Gå til innhold

Livet mitt på godt og vondt


Leahisabella

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle lage en dagbok her hvor jeg kan få ut litt tanker når jeg føler for det. Kanskje noen leser det, kanskje noen er i samme situasjon som meg og har noe de vil dele med meg.

Kan fortelle litt kort om meg selv til å begynne med nå.. Jeg er ei jente på 23 år. Jeg har vært rusmisbruker i flere år (har vært i behandling), i tillegg til at jeg har fått diagnosene bipolar, adhd og sliter med angst.

Jeg kommer til å skrive åpent og ærlig her når jeg føler behov for det.

Endret av rosahattifnatt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

"Savner et liv uten rus. Savner ekte følelser. Savner glede. Savner livet. Det føles som om livet mitt har stoppet og står stille. Tiden går, men jeg kommer meg ingen vei. Jeg er fanget her. Den ene meningsløse dagen etter den andre. Skjønner ikke hvorfor jeg fortsatt er her. Det er ingenting som gir meg glede lenger. Ingenting gir mening.. det er så bortkastet.. Jeg ser ingen løsninger, alt er svart. Har ingenting.. ingen andre enn meg selv, og det er min verste fiende, som daglig minner meg på hvor mislykket jeg er, hvor stygg jeg er, hvor lite verdt jeg er og at ingen bryr seg. Jeg vil så gjerne begynne å leve igjen. "

Et lite utdrag fra dagboken min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...