Gjest Lincoln Skrevet 14. desember 2013 #1 Skrevet 14. desember 2013 (endret) Hei jenter, et lite tips til dere: - Ikke ha bilder sammen med venninna di som er mye finere enn deg. Det får IKKE deg til å se bedre ut, tvert i mot. Ha en fin helg og lykke til Endret 14. desember 2013 av Lincoln 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #2 Skrevet 14. desember 2013 Lykke til til deg og. Du gjør vel tydeligvis noe feil du også Anonymous poster hash: 53965...c7b 3
drue Skrevet 14. desember 2013 #4 Skrevet 14. desember 2013 Haha, enig! Jeg bytta ut bildet mitt med bestevenninna mi, for let's be honest, hun er mye finere enn meg En annen ting med bilder med flere personer i det, er at det blir vanskelig å se hvem personen faktisk er. Jeg har sett opptil flere menn med kun gruppebilder, eller et bilde der man ikke kan se hvordan personen ser ut. Blir ikke noen like fra meg da! 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #5 Skrevet 15. desember 2013 Det forklarer hvorfor venninnen min bestemte seg for å endre profilbilde til et av oss to, der jeg ser mildt tilbakestående ut.. Ikke så kult at man setter seg i bedre lys på andres bekostning heller. Anonymous poster hash: 9eb62...589
Hecubaa Skrevet 15. desember 2013 #6 Skrevet 15. desember 2013 Bilder av gutter som sitter og holder rundt sin heite bestevenninne er også litt kjipt..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå