Gå til innhold

Ditt juleantrekk!


Gjest Vevila

Anbefalte innlegg

Skifter ofte kjoler i løpet av en dag,kveld.Men tror det blit en legglang rød kjole med blondestoff ytterst. ! juledag, ihvertfall litt av den, en mørk lilla kort kjole i ett litt glitteraktig stoff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den var fin. :) Er sånne kjoler blitt veldig på moten igjen forresten? Synes jeg ser at ganske mange linker til sånne kjoler (i noe ulike varianter da men....).

Jeg vet ikke om sånne kjoler er på moten igjen, jeg liker bare veldig godt akkurat det snittet på kjoler:) Liker f.eks også best skjørt som er A-linje form på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først vil jeg takke til de som linka til "kjoledamen", aldri sett den nettsiden før og herreguuuud der var det mye vakkert! Og til fantastiske priser!

Julaften i år blir nok bare joggis og en nisselue da det kun er meg og jentungen, så da skal vi bare kose oss ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har dere bestemt dere for antrekk til julekvelden? Kom gjerne med bilder. Trenger desperat inspirasjon! :danse:

Dette er mitt juleantrekk. Jeg valgte svart siden det er jul. Det er nok litt for sent for deg å bestille derfra, men kanskje til neste jul...

http://www.jjshouse.com/no/A-Formet-Prinsesse-Sweetheart-Asymmetrisk-Chiffon-Ballkjole-Med-Frynse-Beading-022010410-g10410

Jeg anbefaler alle å ta en titt i denne butikken. Her er det mye fint

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sophia21

Bestilte denne kjolen fra Nelly, og jeg tror aldri jeg har vært så fornøyd med en julekjole før, faktisk. Akkurat passe glamorøs, ikke for "utfordrende" for julaften, ikke for over the top, og sist men ikke minst, superbehagelig å ha på! Tror det blir første julaften på sikkert tre år at jeg slipper å legge meg med utstrakte armer om natta med såre armhuler på grunn av paljetter, ekle kanter og glidelåser, så jeg gleder meg ekstra til å ta i bruk denne. :laugh:

Søren, var SÅ nære på å kjøpe den! :P Kjempefin!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvit kjole med korte ermer, til like over kneet, med blondestoff på overdelen og tyll i skjørtet. Det er en vanlig kjole, men kjøpte den til forrige graviditet (gravid nå også). Tenker utslått hår og gullsmykker til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...