Gå til innhold

Nyfjøset.

Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God morgen. :kaffekopp:

Fire minusgrader og en vakker måne ute. Joda, det er helt perfekt, hvis man ser bort fra den millimeter tynne ishinna som ligger overalt. Det er rett og slett farlig å bevege seg utendørs. :redd: Tror jeg skal holde meg mest mulig inne i dag. Må vel ut med søpla og hente posten. Utover det blir det å holde seg i trygghet inne. :jepp:

Begynte å skrive julekort i går, og får vel fortsette med det i dag. Andre planer har jeg ikke for denne dagen. Blir nok ikke mange meldinger fra Kompis heller i dag. Han har jobbet natta, så da får jeg tro at han bruker dagen til å sove. Og ja, det lå en melding og ventet på meg da jeg våknet... :fnise:

Men fortisfølelsen er i alle fall god. :strix:

Joda, forsåvidt... Men den hadde vært bedre om det hadde vært realistisk å tro på at det kan bli noe ut av flørten... :sukk:

Nemlig!!

:fnise: Du synes vel det ja...

Endret av Sauen Shaun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hei på fineste Sauen og Turbo! :):hjerte:

Så herlig med :mobil: sms'er som kiler i magen. :strix:

I dag har jeg har fått vært hos tannlegen og brukt masse penger på å endelig få reparert en brukket jeksel etter mange uker med et krater der isteden.

Dumme hjemmelagde knekkebrød. :fnise:

Ha en fin kveld! :klemmer:

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er litt godt å kjenne kiling i magen igjen ja. Litt moro å være forelska... :fnise:

Og stakkers tanna di - og stakkars kontoen din - loffen. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:jepp:

Torsk eller laks til deg? Her blir det begge deler. Må jo tilfredstille familien. :glare:

"Every day I give my family two choices for dinner..

take it or leave it!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha, ha her var det også torsk og laks til middag.Men det flaue er jo at det er jeg som ikke spiser laks... De tre andre elsker det og jeg liker ikke en gang lukta, men jeg er fornøyd med å ha lærte ungene å spise det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har ikke blåst bort, men det er ikke langt unna. :fnise: Ja, det har blåst friskt her i natt. Men jeg synes i grunnen det er deilig å legge seg til å sove til lyden av regn og vind som slår mot ruta.

I dag er planene få. Kanskje man skulle bake litt? Kanskje man skulle lage noen få julekort til (jeg fant ut at jeg har noen få for lite)? Kanskje man bare skulle ligge på sofaen og sløve? Vi får se hva dagen bringer. Det er ihvertfall godt å være sau for tiden. Litt forkjølt, men det er en bagatell i grunn (så lenge det ikke blir verre enn nå). I morgen eller fredag skal trygda tikke inn på konto, så da blir det nok litt farting. Skulle vært i byen og jeg skulle vært på kjøpesenteret nær Fuggel'n.

Ha, ha her var det også torsk og laks til middag.Men det flaue er jo at det er jeg som ikke spiser laks... De tre andre elsker det og jeg liker ikke en gang lukta, men jeg er fornøyd med å ha lærte ungene å spise det.

Hadde to retter til middag vi også. Pytt i panne (hjemmelaget) til meg og boksemat til Turbo. :fnise:

Her ble det et rundstykke til middag... Interessant kosthold de siste dagene :ler:

:veslejenta:

Uff, håper du er bedre i dag. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig finvær igjen jo! :sol:

Lov å lengte ut litt da?

Formen er litt bedre heldigvis, selv om jeg har litt igjen til toppform. Trening utgår, og mistenker at det blir en ganske rolig ettermiddag i heimen. Kanskje ordne litt ærend etter jobb, bør gå bra så lenge jeg holder meg i tøylene kostholdsmessig :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sannelig fikk vi se :sol: igjen i dag. Og det er absolutt lov til å ønske seg ut da. Jeg gjør ihvertfall det. Så snart skal jeg rusle en liten tur. Må bare hvile ryggen litt først.

Har laget tre julekort. Også har jeg ryddet sammen scrappeutstyret. Nå blir det ikke mer sånt før neste år. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra tidlig våken i dag. Jeg liker å stå opp tidlig, men jeg synes liksom 5.15 er litt vel tidlig å starte dagen. Men da får jeg vel ekstra mye ut av dagen i dag. Ikke at planene er klare. Mye er avhengig av om jeg får trygd i dag. Hvis jeg får dem er de inne på konto om en times tid. I så fall tror jeg ferden går til det store kjøpesenteret. Hvis ikke blir det vel en rolig pusledag inne. Tiden vil vise...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...