Gå til innhold

Hvis Kjell Inge Røkke....................................


Eowyn

Anbefalte innlegg

Hvis Kjell Inge Røkke hadde fått seg en hundevalp, hadde han da

kjøpt en guttunge så den hadde noen å leke med? *** Hvorfor er hester så harde å sitte på når de er fulle av høy? *** Tar det lang tid å kvele en sjiraff? *** Når en gås hører en skummel historie, får den da menneskehud? *** Hvis fisken tar livet av seg, hopper de da opp på broer? *** Kan man bli like blind av kjærlighet som av metanol? *** Hvorfor heter det å fri når man blir bundet hele livet? *** Hvorfor må vi menn vaske gulvet, når vi allikevel bare bruker sofaen? *** Hvorfor er så mange kvinner påkledd på byen, når de "aldri har noe å ha på seg"? *** Hva slags farge får en smurf hvis du kveler`n? *** Hva ble telefonregningen etter E.T. på? *** Når kommer 29.90.- mynten? *** Hvorfor selges pølsebrød i pakker på 12 og pølser i pakker på 10? *** Hvis peanøttolje kommer fra peanøtter, og olivenolje fra oliven, hvor i all verden kommer babyoljen fra da? *** Hvorfor er grønnsåpen brun? *** Hvem er den stygge mannen som sitter inne i vaskemaskinen og alltid rapper den ene sokken? *** Hvor blir det av det hvite når snøen smelter? *** Hvorfor er f o r k o r t e l s e et så langt ord? *** Hvorfor får man kontantstøtten utbetalt på giro? *** Hvis det er så sunnt å jobbe, hvorfor kan man ikke da la de syke gjøre det? *** Tar de kaffepauser på te- fabrikker? *** Hvorfor bruker egentlig kamikazepiloter hjelm? *** Hvorfor er det flytevester under stolsetet på fly, når det ikke er fallskjermer på Hurtigruta eller Danskebåten? *** Hva het "Gammel jegermarsj" da den var ny?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Moonshadow

En kompis spurte meg om det ene spørsmålet der en gang. Det var den tiden jeg brukte mye dop og var naturlig nok ganske på trynet da han spurte meg om hvor det hvite ble av når snøen smeltet. Jeg ble helt stille i laaang tid mens jeg prøvde å finne en logisk forklaring på dette :oops: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Muslingen
En kompis spurte meg om det ene spørsmålet der en gang. Det var den tiden jeg brukte mye dop og var naturlig nok ganske på trynet da han spurte meg om hvor det hvite ble av når snøen smeltet. Jeg ble helt stille i laaang tid mens jeg prøvde å finne en logisk forklaring på dette :oops:  :ler:

:hoho:

Jeg er så fjern at det kan godt hende jeg hadde lurt på det jeg også...

Jeg hadde nettopp tatt en tatovering, viste den frem til en kompis, og han ropte; "Den har ramla ned!" Jeg ble hysterisk... :oops: :oops: :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...