Gå til innhold

Lang svart kjole med split. Hvilken strømpebukse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei dere!

Jeg skal bruke en lang svart kjole med split, men er så usikker på hvilken strømpebukse jeg skal bruke til. Har jo hørt at hudfarget er veldig "no no", men er redd at hvis jeg bruker svart strømpebukse så blir det veldig mye svart, i og med at kjolen er lang. Hva mener dere?



Anonymous poster hash: ff914...7cf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har brukt sort strømpebukse under en slik kjole som du beskriver, knakk det svarte litt opp med et smykke med mørk rødfarge. Fikk tonnevis med komplimenter og ingen reagerte på strømpebuksa, skoene var også svarte :)



Anonymous poster hash: ef2e3...e7a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i hva folk mener om strømpebukser. Bruk en hudfarvet om du vil, det hadde jeg gjort.



Anonymous poster hash: 19275...612
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Nå tør jeg påstå at i dette tilfellet finnes kun ett korrekt svar:

Nesten sort.

Kalles 'barely black' eller 'nearly black', det varierer fra produsent til produsent.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tør jeg påstå at i dette tilfellet finnes kun ett korrekt svar:

Nesten sort.

Kalles 'barely black' eller 'nearly black', det varierer fra produsent til produsent.

Evt i "den". Mulig 40 eller 50 den vil passe.

Synes alltid det finnes kun ett korrekt svar når folk spør om hvilken farge på strømpebuksen; SVART. Hvilken nyanse er ikke så viktig, men svart synes jeg alltid er svaret :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Evt i "den". Mulig 40 eller 50 den vil passe.

Synes alltid det finnes kun ett korrekt svar når folk spør om hvilken farge på strømpebuksen; SVART. Hvilken nyanse er ikke så viktig, men svart synes jeg alltid er svaret :P

Du er inne på noe ja...:fnise:

Cluet med 'nearly black' er at den ikke er sort, den går like godt til grått, brunt, sort, kongeblått, marine, furunålgrønt og burgunder som til sort... og er ikke sort.

Det er en fantastisk anvendelig farve. Med alle mine festelige skjørtefarver så er det denne jeg oftest tyr til, og som er prikk perfekt til alle vinterfarver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg personlig synes "nearly black" blir i like baner som "champagne". Den ene er ei gammel kjerring som prøver å se mørkhudet ut og den andre er noen som heller vil se ut som en isdanser.

Strømper er et artig tema. Men jeg tenker ikke over hva andre bruker for å være ærlig.



Anonymous poster hash: 19275...612
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker mørke brune. Da bli det jo en liten kontrast.

Ellers liker jeg å kle meg litt sexy og bruker derfor strømper (og ikke strømpebukser) slik at splitten kanskje går opp til eller kanskje tilmed over strømpekanten....

Ludmila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen strømpebukse eller helt svart. Har lest at en verken skal ha hudfarge eller svart som er gjennomsiktig.

Eller så kan man bruke det som en selv syns er pent, enten det er rosa med grønne prikker eller hudfarget.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig synes "nearly black" blir i like baner som "champagne". Den ene er ei gammel kjerring som prøver å se mørkhudet ut og den andre er noen som heller vil se ut som en isdanser.

Strømper er et artig tema. Men jeg tenker ikke over hva andre bruker for å være ærlig.

Anonymous poster hash: 19275...612

Nei, nei, nearly black er så mørk at du ikkje vil sjå at strømpene ikkje er svarte utan så sjå eit bein med svarte ved sidan av. Dei berre gjer beina litt mer "glød" enn svarte, dei blir ikkje så flate i fargen på deit vis.

Når det er sagt synest vel eg at strømper til lang kjolar ikkje ser særleg bra ut i det heile, men det er kan hende fordi eg då ser for meg ein gallakjole, og då ser eg for meg at det er finast med selskapssandalar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...