AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #1 Skrevet 13. desember 2013 Av og til renner det bare over og jeg legger meg. Vet ikke alltid hvorfor det skjer. Vanlugvis skjer det når jeg tenker på meg selv for noen år tilbake. Var så selvsikker og bekymringsløs. Jeg fikk så mye unnagjort. Nå er jeg langt mer umotivert og passiv. Moren min fikk brystkreft, typen og jeg hadde flere brudd og studiene gikk dårlig. Noen flere som griner av og til? Er kanskje litt hormonelt også. Anonymous poster hash: ac850...111
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #2 Skrevet 13. desember 2013 Har det sånn jeg og, spesielt på denne årstiden. I går lå jeg bare å gråt og gråt i flere timer før jeg endelig sovnet kl 2. Så du er ikke alene. Trøst deg med at for de aller fleste så går livet opp og ned, og det går nok snart opp igjen for deg. Håper det går bra med moren din Anonymous poster hash: 39baa...fae
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå