Gå til innhold

Er alt lov på ons?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hmm, ja tenkte over dette plutselig. Etter en kveld på byen og du har med deg en/ei hjem...du har en fetisj, og bruker dette under one night standet. Det kan være sånn bdsm, fotfetisj, støvelfetisj, whatever. Hadde du dratt hjem eller blitt med på leken? :)

Anonymous poster hash: 3eaeb...852
Videoannonse
Annonse
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg hadde ikke blitt med på hva som helst bare fordi det var en one night stand. Det skal da være gøy og tennende for begge to.

• Liker 6
Skrevet

Hmm, ja tenkte over dette plutselig. Etter en kveld på byen og du har med deg en/ei hjem...du har en fetisj, og bruker dette under one night standet. Det kan være sånn bdsm, fotfetisj, støvelfetisj, whatever. Hadde du dratt hjem eller blitt med på leken? :)

Anonymous poster hash: 3eaeb...852

Hvis vi ikke var helt ukjente og hadde snakket om det på forhånd slik at det ikke kom som en overraskelse, så hadde jeg jo visst hva jeg gikk til og nok lekt med ;).

Anonymous poster hash: 8b9a3...1a9

• Liker 1
Skrevet

Greit å ha snakket om det først, så man er på bølgelengde. Jeg havnet til sengs med en fyr som var "too much" en gang. Jeg måtte bare avbryte. Tror også mange, spesielt jenter, er mer villig til å gjøre ting med en de stoler på. En one-night, evt. i tillegg med høy promille, er ikke stedet for å utforske, med mindre den andre parten er med på leken.

Skrevet

Jenter er mye "råere" på one-night stands etter min erfaring. Kanskje de vil bli husket?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...