Gå til innhold

Menn: Et seksuelt rettet kompliment?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dersom du hadde fortalt ei jente at hun var "farlig vakker", rettere sagt sendt det på en sms etter at dere hadde truffet hverandre kort og du ikke visste når du ville se henne igjen - hadde det vært et kompliment fordi du bare ville ha sex med henne, eller hadde du virkelig ment det?

Anonymous poster hash: a3d5f...420

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Farlig vakker betyr rett og slett at du er utrolig attraktiv, at du tenner ham noe helt sinnsykt. Ingenting annet, du kan ikke bruke det utsagnet til å finne ut om han kun vil ha sex med deg eller om han seriøst ser for seg en fremtid med deg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farlig vakker betyr rett og slett at du er utrolig attraktiv, at du tenner ham noe helt sinnsykt. Ingenting annet, du kan ikke bruke det utsagnet til å finne ut om han kun vil ha sex med deg eller om han seriøst ser for seg en fremtid med deg.

Oisann.. Men uansett hans intensjoner, så hadde han vel ikke skrevet noe slikt dersom han virkelig ikke mente det?

Anonymous poster hash: a3d5f...420

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du virkelig vil vite hva han her mener HVORFOR skriver du ikke til han, eller ringer han og snakker med han om det istedenfor å spørre oss i ørten tråder?

Kjære deg, skal du gå og trippe i en evighet eller skal du ta sats og gjøre noe med det? :hug:

Lykke til btw.



Anonymous poster hash: b8792...32e
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann.. Men uansett hans intensjoner, så hadde han vel ikke skrevet noe slikt dersom han virkelig ikke mente det?

Anonymous poster hash: a3d5f...420

Han mener nok at du er svært vakker ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han fra Østfold er vel farlig et normalt adverb. Fra andre steder i landet kan farlig være mer konkret, du er farlig fordi du frister han til å ønske noe han ikke burde. Han kan være vesentlig eldre enn deg, eller innvolvert md noen andre. Dette er den samme som du møtte tilfeldig da du var på middag med familien? Ja, jeg tror han er primært interessert i sex.

Anonymous poster hash: b1f31...47b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er han fra Østfold er vel farlig et normalt adverb. Fra andre steder i landet kan farlig være mer konkret, du er farlig fordi du frister han til å ønske noe han ikke burde. Han kan være vesentlig eldre enn deg, eller innvolvert md noen andre. Dette er den samme som du møtte tilfeldig da du var på middag med familien? Ja, jeg tror han er primært interessert i sex.Anonymous poster hash: b1f31...47b

Han er ikke fra Østfold.. Tror nok han mener "farlig" mer konkret, ja: Han mener vel at det er uheldig med tanke på hva slags relasjon vi har i dag - nemlig gjennom hans jobb.. Jeg ser derimot ikke problemet, og vet ikke om det er et problem for han heller, men at han mener det er "ufint" å ha slike tanker? Hvordan kan jeg egentlig vite om han bare er ute etter sex?

Anonymous poster hash: a3d5f...420

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du hadde fortalt ei jente at hun var "farlig vakker", rettere sagt sendt det på en sms etter at dere hadde truffet hverandre kort og du ikke visste når du ville se henne igjen - hadde det vært et kompliment fordi du bare ville ha sex med henne, eller hadde du virkelig ment det?

Anonymous poster hash: a3d5f...420

Hadde vært en blanding av begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært en blanding av begge.

Okei, så jeg kan konkludere med dette: han vil være intim med meg fordi han virkelig synes jeg er grei å hvile øynene på?

Anonymous poster hash: a3d5f...420

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, så jeg kan konkludere med dette: han vil være intim med meg fordi han virkelig synes jeg er grei å hvile øynene på?

Anonymous poster hash: a3d5f...420

Eneste du egentlig kan dra ut av det er at han flørter med deg. For å finne ut hva han vil må du ta tiden til hjelp. Hadde jeg skrevet noe slik så hadde jeg ment det :) Hadde vært keen på sex også. Synes det er ganske naturlig når man synes noen er digg..

Endret av .-L-.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gjerne ærlig og har ikke baktanker med komplimenter. Strør vel ikke om meg med dem heller akkurat. Om jeg har en partner så kommer det jo en del da. Det handler forsåvidt ikke om å legge til rette for sex. Det er mer å fortelle om det jeg ser/føler overfor den andre.

Alle er forskjellige her da og man kan analysere seg grønn om en vil. Folk vil alltid vise hvem de er da. Så ord trenger ikke veie altfor tungt før man er godt nok kjent med den andre til å faktisk forstå det hele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom du hadde fortalt ei jente at hun var "farlig vakker", rettere sagt sendt det på en sms etter at dere hadde truffet hverandre kort og du ikke visste når du ville se henne igjen - hadde det vært et kompliment fordi du bare ville ha sex med henne, eller hadde du virkelig ment det?

Anonymous poster hash: a3d5f...420

Det er en måte å si at du ser pen ut på. Kom over deg selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken rolle spiller det egentlig? :vetikke:

Jeg lurer på om jeg kan tro på det han sier

Anonymous poster hash: a3d5f...420

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om jeg kan tro på det han sier

Anonymous poster hash: a3d5f...420

HVorfor skulle du ikke tro på det? Å ha sex med deg har han helt sikkert lyst til, om dere er kompatible som par er jo en helt annen sak og det vil bare tiden kunne vise...............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dersom du hadde fortalt ei jente at hun var "farlig vakker", rettere sagt sendt det på en sms etter at dere hadde truffet hverandre kort og du ikke visste når du ville se henne igjen - hadde det vært et kompliment fordi du bare ville ha sex med henne, eller hadde du virkelig ment det?

Anonymous poster hash: a3d5f...420

Vakker er et kompliment for utseendet. Du kan analysere deg grønn, men det sier faktisk ingenting om hva slags intensjoner han har. Du får nok spørre ham selv.

UTROLIG mange slike "hva mener han" tråder her. Greia er den at menn snakker faktisk ikke kodespråk. Stort sett mener vi akkurat det vi sa, ikke noe helt annet. Det er ikke en gåte som skal tolkes og analyseres. Tydelig at det finnes kjønnsforskjeller der, utrolig nok... Andre kvinners rare tolkninger av menns rett-fram utsagn er derfor lite verdt, så fatter ikke at dere engang gidder å spørre.

"farlig vakker" er bare en eksta vektlegging av vakker, og betyr noe sånt som at han blir litt satt ut av hvor pen du er. Hvordan du får det til å bli noe seksuelt er nok kun i ditt hode. Og vil du vite hva han vil er det kun 1 person det har noe for seg å spørre.

Anonymous poster hash: 3fce6...ceb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vakker er et kompliment for utseendet. Du kan analysere deg grønn, men det sier faktisk ingenting om hva slags intensjoner han har. Du får nok spørre ham selv.

UTROLIG mange slike "hva mener han" tråder her. Greia er den at menn snakker faktisk ikke kodespråk. Stort sett mener vi akkurat det vi sa, ikke noe helt annet. Det er ikke en gåte som skal tolkes og analyseres. Tydelig at det finnes kjønnsforskjeller der, utrolig nok... Andre kvinners rare tolkninger av menns rett-fram utsagn er derfor lite verdt, så fatter ikke at dere engang gidder å spørre.

"farlig vakker" er bare en eksta vektlegging av vakker, og betyr noe sånt som at han blir litt satt ut av hvor pen du er. Hvordan du får det til å bli noe seksuelt er nok kun i ditt hode. Og vil du vite hva han vil er det kun 1 person det har noe for seg å spørre.Anonymous poster hash: 3fce6...ceb

Takk!!

Anonymous poster hash: a3d5f...420

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farlig vakker = vakker, så han har lyst på deg, men det er farlig fordi han allerede er i et annet forhold.

Jeg er 99,9% sikker på at han ikke har kjæreste. I såfall synes jeg synd på henne.

Anonymous poster hash: a3d5f...420

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...