AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #1 Skrevet 13. desember 2013 Sir bare... Livet er urettferdig, familien liker meg ikke (jeg bor nu sammen med min kjæreste, jeg har vært nykter i 1år). Jeg blir nektet jobb, mistet førebeviset osv.. Har ramponert å lagd kvalme i huset til min mor (angre som faen). Er så utrolig mye dritt jeg har gjort. JÆVLIG STOR RESPEKT TIL ANDRE SOM KLARE SEG BRA. Hodet, kroppen, psyken også videre er totalt ødelagt, hehe jeg er jo sexy men innersiden er knust. Jobber hverdag gjennom NAV, jeg trives i miljøet men sliter ellers generelt....... Treng støte til videre i livet, treng alt jeg kan. Klemmer eller bare mottakelige blikk. R.I.P Til venninnen min :'( Anonymous poster hash: f6a0d...772
lulle Skrevet 13. desember 2013 #2 Skrevet 13. desember 2013 Du skal være super stolt av å ha klart å komme deg bort fra rusen. Et lite tips. Du bør slutte å banne, både skriftlig og muntlig. Det gir et særs dårlig inntrykk. :-)
Gjest Trolletrine Skrevet 13. desember 2013 #3 Skrevet 13. desember 2013 Gratulerer som rusfri!!! Men, det er NÅ den virkelig tøffe jobben begynner. For nå skal du "ordne opp" i ødelagte relasjoner, konsekvenser av ting du har gjort og ikke gjort osv. Selv om 1 år sikkert er lang tid for deg, så forsøk å husk at det er kort tid for de du har såret. Og det tar ofte lang tid å reparere ødelagte relasjoner. Folk må få tillit til deg igjen, og du må "bevise" at du er en person man kan stole på. Det kan sikkert oppleves urettferdig, men gi folk tid, vær målrettet og ydmyk, tåle at folk er sinte og sår på deg og vær tålmodig, så skal du se at folk begynner å tro på deg igjen. Og har du et rusfritt sosialt nettverk? Husk at du nå holder på å skape deg et nytt, rusfritt liv, og da funker det svært dårlig å ha venner i et rusbelastet miljø. For da er det bare et tidsspørsmål før du ryker utpå igjen. Og det vil du ikke. Kunne skrevet mye mer til deg - det skal jeg ikke;-) Du kan heller sende meg en PM hvis du vil. Stor klem til deg- du er tøff, og dette skal du klare!
melly666 Skrevet 13. desember 2013 #4 Skrevet 13. desember 2013 Ville bare sende litt støtte. Det går bedre. Andre har klart dette, og det kan du også. Det vet jeg. Lykke til og stor klem
missuvillig Skrevet 13. desember 2013 #5 Skrevet 13. desember 2013 Så godt gjort av deg! Tillit er noe av det vanskeligste man kan bygge opp igjen.. Du får ta tiden til hjelp klemklem
Leahisabella Skrevet 14. desember 2013 #6 Skrevet 14. desember 2013 Gratulerer som rusfri! Vil bare du skal vite at du ikke er alene, jeg vet hvordan du har det. Om du trenger å prate med noen så ta gjerne kontakt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå