AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #1 Skrevet 14. desember 2013 Jeg synes jeg snuser for mye! Det er noen få ganger i døgnet jeg ikke har en under leppa! En periode var det også så ille at jeg ikke klarte å sovne uten snus! Tok det ut i siste sekundet. Når er det sånn at jeg bare tar ut for å bytte med en ny en, eller spise. Men med gang jeg har spist opp må jeg jo putte en igjen! Derfor vil jeg vite om hvor ofte dere snusere snuser hver dag? P.S: er det noen som har erfaring med Skruf ekstra sterk? Opplever at den gir svie under avføring, gir også halsbrann !Kjøpte en pakke på flyplassen. Nesten ferdig med den nå, men skal aldri kjøpe den igjen! Brukte mocca og catch, men de ga ikke særlig effekt lenger! Noen som anbefaler andre typer?Anonymous poster hash: d9a60...bfc
Bartemannen Skrevet 14. desember 2013 #2 Skrevet 14. desember 2013 http://helsenorge.no/Helseogsunnhet/Sider/Snus/Tips-for-a-bli-snusfri.aspx
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #3 Skrevet 14. desember 2013 Har så og si alltid noe i leppen, bortsett fra da jeg spiser, sover og dusjer? .. Jeg har en snus i leppen ca. 45 min - 1 time. En boks varer ca. 1,5 dager, jeg tar i en rett før jeg sovner, er jeg uheldig nok, sovner jeg med den i. Jeg har ingen fast type, men 02, skruf slim osv. Anonymous poster hash: a637d...39e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå