Gjest Vevila Skrevet 14. desember 2013 #1 Skrevet 14. desember 2013 Har dere bestemt dere for antrekk til julekvelden? Kom gjerne med bilder. Trenger desperat inspirasjon!
Gjest s@nd Skrevet 14. desember 2013 #2 Skrevet 14. desember 2013 Jeg skal bruke en sort, kne lang kjole. Det er en søt blonder kjole; det ser ut som et skjørt egentlig. har ikke bilde men den er fin
Gjest Crohnie Skrevet 15. desember 2013 #3 Skrevet 15. desember 2013 Pysjamas, en tykk myk badekåpe (eller en løs god genser eller rett og slett et deilig fleecepledd) og et par tykke myke sokker, Er med 99% sikkerhet ikke i god nok form til å orke familieselskap, for første gang på over 25 år, så da blir det hjemmekos med mann og hunder. 2
Hecubaa Skrevet 15. desember 2013 #4 Skrevet 15. desember 2013 Jeg skal ha på meg en svart kjole i 45 minutter i kirken og så er det rett inn i joggisen 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #5 Skrevet 15. desember 2013 Bikini her. Anonymous poster hash: 0a5fc...29e
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #6 Skrevet 15. desember 2013 Anonymous poster hash: bca30...3cc 6
Stormborn Skrevet 15. desember 2013 #7 Skrevet 15. desember 2013 Er gravid, så her blir det en svart dressbukse-aktig sak, en topp og åpen dressjakke (kan vel bare glemme å få igjen knappen ) Gidder faktisk ikke å bruke masse penger på klær nå som er gravid...
Gjest Gresshoppesang Skrevet 15. desember 2013 #8 Skrevet 15. desember 2013 Skal ha på meg en sort, knelang kjole med noe glitter på.
den Skrevet 15. desember 2013 #9 Skrevet 15. desember 2013 Har ikke helt bestemt meg. Denne: hell-bunny-eternity-50-talls-kjole eller denne: hellbunnymomogrnn 2
kissi Skrevet 15. desember 2013 #10 Skrevet 15. desember 2013 Denne: http://shop.kjoledamen.no/products/hrlondonsorthvitblomsthalterneck Pleier som regel ikke å kjøpe ny kjole i anledning jul, siden jeg har alt for mange som henger i skapet, men jeg måtte bare ha denne 1
strawberry Skrevet 15. desember 2013 #11 Skrevet 15. desember 2013 Mørkblå kjole, til over knærne, med "hullmønster" midt på magen. Litt vanskelig å forklare, og finner ikke bildet på hm.com. Skal ha et litt stort smykke med blomster, og sorte høyhælte sko til.
sofie777 Skrevet 15. desember 2013 #12 Skrevet 15. desember 2013 Jeg har nettopp kjøpte denne til en 50-tallsbursdag, så da må jeg få brukt kjolen en gang til, så det blir nok den. 2
Gjest Whitestripes Skrevet 15. desember 2013 #13 Skrevet 15. desember 2013 Har ikke helt bestemt meg. Denne: hell-bunny-eternity-50-talls-kjole eller denne: hellbunnymomogrnn Den grønne var kjempeflott, og passer veldig godt i juleselskap 1
den Skrevet 15. desember 2013 #14 Skrevet 15. desember 2013 Den grønne var kjempeflott, og passer veldig godt i juleselskap Takk for det Jeg bestilte den blomstrete først så den har jeg allerede fått levert. Men klarte ikke helt å holde meg når jeg så den grønne etterpå, så da bestilte jeg den også. Rekker den fram i tide blir det nok den jeg bruker. Hvis ikke så får jeg sprite den opp litt med accessories og bruke den på nyttår heller
Gjest Lille-pus Skrevet 15. desember 2013 #15 Skrevet 15. desember 2013 Spørs nok om det ikke blir julaften alà retrostil fra Kjoledamen på meg også. Denne kan absolutt brukes på julaften i år. Så 'slenger jeg på' et bredt, sort belte og sorte, semskede sko og kvelden er i boks 5
Gjest Whitestripes Skrevet 15. desember 2013 #16 Skrevet 15. desember 2013 Takk for det Jeg bestilte den blomstrete først så den har jeg allerede fått levert. Men klarte ikke helt å holde meg når jeg så den grønne etterpå, så da bestilte jeg den også. Rekker den fram i tide blir det nok den jeg bruker. Hvis ikke så får jeg sprite den opp litt med accessories og bruke den på nyttår heller Den passer jo egentlig når som helst. Den var nydelig
Gjest Whitestripes Skrevet 15. desember 2013 #17 Skrevet 15. desember 2013 Spørs nok om det ikke blir julaften alà retrostil fra Kjoledamen på meg også. Denne kan absolutt brukes på julaften i år. Så 'slenger jeg på' et bredt, sort belte og sorte, semskede sko og kvelden er i boks Lekker!
Gjest Vinglepetra Skrevet 15. desember 2013 #18 Skrevet 15. desember 2013 Spørs nok om det ikke blir julaften alà retrostil fra Kjoledamen på meg også. Denne kan absolutt brukes på julaften i år. Så 'slenger jeg på' et bredt, sort belte og sorte, semskede sko og kvelden er i boks Elsker fasongen på den kjolen! Fargen er ikke helt meg.
Miss_Sunshine* Skrevet 16. desember 2013 #19 Skrevet 16. desember 2013 Bestilte denne kjolen fra Nelly, og jeg tror aldri jeg har vært så fornøyd med en julekjole før, faktisk. Akkurat passe glamorøs, ikke for "utfordrende" for julaften, ikke for over the top, og sist men ikke minst, superbehagelig å ha på! Tror det blir første julaften på sikkert tre år at jeg slipper å legge meg med utstrakte armer om natta med såre armhuler på grunn av paljetter, ekle kanter og glidelåser, så jeg gleder meg ekstra til å ta i bruk denne. 1
Hottrio Skrevet 18. desember 2013 #20 Skrevet 18. desember 2013 Bestilte denne kjolen fra Nelly, og jeg tror aldri jeg har vært så fornøyd med en julekjole før, faktisk. Akkurat passe glamorøs, ikke for "utfordrende" for julaften, ikke for over the top, og sist men ikke minst, superbehagelig å ha på! Tror det blir første julaften på sikkert tre år at jeg slipper å legge meg med utstrakte armer om natta med såre armhuler på grunn av paljetter, ekle kanter og glidelåser, så jeg gleder meg ekstra til å ta i bruk denne. Har lyst på denne selv jeg......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå