viktig å prioritere Det kommer forresten en julesending til deg snart, jeg har bare ikke fått sendt den enda. Håper det holder å sende den når jeg kommer hjem over helgen. Fikk noe fra deg for et par dager siden og jeg. Den sendinga var fin både inni og utenpå. Tusen takk. *undres på om Sauen er venn med Kompis på FB* Nysgjerrig... Nå kan du lure nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 12. desember 2014 #1632 Del Skrevet 12. desember 2014 God kveld i fjøset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 12. desember 2014 Forfatter #1633 Del Skrevet 12. desember 2014 God kveld, Fuggel'n. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 13. desember 2014 Forfatter #1634 Del Skrevet 13. desember 2014 God morgen. Ny dag og nye muligheter. Egentlig gleder jeg meg til denne dagen. Formiddagen skal brukes til en liten handletur. Tenkte jeg skulle gi noen få gaver til innsamlingen til fattige barn her i bygda. Har kjøpt to gaver, men mangler en gave til en tenåring. I sånne innsamlinger kommer det alltid inn minst til de største. Så jeg må ha ihvertfall en gave til den aldersgruppen. Men jeg aner virkelig ikke hva jeg skal finne på. Får se hva som er å finne i butikkene her. Jeg orker ikke dra inn til byen for det... Og i ettermiddag skal jeg være med familien Bulk (les minstesøster med familie) på besøk til vår juleglade fetter. Han har vel bygdas mest pyntete hus - både utvendig og innvendig. Også er fetter og kona verdens hyggeligste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 13. desember 2014 #1635 Del Skrevet 13. desember 2014 Tusen takk for nydelig julekort. Med snoperier til både gubbe-lille og meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 13. desember 2014 #1636 Del Skrevet 13. desember 2014 Håper du koser deg med familien og har en fin lørdag, Sauen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 14. desember 2014 Forfatter #1637 Del Skrevet 14. desember 2014 God morgen. Det har sannelig kommet her i natt. En hel cm tenker jeg det er. Gårdagen ble fylt opp med både opp- og nedturer. Stort sett var det en herlig dag. Men jeg ble relativt sur når jeg omsider kom meg i skobutikken for å prøve de skoene jeg har hatt lyst på helt siden jeg var på bytur med Fuggel'n. Jeg hadde bestemt meg for å kjøpe dem om de passet. Og ble kjempeglad da jeg så de var nedsatt med 200kr. Men så hadde de ikke størrelsen min. Får se om jeg tar en tur til byen i dag eller i morgen for å se om de har størrelsen min der. For de skoene har jeg så lyst på... Ellers ble det en veldig koselig ettermiddag hos fetter og kona hans. De er virkelig sånne mennesker som får meg til å slappe av. Og ungene hadde det kjempemorsomt i et hus fullt av nisser. Veldig mange av nissene var sånne som spilte julesanger og beveget seg. Og ja, det er et hus hvor unger får lov til å være unger. Det er lov til å leke med nissene. Tusen takk for nydelig julekort. Med snoperier til både gubbe-lille og meg. Bare hyggelig. Håper du koser deg med familien og har en fin lørdag, Sauen! Jeg hadde en veldig fin lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 14. desember 2014 Forfatter #1638 Del Skrevet 14. desember 2014 Jeg kjenner at det blir ikke bytur i dag ihvertfall. Formen er ikke helt der. Må ut en liten tur, men det blir bare i sentrum her. Heldigvis er det søndagsåpne butikker i dag. For Turbo hadde brukt nesten en hel dorull i natt - og det var eneste dorullen vi hadde... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 15. desember 2014 Forfatter #1639 Del Skrevet 15. desember 2014 God morgen. I natt har jeg sovet ti timer. Har vært så tett i nesa den siste uka, så jeg har sovet dårlig. Men nå puster jeg faktisk normalt igjen. Hva denne dagen vil bringe er noe uklart. Jeg tror det blir en rolig hjemmedag. Men vi får se. Mine dager blir sjelden slik jeg har tenkt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 15. desember 2014 #1640 Del Skrevet 15. desember 2014 Herlig med gode timer nattesøvn og uthvilt skrott! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå