Nikkedokka Skrevet 13. desember 2013 #1 Skrevet 13. desember 2013 Hei. Jeg ble operert igår, og lurer på om noen vet dette/evnt har opplevd det samme. Etter inngrepet føler jeg at hormonene kjefter meg huden full. Ikke i form av at jeg sipper og sutrer, men at jeg er irritert og mistenksom og litt hårsår (ca sånn jeg opplever pms). Jeg har ikke fjernet mer enn livmortappen, men kan det gå utover hormonene? Håper noen kanskje vet noe om dette?
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #2 Skrevet 13. desember 2013 Jeg vet dessverre ikke så mye om det. Men kan jeg spørre om en ting: Er det vindt i. Etterkant? Og fikk du narkose? Jeg skal kanskje gjøre det, men gruer meg...Anonymous poster hash: 0a11e...8ae
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #3 Skrevet 13. desember 2013 Jeg vet dessverre ikke så mye om det. Men kan jeg spørre om en ting: Er det vondt i etterkant? Og fikk du narkose? Jeg skal kanskje gjøre det, men gruer meg...Anonymous poster hash: 0a11e...8ae Edit pga skrivefeil.Anonymous poster hash: 0a11e...8ae
Wolfmoon Skrevet 13. desember 2013 #4 Skrevet 13. desember 2013 Jeg opplevde ikke noe slik, høres merkelig ut at det skulle påvirke deg slik. Til AB over: Jeg hadde ikke narkose, kun lokalbedøvelse. Opplevde det ikke som særlig smertefullt og hadde heller ikke plager i ettertid Gruet meg litt i forkant, men det var det ikke noe særlig grunn til
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #5 Skrevet 13. desember 2013 Jeg opplevde ikke noe slik, høres merkelig ut at det skulle påvirke deg slik. Til AB over: Jeg hadde ikke narkose, kun lokalbedøvelse. Opplevde det ikke som særlig smertefullt og hadde heller ikke plager i ettertid Gruet meg litt i forkant, men det var det ikke noe særlig grunn til Ok, den er grei Takk for svar.Anonymous poster hash: 0a11e...8ae
Nikkedokka Skrevet 13. desember 2013 Forfatter #6 Skrevet 13. desember 2013 Jeg vet dessverre ikke så mye om det. Men kan jeg spørre om en ting: Er det vindt i. Etterkant? Og fikk du narkose? Jeg skal kanskje gjøre det, men gruer meg...Anonymous poster hash: 0a11e...8ae Det er kun litt "murring" når jeg beveger meg mye, Gruet meg jeg også, men sa jeg ville ha narkose, så husker ikke annet enn veneflon ble satt inn og at jeg våknet igjen så det er ingenting å grue seg til. Kjenner kun i etterkant at kroppen er litt slakkere enn vanlig, men blir fort bedre
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #7 Skrevet 13. desember 2013 Det er kun litt "murring" når jeg beveger meg mye, Gruet meg jeg også, men sa jeg ville ha narkose, så husker ikke annet enn veneflon ble satt inn og at jeg våknet igjen så det er ingenting å grue seg til. Kjenner kun i etterkant at kroppen er litt slakkere enn vanlig, men blir fort bedre Det høres betryggende ut God bedring!Anonymous poster hash: 0a11e...8ae
Nikkedokka Skrevet 13. desember 2013 Forfatter #8 Skrevet 13. desember 2013 Takk for det, og lykke til
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #9 Skrevet 14. desember 2013 Til AB: Jeg merket ikke noe etter min operasjon. Ingen smerter, ikke sliten, ingenting. Var faktisk en tur på jobb samme kveld. Legen hadde advart meg å presisert at jeg måtte ta to paracet i slengen, for en ville ikke fungere. Kjøpte paracet, men brukte ingen. Sent på kvelden samme dag måtte jeg kommentere til samboer, "jeg begynner å lure på om de faktisk opererte meg eller bare latet som?!".. Hehe :-) Gruet meg veldig, men mest til narkose da sykehuset jeg ble operert på legger alle med slikt inngrep i narkose. Aldri gjort det før, og trodde også det skulle være veldig vondt etterpå. Alt gikk veldig fint da :-) Anonymous poster hash: 97921...58a
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #10 Skrevet 14. desember 2013 Til AB: Jeg merket ikke noe etter min operasjon. Ingen smerter, ikke sliten, ingenting. Var faktisk en tur på jobb samme kveld. Legen hadde advart meg å presisert at jeg måtte ta to paracet i slengen, for en ville ikke fungere. Kjøpte paracet, men brukte ingen. Sent på kvelden samme dag måtte jeg kommentere til samboer, "jeg begynner å lure på om de faktisk opererte meg eller bare latet som?!".. Hehe :-) Gruet meg veldig, men mest til narkose da sykehuset jeg ble operert på legger alle med slikt inngrep i narkose. Aldri gjort det før, og trodde også det skulle være veldig vondt etterpå. Alt gikk veldig fint da :-) Anonymous poster hash: 97921...58a Så bra! Godt å høre at de fleste har gode erfaringer. Men var ikke meningen å ta over tråden til TS. Selv kan jeg ikke se hvordan fjerning av litt av livmortappen skal påvirke hormonene. Så lenge eggstokken og livmoren er intakt, så skulle hormonene være det også. Men er ikke lege Anonymous poster hash: 0a11e...8ae
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå