AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #1 Skrevet 14. desember 2013 Jeg hadde eggløsning onsdag som var. Hadde vondt dagen jeg fikk det og dagen etterpå. Men nå er jo det et par dager siden det ga seg. Vi er prøvere, og jeg fikk ikke hatt samleie før dagen etterpå. Men i dag så trodde jeg faktisk at jeg fikk mensen.. Kjentes ut som jeg blødde, og det gjør det fortsatt og jeg hadde sånn murringer i magen og det stråler nedover låra mine. Det er sånn jeg merker at mensen kommer. Men jeg skal ikke ha mensen før 26-27 desember. Så syntes dette var rart.. Er det noen som vet hva det er? Kan det være eggløsningen som tuller litt? Anonymous poster hash: 91286...b23
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #2 Skrevet 14. desember 2013 Vil tippe du bare kjenner altfor godt etter og dermed registrerer mer enn du vanligvis gjør. Ha sex annenhver dag og ikke stress så altfor mye med når du har eggløsning. Lykke til Anonymous poster hash: 70a22...e9a
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #3 Skrevet 14. desember 2013 Vil tippe du bare kjenner altfor godt etter og dermed registrerer mer enn du vanligvis gjør. Ha sex annenhver dag og ikke stress så altfor mye med når du har eggløsning. Lykke til Anonymous poster hash: 70a22...e9a Jeg stresser ikke. Kjenner ikke etter symptomer. Men jeg la merke til dette da jeg våknet på morran i dag. Å når det fortsetter å føles ut som jeg skal ha mensen, så begynner man å lure. Takk Anonymous poster hash: 91286...b23
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #4 Skrevet 14. desember 2013 Kramper kan komme uansett hvor man er i syklusen. Særlig rundt eggløsning og selvfølgelig mensen. Anonymous poster hash: 93ce8...0f8
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #5 Skrevet 14. desember 2013 Det kan og være en ny eggløsning, eller hvis det har skjedd en befrukting at egget prøver å feste seg. Det kan gi festeblødning. Anonymous poster hash: 692dc...c69
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #6 Skrevet 15. desember 2013 Det kan og være en ny eggløsning, eller hvis det har skjedd en befrukting at egget prøver å feste seg. Det kan gi festeblødning. Anonymous poster hash: 692dc...c69 ¨Har ikke fått noe blødinger enda, så tror ikke det er det. Anonymous poster hash: 91286...b23
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå