Gå til innhold

Ekstremt kosesyk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har aldri vært sååå underernært på nærhet før...

Er skikkelig skikkelig kosesyk , ikke nødvendigvis sex.... Bare litt kos .

Men når man ikke har noen å kose med :(

Jada, en tur på byn el . så hadde man fikset det . Men har kommet til det at sex og kos fra random folk gir meg ingenting. Så det er det slutt på .

Jeg klarer ikke engang kose med meg selv for da blir alt bare en stor følelsesstorm som gjør alt mye verre .

Alt jeg ønsker meg til jul er den perfekte armkrok !

Hilsen evig singel j 30 .

Måtte bare få det ut litt.... Andre som har det slik ?

Anonymous poster hash: b66e1...740
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lite som slår skikkelig kos. Og sant, en kan ikke få dette til med hvem som helst. Skal gjerne være litt emosjonell dybde der.

• Liker 2
Skrevet

Du kan få kos av meg *creepy face*

Anonymous poster hash: 5009b...b4d
  • Liker 1
Skrevet

Enig med deg TS. :(

Anonymous poster hash: 6f37a...cc8
Skrevet

Lite som slår skikkelig kos. Og sant, en kan ikke få dette til med hvem som helst. Skal gjerne være litt emosjonell dybde der.

Enig med deg!

Jeg savner flørten min, han var akkurat like kosete som meg

Skrevet

Begynn å danse da får du ut litt energi der! Miljøet er også veldig kosete av seg ;)

Skrevet

Her om dagen så jeg en koserobot til salgs i en nettbutikk. Den skal rulle over ryggen og kose uten å falle ned :fnise: Jeg er veldig kilen, ellers hadde jeg vurdert å kjøpe den.

Skrevet

Jada, en tur på byn el . så hadde man fikset det . Men har kommet til det at sex og kos fra random folk gir meg ingenting. Så det er det slutt på .

Jeg klarer ikke engang kose med meg selv for da blir alt bare en stor følelsesstorm som gjør alt mye verre .

Kjøp deg en katt eller en søt hund.

Anonymous poster hash: 4aed7...403

Skrevet

Ja. Jeg er så kosesyk. Men jeg vil ikke ha sex, bare kos.

Anonymous poster hash: 1aa34...eb3
  • Liker 1
Skrevet

Har det slikt jeg og, elsker kos jeg også :D

Har laget en bruker på Sukker..no håper på å finne den rette :D

Jeg er ganske kjekk så tror det skal gå greit :D Jeg er som deg drara ikke ut på byen lenger orker ikke så mye mas :D

Anonymous poster hash: 2f5c4...618

Gjest Mr. Toad
Skrevet

Dersom du ikke har venner/venniner som kan bistå deg så finnes det andre alternativ. Få deg en massasje eller annen aromaterapi? Eller hva med hodebunnsmassasje? Flere frisører tilbyr jo dette nå. Ønsker du kroppslig nærvær uten "forpliktelser", samt at du ikke har omgangskretsen som kan tilby dette, så må du nødvendigvis outsource dette til aktører som gjør det mot betaling. Der satt de fleste pepsi maxen i halsen merker jeg. Hadde selv en stresset fredag. Spanderte på meg en fotmassasje. Det fjernet alle verdens problemer, om så kun for den dagen. I tillegg var jeg ikke underernært på kos.

Skrevet

Jeg er også veldig kosete, men ikke mot hvem som helst. Har ikke hatt kjæreste på mange år, men overlever likevel. Er veldig glad i dyr, og skal nå få meg et nytt kjæledyr. Det dekker ikke hele kosebehovet da, for man vil jo gjerne bli holdt rundt, klemme ordentlig, ligge i skje, holde i hånden osv. Men jeg har stadig tro og håp om at jeg får en fantastisk kjæreste. En kosebamse. Gjerne til jul!

Anonymous poster hash: af9ae...ceb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...