Gå til innhold

For sent å gå tilbake?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Æsj, jeg har vært teit.

Jeg var hos ny frisør på tirsdag og ble ikke helt fornøyd, men jeg trodde det kanskje bare var fordi jeg ikke hatte latt frisyren tørke i den nye klippen. Så jeg har brukt uka nå på å prøve ulike ting for å se om det påvirker frisyren, dusja, og prøvd å latt det tørke løs, føne det, bytta sjampo til den jeg brukte før, osv. Men det hjalp heller ikke.

Frisøren sa jeg bare måtte komme tilbake om det var noe jeg ikke var fornøyd med, men nå er det jo snart en uke siden så det er sikkert litt i det seneste laget?

Det er ikke det at frisyren er direkte stygg eller noe, kan hende det bare er jeg som ikke klarer helt å få frem hva jeg mener slik som hos den gamle frisøren. Men frisyren er liksom bare en kortere version av det jeg hadde, jeg ønsket å få det mer oppklipt i flere lag, og jeg har lag, men det er for få av dem.

Er det veldig frekt om jeg går tilbake på mandag?:\ Har ikke råd til å betale for helt ny klipp heller. Åååh, blir så frustrert over meg selv...



Anonymous poster hash: 0c0a8...1c2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå tilbake. En uke er ikke så mye, du kan ha vært opptatt og ikke hatt mulighet til å gå innom før. Når frisøren i tillegg har sagt at du bare må komme innom, så er det i alle fall greit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå tilbake, og si akkurat det du skrev her :)



Anonymous poster hash: 72a49...0ca
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida det er ikke for sent. Man trenger gjerne litt tid for å finne ut om frisyren funker, og når den ikke gjør det etter såpass tid så er det i hvert fall ingen tvil om at du ikke er fornøyd, du har prøvd det du kan. Ikke har den rukket å vokse seg annerledes i løpet av en uke heller, så nei, ikke frekt å klage nå.



Anonymous poster hash: 3744c...8bd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...