AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #1 Skrevet 14. desember 2013 Hei. Som tittelen sier, har jeg smerter i nedre del av magen når jeg tisser. Det kjennes igrunn ut som skikkelige mens-smerter.. Og varer bare i de sekundene jeg faktisk tisser. Jeg bøyer meg framover når jeg sitter på do, og smertene forsvinner liksom om jeg setter meg ordentlig oppover. Har nylig hatt mensen og pleier kun å ha smerter de første dagene. Så er usikker på om det har noe med det å gjøre. Etter litt googling fant jeg ut at jeg enten kunne være gravid eller ha urinveisinfeksjon. Jeg er absolutt ikke gravid (og har forsåvitt ingen kjønnsykdommer) og jeg har nylig gått på antibiotika, som burde ha tatt knekken på en urinveisinfeksjon om jeg hadde hatt det? Jeg fikk antibiotika for en infeksjon i en tann da, vel å merke. Grunnet antibiotikaen har jeg også hatt både løs og treg mage. Kanskje det har noe med saken å gjøre? Har forresten også brukt vivag. Noen som har noen forslag? Skal til legen, men har ikke time før 2 januar... Anonymous poster hash: 2b9a4...507
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #2 Skrevet 14. desember 2013 Hvis det er UVI, kan du ikke vente helt til 2. januar med å dra til legen. Du får få deg en hastetime å ta med urinprøve. Du trenger vel egentlig ikke legetime heller for å sjekke om det er UVI. Det holder vel lenge å ta med urinprøve å gi den til helsesekretærene, også vil du få svar i løpet av noen minutter om det er UVI du har... Anonymous poster hash: 40c7b...b3f
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #3 Skrevet 14. desember 2013 TS her. Hmmm. Men har nettopp gått på antibiotika? Og er på ferie... Er jo alltids legevakt, da.. Anonymous poster hash: 2b9a4...507
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #4 Skrevet 14. desember 2013 TS her. Hmmm. Men har nettopp gått på antibiotika? Og er på ferie... Er jo alltids legevakt, da.. Anonymous poster hash: 2b9a4...507 Vil tro at du far analysert urinprøven din selv om du er på ferie. Prøv legevakten der du er. Anonymous poster hash: 40c7b...b3f
Gjest bamsemumsa Skrevet 14. desember 2013 #5 Skrevet 14. desember 2013 Enten er det UVI eller klamydia :/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå