Gå til innhold

Kvinner er som edderkopper


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest observatøren

Det er interessant å lese her inne. Her finnes det mange kvinner, og kanskje kan dette representere et lite utsnitt av kvinnene i samfunnet forøvrig. Kvinnene her inne er først og fremst skeptisk. Særlig skeptisk er de til alle gjestene som poster innlegg her inne. Og med en gang man skriver et innlegg, tenker damene, hhmm er denne personen en annen enn den utgir seg for? Hva kan man lese mellom linjene? Utgir personen seg eksempelvis for å være dame, er hun mann? Og om det er det, så er det sikkert noe seksuelt som ligger til grunn for spørsmålet hans. Om spørsmålet dreier seg eksempelvis om klær tenker jentene; han har selvsagt en eller annen obskur fetisj, nei ikke søren om jeg skal gi han tilfredstillelsen av å svare ærlig på spørsmålet, så i stedet er jeg spydig og kvalm.

Har lagt merke til at de som spør direkte, ofte får bedre svar enn de som det ikke fremgår klart intensjonen til. Da føler selvsagt kvinnene seg lurt til å svare, og det er jo sååå fælt. Og så er det tydelig at alle andre motiver enn de rent seksuelle er så mye mer høyverdige. Så til og med en debatt om hvorvidt det var ok for en mann å bruke strømpebukse eller ikke. Og det var fra en lesers side greit om det kun var praktiske motiver så lå bak, men om det var slik at han likte å bruke det fordi det var en jentestrømpebukse, da var det umiddelbart fy fy.

Konklusjonen må være at kvinner er som edderkopper. Der må hannen lure seg til sex mens edderkopphunnen fortærer en lekkerbisken som han har lagt frem til hun. Oppdager hun imidlertid greia, så spiser hun han. Og på tross av dette, påståes det,særlig fra feministisk hold at det er mennene som har makten i samfunnet. Ha så latterlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe.. artig.. har du vært inne og lest på seksualitet forumet eller? er vel der skepsisen rår som mest kanskje, etter de siste tiders diskusjoner om løktrådene? jeg er en av dem som ikke bryr meg så mye, orker heller ikke kaste vekk mye tid på å være skeptisk til absolutt alt rundt meg.. om en mann vil bruke jentestrømpebukse så værsågod ;) og jeg vil i allefall ikke kalle meg en edderkopp.. punktum ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest observatøren

søren også. Nå trodde jeg det skulle komme illsinte svar som sa at jeg generaliserte helt vilt. Og da skulle jeg svare tørt som et knekkebrød, har du lest overskriften på forumet eller? Det må forøvrig være slitsomt å være så skeptisk hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

beklager så mye, var ikke meninga å ødelegge den fine planen.. du får ikke noe illsint svar fra meg, det er for travelt å hisse seg opp til stadighet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Min reaksjon var akkurat den samme som Rio sin....

Men du, den der tråden om strømpebukser..... hvor fant du den hen? Den har jeg gått glipp av, og den vil jeg lese for jeg har en venn som elsker strømpebukser både på seg selv og damer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Og på tross av dette' date=' påståes det,særlig fra feministisk hold at det er mennene som har makten i samfunnet. Ha så latterlig.[/quote']

Men kjære deg, hvor i all verden har du fått dette fra? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest observatøren

Men du, den der tråden om strømpebukser..... hvor fant du den hen? Den har jeg gått glipp av, og den vil jeg lese for jeg har en venn som elsker strømpebukser både på seg selv og damer...

Jeg tror det var en diskusjon som en som kalte seg opaque startet, om dobbeltmoral. Lurer på om det var på klær og velvære eller noe sånt. Men om du, eller vennen din, (fatter forresten ikke hvorfor denne vennen din ikke kan lese selv) ønsker å lese historier om strømpebukser er det vel bare å gå på søk funksjonen og taste inn rett bokstavkombinasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...