AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #1 Skrevet 14. desember 2013 Har hatt sex noen ganger siste ukene med en fyr. Ble selvsagt betatt av ham. Tør ikke si det og det er vanskelig å avslutte sexen da vi treffes via andre ting mange ganger i uka. Lurer på om jeg har mistet evnen til å innlede forhold med menn, blir bare disse tåpelige seksuelle relasjonene som jeg vet ikke fører til mer. Anonymous poster hash: f9aac...20f
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #2 Skrevet 18. desember 2013 slutt med å ligg med dem med en gang.. gi heller tid til å bli kjennt, å finne ut hva de er ute etter , om det er forhold du vil ha.. Anonymous poster hash: 58971...9cd 4
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #3 Skrevet 19. desember 2013 Har hatt sex noen ganger siste ukene med en fyr. Ble selvsagt betatt av ham. Tør ikke si det og det er vanskelig å avslutte sexen da vi treffes via andre ting mange ganger i uka. Lurer på om jeg har mistet evnen til å innlede forhold med menn, blir bare disse tåpelige seksuelle relasjonene som jeg vet ikke fører til mer. Anonymous poster hash: f9aac...20f Så du oppfører deg som et ludder. Hvorfor? Eier du ikke skam? Anonymous poster hash: 3106b...ecf 1
Mike Waters Skrevet 19. desember 2013 #4 Skrevet 19. desember 2013 Så du oppfører deg som et ludder. Hvorfor? Eier du ikke skam? Anonymous poster hash: 3106b...ecf Damn, det eskalerte fort gitt. Selv til internett å være............... 4
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #5 Skrevet 19. desember 2013 Jeg begynte forholdet mitt med min nåværende samboer slik. Vi møttes for sex, ofte, uten noen forpliktelser. Han ringte og lurte på om jeg ville stikke innom, og hvis jeg hadde tid og anledning så kom jeg. Han sa en gang da at det var så deilig med meg at alt var så enkelt og liketil, ikke noe drama av noe slag, vi bare møttes når vi hadde lyst, koste oss, spise noe god mat og så på film eller bare slappet av sammen og så hadde vi super sex. Eller vi bare hadde sex. Etter hvert var vi sammen nesten hele tiden, og så ble det bare oss. Vet også om mange flere forhold som har begynt sånn. Anonymous poster hash: ba776...b92
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #6 Skrevet 19. desember 2013 vet hvordan du har det! Jeg hadde sex med en fyr for en stund tilbake, og han og jeg har alltid vært flørtende med hverandre. Han tok kontakt i ettertid å fikk meg totalt hekta og gira, men så bare forsvant han i stillhet. Han har sendt noen snaps, og jeg sendte tilbake uten noen respons. Jeg er rett og slett lei nå. Så jeg slettet han fra alt, og dro på byen i går å fant noen andre, han ene ble faktisk med meg hjem men vi hadde ikke sex eller noe. Nå skal jeg faktisk slutte å ha sex med menn, fordi det blir aldri noe særiøst av det uansett. Anonymous poster hash: 423ec...904
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #7 Skrevet 19. desember 2013 Jeg begynte forholdet mitt med min nåværende samboer slik. Vi møttes for sex, ofte, uten noen forpliktelser. Han ringte og lurte på om jeg ville stikke innom, og hvis jeg hadde tid og anledning så kom jeg. Han sa en gang da at det var så deilig med meg at alt var så enkelt og liketil, ikke noe drama av noe slag, vi bare møttes når vi hadde lyst, koste oss, spise noe god mat og så på film eller bare slappet av sammen og så hadde vi super sex. Eller vi bare hadde sex. Etter hvert var vi sammen nesten hele tiden, og så ble det bare oss. Vet også om mange flere forhold som har begynt sånn.Anonymous poster hash: ba776...b92 Det hørtes helt fantastisk ut!! HahaAnonymous poster hash: 0f151...7a0
Gjest Coolaid Skrevet 20. desember 2013 #8 Skrevet 20. desember 2013 (endret) Dersom ikke måten du gjør ting på med menn er det du er ute etter så gjør noe annerledes. Syns selv at det er blitt altfor greit å hoppe til køys når man treffer noen og så uteblir et meningsfyllt forhold som man ønsket i utgangspunktet eller innerst inne. Fuckfriends trenden eller å hoppet til køys før noe har utviklet seg er er resultat av vår tids travelhet, enkelhet, effektivitet hvor vi lever i et samfunn hvor vi kan gjøre det vi selv ønsker så lenge vi ikke skader andre. Det vi glemmer er at følelser, vennskap, og grunnleggende ønske om å finne en å være glad i og dele livet med uteblir, fordi vi hopper over alt det grunnleggende og rett på det som er gøy. Og så slår det ut feil. De fleste av oss ønsker en å være glad i og dele livet med. Ønsker du dette så forandre litt i din relasjon til menn. Det er mange menn som også ønsker det som du ønsker. Du er garantert en flott og attraktiv kvinne mange måter, mener da også personlighet. Tror ikke du får problemer med å finne en som ønsker det samme som deg, så lenge du tar deg tid til det Endret 20. desember 2013 av Coolaid
Gjest Coolaid Skrevet 20. desember 2013 #9 Skrevet 20. desember 2013 Så du oppfører deg som et ludder. Hvorfor? Eier du ikke skam? Anonymous poster hash: 3106b...ecf Har ekstremt lite med ludderaktig oppførsel om du leser det som ts skriver. Eier skam? Det mest skammelige her er innlegget jeg siterer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå